Ceturtdien, 2006. gada 19. janvārī, Rīgā, Dzirciema ielā 16., Rīgas Stradiņa universitāte rīko 3. starptautisko akadēmiski publisko komunikācijas un mediju konferenci "Sociālā reklāma: teorija un prakse Baltijas valstīs un pasaulē". Sociālā reklāma līdzīgi kā sociālais mārketings Baltijas valstīs ir salīdzinoši jaunas, akadēmiskajā vidē vēl maz apzinātas jomas, tomēr jau uzkrāta noteikta praktiskā pieredze. Tādēļ konferencei ir trīs galvenie mērķi: 1) apzināt situāciju sociālajā reklāmā un reklāmas speciālistu, valsts iestāžu, nevalstisko organizāciju un mediju lomu sociālās reklāmas kampaņu plānošanā, īstenošanā un komunicēšanā, vienlaicīgi stimulējot sociāli atbildīgas darbības un sociālā mārketinga attīstību Baltijas valstīs, 2) dalīties pieredzē, kas gūta sociālās reklāmas kampaņās dažādās valstīs, 3) veicināt akadēmisko un teorētisko diskursu par sociālā mārketinga, sociālās reklāmas un līdzīgām stratēģijām un taktikām. Paralēli tam konferences mērķis ir attīstīt sadarbību starp dažādu valstu un kultūru pētniekiem un praktiķiem, kas strādā šajā jomā.











