Jaunākais izdevums

Iepirkšanās centrs “Olimpia” ir saņēmis prestižo apbalvojumu kategorijā “Best Shopping Center” nozīmīgajā Baltijas nekustamo īpašumu nozares pasākumā “Baltic Real Estate Awards 2025”.

Balva piešķirta kā atzinība par veiksmīgu rekonstrukciju un ilgtspējīgu attīstību, kas padarījusi “Olimpia” par vienu no pieprasītākajiem iepirkšanās galamērķiem Rīgā.

Centra īpašnieks ir nekustamo īpašumu fonds “Indexo Real Estate Fund”, ko pārvalda “Provendi Asset Management AIFP”.

“Šī balva ir ne tikai atzinība, bet arī apliecinājums tam, ka “Olimpia” ir kļuvusi par nozīmīgu Baltijas mēroga veiksmes stāstu. “Olimpia” iegāde bija pārdomāts lēmums, balstīts uz skaidru ilgtermiņa redzējumu. Mēs saskatījām šī īpašuma unikālo potenciālu un apzināti strādājām, lai tā iegādi pārvērstu realitātē – ir gods būt par tik iecienīta iepirkšanās centra pārvaldniekiem,” uzsver “Provendi Asset Management AIFP” vadītājs Kristaps Bērziņš.

Liene Apine, iepirkšanās centra “Olimpia” vadītāja, uzsver: “Mēs ļoti augstu vērtējam šo atzinību – tas apliecina, ka mūsu stratēģiskā pieeja un investīcijas nes rezultātus. Pēc vērienīgas rekonstrukcijas “Olimpia” ir piedzīvojusi īstu atdzimšanu – tā vairs nav tikai renovēta ēka, bet gan pārdomāti veidota vide ar savu identitāti. Īpaši esmu lepna par to, ka šo pārmaiņu laikā izdevās būtiski uzlabot gan interjera kvalitāti, gan ieviest ilgtspējīgus risinājumus – tostarp energoefektīvu apgaismojumu un saules paneļu parku.”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

“Provendi” pārvaldītais fonds par vairāk nekā 40 miljoniem eiro iegādājas tirdzniecības centru “Olimpia”.

Ar šo stratēģiski nozīmīgo darījumu “Provendi Asset Management AIFP” pārvaldītais nekustamo īpašumu fonds "INDEXO Real Estate Fund" ne tikai paplašina savu nekustamo īpašumu portfeli, bet arī nostiprina pozīcijas Baltijas komerciālā nekustamā īpašuma tirgū.

Tirdzniecības centrs "Olimpia", kas atrodas Āzenes ielā 5, Rīgā, un, kura neto izīrējamā platība ir 20 991 m² piedāvā plašāko sporta un atpūtas preču izvēli Latvijā. Tirdzniecības centra nomnieku sarakstā ir vairāk nekā 60 uzņēmumu, tostarp “Rimi” hipermārkets, diennakts fitnesa klubs “Gym!”, ģimenes izklaides centrs “Adventica”, sporta preču veikalu tīkls "Sportland", kā arī vairāki pasaulē atzīti sporta zīmoli, piemēram, “Adidas”, “Sports Direct”, “Nike” un “Puma”.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, tirdzniecības centra „Akropole Alfa” atklāts jau otrais kosmētikas un labsajūtas zīmolu produktu importētāja un izplatītāja Baltijas valstīs „Tradehouse” veikals.

Uzņēmums piedāvā vairāk nekā 100 000 skaistuma produktus no 800 skaistumkopšanas zīmoliem,

“Lēmums atvērt otro veikalu tieši tirdzniecības centrā “AkropoleAlfa” tika pieņemts, ņemot vērā tā stratēģiski ērto lokāciju – tas ļaus mums būt tuvāk klientiem, kas dzīvo vai strādā Rīgas otrā pusē”, stāsta Laura Kuldkepp, „Tradehouse” izpilddirektore. Līdz šim Tradehouse fiziski bija pieejams tikai iepirkšanās centrā “Olimpia”, Pārdaugavā.

Uzņēmums šobrīd līdz ar otrā veikala atvēršanu nodrošina 15 jaunas darba vietas.

