Tirdzniecība un pakalpojumi

Riga Spirits & Wine Outlet palielina apgrozījumu par 28%

Gunta Kursiša, 14.05.2014

Jaunākais izdevums

Alkoholisko dzērienu tirgotājs SIA Riga Spirits & Wine Outlet pērn, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, uzaudzējis apgrozījumu par 28% līdz 7,4 miljoniem eiro, liecina Lursoft dati.

Arī 2012. gadā, salīdzinot ar 2011. gadu, uzņēmuma apgrozījums būtiski pieauga – par 55%.

Tiesa gan, pērnais gads tika noslēgts ar zaudējumiem 123 tūkstošu eiro apmērā iepretim peļņai 6,25 tūkstošu eiro, kas uzņēmumam bija 2012. gadā. 2011. gadā SIA Riga Spirits & Wine Outlet nopelnīja19,78 tūkstošus eiro.

SIA Riga Spirits & Wine Outlet reģistrēta 2009. gadā un pieder Andrim Lūkinam (25%) un Rodoza trading limited (75%), kas reģistrēta Kiprā. Patlaban uzņēmuma tīklā darbojas četri veikali, no kuriem trīs Rīgā, bet viens – Liepājā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Riga Spirits & Wine Outlet audzē apgrozījumu un izkļūst no zaudējumiem

Žanete Hāka, 08.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alkoholisko dzērienu vairumtirgotājs SIA Riga Spirits & Wine Outlet neto apgrozījums pērn sasniedza 8,704 miljonus eiro, liecina Luroft dati.

Salīdzinot ar 2013. gadu, kad tā apgrozījums bija 7,453 miljoni eiro, pērn tas palielinājās par aptuveni 14%. Tāpat uzņēmums pagājušajā gadā veiksmīgi izkļuvis no zaudējumiem, kas tam bija radušies iepriekšējā pārskata gadā. Pērn Riga Spirits & Wine Outlet peļņa bija mērojama ar 106,697 tūkstošiem eiro pēc nodokļu nomaksas.

Riga Spirits & Wine Outlet pērn aktīvi strādāja, realizējot zīmola popularizēšanu un jaunu klientu piesaistes pasākumus, izmantojot interneta un mediju sniegtās iespējas.

Riga Spirits & Wine Outlet vadība savā ziņojumā norāda, ka uzņēmums arī turpmāk plāno nodarboties ar mazumtirdzniecību un paplašināt savu darbību. Kā arī uzņēmums plāno turpināt darbu pie vairumtirdzniecības apjoma palielināšanas. Riga Spirits & Wine Outlet šogad plāno popularizēt uzņēmuma preces ar sociālo tīklu un interneta resursu palīdzību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Veiktas izmaiņas Riga Spirits & Wine Outlet dalībnieku sastāvā

Lelde Petrāne, 29.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izmaiņas dalībnieku sarakstā piedzīvojusi 2009.gadā dibinātā SIA Riga Spirits & Wine Outlet, ziņo Klientu Portfeļa monitorings.

Tāpat kā līdz šim, arī turpmāk 25% uzņēmuma kapitāldaļu turētājs būs Andris Lūkins, savukārt atlikušās daļas savā starpā vienlīdzīgi sadalīs Gints Caune, Oļegs Lūkins un Dainis Šulcs. Iepriekš 75% SIA Riga Spirits & Wine Outlet daļu piederēja Kiprā reģistrētajam RODOZA TRADING LIMITED.

SIA Riga Spirits & Wine Outlet savu darbību uzsāka 2009.gadā, atverot pirmo outlet tipa veikalu Andrejsalā. Laika gaitā uzņēmums ir paplašinājies, un patlaban tam pieder tirdzniecības vietas arī tirdzniecības centrā Spice un Liepājā.

Lursoft pieejamie dati rāda, ka 2014.gadā tirgotāja apgrozījums auga līdz 8,704 milj.EUR, savukārt peļņa palielinājās līdz 106,697 tūkst.EUR. Nodokļu maksājumos valsts budžetā SIA Riga Spirits & Wine Outlet pērn samaksājis 336,1 tūkst.EUR.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Latvijas balzams veikali tīkls attīstībā investējis 95 tūkstošus eiro

Zane Atlāce - Bistere, 20.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas balzams veikali tīkls šogad investējis jau esošo veikalu modernizācijā, kā arī atvēris jaunus veikalus reģionos un paplašinājis savu outletu skaitu. Specializētā veikalu tīkla attīstībā šogad ieguldīti jau 95 tūkstoši eiro, informē Latvijas balzams veikali specializētā alkoholisko dzērienu veikalu tīkla izpilddirektore Oļesja Saveļjeva.

Kopumā gada pirmajos 7 mēnešos modernizēti seši veikali un atvērti trīs jauni outlet koncepta veikali Rīgā un Piņķos. Veikalu modernizācija sevī ietver fasādes un iekštelpu remontus, izkārtņu atjaunošanu un iekštelpu iekārtojuma uzlabošanu, lai veidotu ērtāku iepirkšanas vidi.

Pirmajā pusgadā Latvijas balzams veikali kopējais apgrozījums audzis par 6%, salīdzinot ar 2016. gadu. Uzņēmums pieaugumu pamato ar lojālu klientu loku, kuri izvēlas dārgākus zīmolus, kā arī tūristu pieaugošo īpatsvaru Vecrīgas un Jūrmalas veikalos.

