Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dārzeņkopības uzņēmums SIA "Dimdiņi agro" pagājušajā gadā strādāja ar 1,214 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 37,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi samazinājās 2,1 reizi - līdz 81 531 eiro, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

"Dimdiņi agro" gada pārskata vadības ziņojumā norādīts, ka pērn kompānija apstrādāja 356 hektārus zemes. Tostarp 97 hektāru platībā tika audzēti galviņkāposti un ziedkāposti, 141 hektārs bija apsēts ar ziemājiem, bet 108 hektāros bija iesēti vasarāji.

Uzņēmums šogad plāno turpināt investēt ilgtermiņa aktīvos, kā arī kāpostu audzēšanas, apstrādes un uzglabāšanas tehnoloģiju uzlabošanā.

Tāpat kompānija plāno uzlabot ražošanas procesus, celt darba ražīgumu, uzlabot esošo darbības virzienu efektivitāti, kā arī apmācīt iekārtu servisa speciālistus, lai optimizētu darbību.

2023.gadā "Dimdiņi agro" strādāja ar 881 888 eiro apgrozījumu, kas ir par 42,6% mazāk nekā gadu iepriekš, un kompānija cieta zaudējumus 170 473 eiro apmērā pretēji peļņai gadu iepriekš.

Kompānija reģistrēta 2008.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2840 eiro. Kompānijas īpašnieki ir Rinalds Audzišs (40%), Iveta Stalidzāne (20%) un Sintija Bredika (20%).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas ražotāji var kļūt konkurētspējīgāki, ja izpratīs patērētājus un konkurentus un spēs piedāvāt savu preci arī eksportā, lai tādā veidā veicinātu ražošanas modernizēšanu un spētu piedāvāt zemāku cenu pircējiem arī Latvijā.

Šādas galvenās atziņas izskanēja Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācijas (LPTA) rīkotajā diskusijā “Pēc kā stiepjas patērētāju roka? Modernās tirdzniecības ietekme uz piegādes ķēdi”.

Diskusijas dalībnieki – zemkopības ministrs Armands Krauze, “Rimi Baltic” kategoriju direktors Milans Blūms, SIA “Reitan Convenience Latvia” komercdirektore Ineta Legzdiņa, SIA “Skrīveru saldumi” un SIA “Dimdiņi” pārdošanas vadītājs Jānis Ilziņš, uzņēmumu stratēģiskais un vadības konsultants Jānis Kļaviņš un Centrālās statistikas pārvaldes priekšnieks Raimonds Lapiņš – meklēja atbildes, par ko ir gatavi maksāt patērētāji, kādi izaicinājumi un iespējas paveras Latvijas pārtikas ražotājiem, kā izvēlēties nišu un attīstīt sortimentu, vai konkurēt tikai ar cenu, un ko nozīmē ilgtspēja piegādes ķēdē no lauka līdz plauktam.