PTAC: happyfly.lv mēdz neizpildīt pasūtījumu un neatmaksāt naudu 

Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) arī šogad saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu happyfly.lv, kurā piedāvā iegādāties aviobiļetes par izdevīgām cenām, informē PTAC.

Žanete Hāka, 19.3.2014

Jau 2013.gada janvārī tika izplatīts brīdinājums par interneta vietni happyfly.lv, kurā komersants patērētājiem pēc pirkuma vietnē lūdzis veikt papildu iemaksas, norādot uz biļetes cenas pieaugumu. Tāpat ziņots par gadījumiem, kad iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam. Savukārt jaunākās patērētāju sūdzības liecina, ka komersants problēmu gadījumā nereaģē uz klientu sūdzībām. PTAC atkārtoti aicina patērētājus būt uzmanīgiem un rūpīgi izvērtēt pastāvošos riskus, iegādājoties aviobiļetes minētajā interneta vietnē.

2014.gada sākumā PTAC atsācis saņemt iedzīvotāju sūdzības par problēmām pēc tam, kad interneta vietnē happyfly.lv iegādātas aviobiļetes. Patērētāju sūdzībās sniegtās ziņas liecina, ka komersants mēdz neizpildīt pasūtījumu un neatmaksā patērētājiem par iegādātajām aviobiļetēm iemaksāto naudas summu. Uz interneta vietnē norādīto tālruni komersantu nav iespējams sasniegt, kā arī nav reakcijas uz cita veida informācijas pieprasījumiem un sūdzībām.

Ja iepriekš interneta vietnē happyfly.lv kā pakalpojuma sniedzējs tika norādīts Lietuvā reģistrēts komersants, tad jaunākās patērētāju sūdzības un vietnē sniegtā informācija liecina, ka pašreiz pakalpojumu nodrošina Latvijā reģistrēts komersants SIA Happy Travel.

PTAC aicina patērētājus būt uzmanīgiem un izvērtēt riskus, izvēloties aviobiļešu pirkšanas vietnes internetā. Tāpat pirms pirkuma veikšanas iesakām izvērtēt arī citu personu sniegtās atsauksmes par komersantu un uzraudzības iestāžu sniegtās ziņas.

2013.gada sākumā PTAC Eiropas Patērētāju informēšanas centrā tika saņemtas astoņas patērētāju sūdzības par problēmām, kas radušās pēc aviobiļešu iegādes interneta vietnē happyfly.lv. Pēc situācijas izpētes tika konstatēts, ka komersants, kas piedāvāja konkrētajā vietnē iegādāties pakalpojumus, bija Lietuvā reģistrētais komersants Happy Travel LT, un informācija par konkrētā komersanta praksi tika nodota kompetentajai iestādei Lietuvā.

Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvaldē lietas ietvaros tika saņemtas sūdzības par šī komersanta darbībām ne tikai no Latvijas, bet arī no Lietuvas un Igaunijas patērētājiem. Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvalde, ņemot vērā 33 patērētāju sūdzības par Happy Travel LT darbībām, aizliegusi komersantam īstenot negodīgu komercpraksi un piemērojusi sodu 8000 litu (2322 eiro) apmērā. 

No šīs sadaļas

Inditex, Spānijas modes gigants, kam pieder arī Zara zīmols, paziņojis, ka tā...

Teritorijas labiekārtošanas kompānijas SIA Gartens, kuras vārds pagājušajā gadā...

Iepirkumu uzraudzības birojs (IUB) Rīgas pašvaldības SIA Rīgas satiksme lūgs pārtraukt ar...

Viesnīcu biznesā Latvijā teju visas lielākās viesnīcas ir iegādājušies Austrumu investori,...

Ungārijas zemo cenu aviokompānija Wizz Air gatavojas «ievērojami paplašināties»...

Pie Maxima lielveikala atkritumu konteineriem Kauguros regulāri «dežurē» sudrabkrāsas...

Vides organizācijā homo ecos: pirmdienās ir liela rosība - daži no automašīnām...

Ķīniešu e-komersijas rīks Alibaba pamazām gūst popularitāti arī Eiropā, tostarp Latvijā....

Iepirkšanās centrā Sky&More atvērts jauns modes zīmolu veikals F&More, kura izveidē...

Lai arī eksports uz Krieviju pērn veidoja 11%, Latvijas eksporta kāpumā pērn...