«Šogad īpaši aktīvi strādājam pie outlet veikalu koncepcijas. Vēlamies attīstīt tieši šos veikalus, lai kļūtu arvien konkurētspējīgāki outlet veikalu segmentā. Nākamā gada laikā plānojam pabeigt modernizācijas procesus visā tīklā,» stāsta O.Saveļjeva.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Sakuplo stipro dzērienu veikali

Linda Zalāne, 15.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējos gados strauji attīstās specializēto alkohola veikalu segments, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Viena no tendencēm ir t.s. outlet veikalu (izpārdotavu vai atlaižu veikalu) izveide, jo Latvijas iedzīvotāji zemās pirktspējas dēļ meklē zemākās cenas, atzīst tirgus dalībnieki. Situācijā, kad akcīzes ietekmē aug cenas legāliem dzērieniem, pircēji jutīgi reaģē uz to izmaiņām, it īpaši ekonomisko dzērienu segmentā. Outlet ir nākuši kā atbilde uz šo situāciju, vērtē SIA Bravo (Latvijas Balzams veikali) izpilddirektore Viktorija Voičenko.

«Patlaban ir specializēto veikalu bums, bet nākotnē strauji to skaits vairs nepieaugs. Konkurences apstākļos izsijāsies spēcīgākie spēlētāji, bet vājākie darbību beigs,» prognozē SIA Riga Spirits & Wine Outlet līdzīpašnieks Andris Lūkins.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Novēlējums Ziemassvētkos: Vairāk pozitīvo stāstu

Sagatavojusi Linda Zalāne, 25.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienas Bizness turpina iesākto tradīciju, pirms Ziemassvētkiem aicinot dažādu nozaru uzņēmējus radoši izpausties. Šajā gadā kopā tika tapinātas apsveikumu kartītes, uz kurām krāsu karuselis nonāca, nevis izmantojot otu, bet gan pirkstus.

Andris Lūkins, SIA Riga Spirits & Wine Outlet līdzīpašnieks:

«Gan sev, gan uzņēmējiem, gan Latvijai kopumā vēlu, lai labo ziņu būtu vairāk nekā slikto. Lai Dienas Biznesā būtu daudz rakstu par veiksmes stāstiem, kas iedvesmo, iedrošina, motivē. Noteikti vajag arī rakstus par mazāk veiksmīgiem biznesa projektiem, kas liek padomāt, izdarīt secinājumus, gūt mācību.

Es nākamajā gadā novēlu, lai nebūtu rakstu par KNAB iesāktām izmeklēšanām, kriminālprocesiem un arestiem. Ne jau tāpēc, ka par to nedrīkstētu rakstīt, bet tāpēc, ka nebūtu šādu notikumu, par ko vēstīt.

Tāpat es nenovēlu rakstus par nodokļu maksātāju naudas izšķērdēšanu nedz uzņēmēju, nedz radošās inteliģences vidū.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Čeku loterija 3,5 gadu laikā palielinājusi valsts budžeta ieņēmumus par 10,9 miljoniem eiro, informē Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pārstāvji.

Ar lielo gada izlozi svētdien, 19.februārī, ir noslēgusies VID rīkotā čeku loterija.

Trīs ar pusi gadu laikā loterijā ir piedalījušies 241 189 dalībnieki, iesniedzot kopumā 41,8 miljonus čeku, kvīšu, biļešu un tiešsaistes pirkumu rēķinu.

Analizējot iedzīvotāju iesniegtos čekus, VID ieguva informāciju par uzņēmumu nedeklarētajiem ienākumiem, no kuriem nebija nomaksāti nodokļi. Tādējādi, pēc VID aicinājuma, uzņēmumi ir precizējuši 2749 pievienotās vērtības nodokļa (PVN) deklarācijas, uzrādot iepriekš neuzrādītos ieņēmumus.

Tāpat konstatēti gadījumi, kad uzņēmumi darbojas ar nereģistrētiem kases aparātiem, kad pakalpojumus sniedz uzņēmumi, kuriem ir apturēta saimnieciskā darbība, vai kad uzņēmumi nelegāli nodarbina darbiniekus un izmaksā "aplokšņu algas".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Inese Veisa biznesu sāka ar Mozeles ielejas vīnu vairumtirdzniecību, bet tagad pievērsusies arī mazumtirdzniecībai, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pirms pieciem gadiem, sākot biznesu, SIA MozelWeins īpašniece Inese Veisa (Inese Weiss) sadarbojās ar vienu vīna darītavu, bet šodien jau ar pieciem partneriem – trim vīna darītavām un diviem kooperatīviem Vācijā, Luksemburgā un Elzasā. «Mans noteikums – ar kuru vīna darītavu strādāju, ar to vienojos par ekskluzivitāti. Tirgus ir mazs, un es negribu, lai par vienu vīna darītavu konkurē vairāki. Viņi to saprot,» viņa saka. Vaicāta, kā Latvijas iedzīvotājiem patīk vācu vīni, Inese teic: «Es iemācīju viņus dzert vācu vīnus. Agrāk vispār pēc vācu vīniem nebija pieprasījuma, tagad visi veikali meklē Vācijas vīnus, jo pircēji tos pieprasa. Domāju, ka Vācijas vīniem Latvijā pašlaik klājas labi, šobrīd ir sasniegts pats augstākais punkts, turklāt kopumā vīna pārdošanas apjomi par dažiem procentiem katru gadu aug.» Viņa uzskata, ka pēdējos gados vīna kultūra Latvijā ir ievērojami mainījusies – uzlabojusies. Kādreiz, kad Inese vadīja degustācijas, reizēm varēja dzirdēt diezgan muļķīgus jautājumus, bet tagad cilvēki zina, ko vēlas. «Kad stāstu par vīna darītavām, viņiem konkrēti interesē, kurā vietā tās atrodas – kalnos vai līdzenumā utt. Es par to tikai priecājos,» teic uzņēmēja.

Komentāri

Pievienot komentāru