"Tradehouse" veikals piedāvā tādus kosmētikas zīmolus, kas nav sastopami citviet galvaspilsētā, piemēram, uzņēmums ir Baltijas valstīs vienīgais oficiālais “Sigma Beauty” un „Jane Iredale” importētājs. Tāpat veikalā ir nopērkami produkti no zīmoliem “Diva”, “Geske” un “Stylpro”, „Frudia”, „Inebrya”, "Alter Ego Italy", "Ofra”, daudzu kosmētikas pazinēju iemīļotais „Art Deco” un matu kopšanas kosmētikas zīmols CHI, kā arī citu zīmolu produktu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Picērijas "Čili pizza" pārvaldītājs SIA "Tiamo grupa" investējis 200 000 eiro jaunas "O!Bistro" kafejnīcas izveidē Liepājā, Rakstvežu ielā, bijušajā policijas ēkā, blakus Liepājas Pētertirgum.

Jaunajā 150 kvadrātmetru kafejnīcā ir ap 60 sēdvietu, kā arī iekārtota āra terase tirgus pagalmā.

Rakstvežu ielas “O!Bistro” atrodas vēsturiskajā, arhitekta Paula Maksa Berči 1885. gadā projektētajā policijas ēkā. Savukārt kafejnīcas klasisko, askētisko interjeru papildinājuši grafiti mākslinieka Elementton zīmējumi.

“Ņemot vērā pieprasījumu pēc siltām pusdienām, nolēmām atvērt “O!Bistro” Liepājas centrā. “O!Bistro” kafejnīcā ir iespēja pasūtīt veselīgas un sātīgas pusdienas no augstvērtīgiem produktiem – bez mazvērtīgajiem taukiem. Tāpat liela nozīme ir vietai – mums ir liels prieks, ka varēsim strādāt vēsturiski skaistā, renovētā un funkcionālā ēkā,” saka Toms Zukulis, “Tiamo grupas” valdes priekšsēdētājs. “Saskatām zīmola O!Bistro potenciālu, tādēļ plānojam atklāt jaunus “O!Bistro” arī citās pilsētās.”

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējos gados Latvijas komercīpašumu tirgus ir piedzīvojis būtiskas pārmaiņas – strauji mainīgie ekonomiskie apstākļi, ģeopolitiskie riski un investoru piesardzība ietekmējusi gan piedāvājumu, gan pieprasījumu.

Nekustamo īpašumu eksperti prognozē, ka šogad varētu palielināties pieprasījums pēc komerciālo platību iegādes, ko sevišķi veicina kaimiņvalstu uzņēmumu attīstības plāni paplašināt savu darbību Latvijā. Tomēr atsevišķi industriāli segmenti augsto cenu dēļ var stagnēt un ierobežotais ražošanas telpu piedāvājums rada šķēršļus uzņēmumu izaugsmei. Kādu 2025. gadu komercplatību tirgū saredz nozares eksperti?

Biroju nomniekiem elastīgas prasības; mazajiem nomniekiem atrast telpas ir vieglāk

Visplašākais biroju segmenta piedāvājums Rīgā ir jaunajos A klases biroju centros, kas ir sevišķi populāri IT, finanšu un radošo nozaru uzņēmumu vidū. Pērn brīvo biroja telpu skaits sasniedza 19,5%, kas ir augstākais rādītājs visā Baltijā, liecinot – pieprasījums pēc lielām biroju platībām ir krities, turpretī vēlme nomāt nelielas, energoefektīvas telpas ar labu infrastruktūru saglabājas stabila. Nomnieku vidū pieprasītākās lokācijas galvaspilsētā ir centra rajons un Klusais centrs. Visbiežāk tiek meklēti nelielas platības biroji līdz 100 m² ar augstu energoefektivitāti (A vai B klase) un iespēju novietot auto, tomēr šādu piedāvājumu skaits minētajās lokācijās ir samērā ierobežots. Tāpat populāra izvēle birojiem joprojām ir Skanste un Āgenskalns, kur pieejamas kvalitatīvas telpas, un, lai gan konkurence par labām lokācijām ir sīva; nomnieku lēmumu pieņemšanas laiks kļuvis ilgāks, uzņēmumiem rūpīgigi vērtējot izmaksas un infrastruktūras pieejamību. Moderno ēku priekšrocības sevišķi novērtē nomnieki, kuriem ir svarīgs darbinieku viedoklis un vēlme kolektīvam nodrošināt patīkamu, komfortablu darba vidi ar dabīgo dienasgaismu, ērtu un plašu konferenču zāli, terasēm, kur atpūsties svaigā gaisā darba dienas laikā, zaļajām zonām un parku tuvumu. Sevišķi svarīgs faktors ir stāvvietas. Kompānijas arvien biežāk izvēlas elastīgus nomas nosacījumus, tostarp aug popularitāte arī kopstrādes telpām, ko veicina arvien aktuālā hibrīddarba tendence.