Sekojot idejai: Skolā aizsāktais apģērbu aizsargmaisu bizness plaukst

2018. gada 18. decembris plkst. 6:14
Autors: Anda Asere
Dalies ar šo rakstu

Apģērbu aizsargmaisu ražotājs SIA Simple+ paplašina sortimentu un pievēršas arī uzvalku un citu apģērbu produktiem.

Pērn SIA Simple+ apgrozījums bija nedaudz mazāks par 30 tūkstošiem eiro. Šogad plānota ievērojama izaugsme un apgrozījums varētu sasniegt 50 tūkstošus eiro, stāsta uzņēmuma īpašnieks Kristiāns Lancmanis.

Simple+ ir četri aizsargmaisi, bet katrs no tiem ir pieejams divās krāsās, ar paplašinājumu sānos vai bez, kā arī dažādos izmēros. Kopumā ir iespējamas daudzas variācijas, un dažreiz šķiet, ka sortiments ir nedaudz par plašu. Uzņēmums piedāvā arī personalizētus maisus kolektīviem – sākot ar logo uzdrukāšanu un beidzot ar pilnībā individualizētu maisu tam nepieciešamajā garumā un platumā. Piemēram, ir daži kolektīvi, kam nepieciešams pārvadāt divus, trīs tautastērpus, – tiem tiek saražoti platāki maisi.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Arī lielveikalos ir nopērkami dažādi maisi apģērbu pārvadāšanai, taču tautas deju dejotājiem un koru dalībniekiem tērpi ir lieli un neietilpst tajos. Tautastērpi ir dārgi, un visi tos īpaši piesargā, tāpēc nepieciešams uzticams aizsargmaiss. «Pirmie maisi daudz burzījās un neizskatījās labi. Protams, pats galvenais ir funkcionalitāte, bet, pārdodot kaut ko, kas pretendē būt augstākā līmenī, nekā lielveikalos nopērkamā produkcija, sevi ir atbilstoši jāpierāda. Ja maiss būs neglīts un saburzīts, cilvēki ar acīm to neasociēs ar augstu kvalitāti. Tāpēc vēlos visos veidos parādīt, ka šis ir kaut kas kvalitatīvāks, funkcionālāks, ražots Latvijā. Sākumā bija grūti kādu pārliecināt, ka astoņpadsmitgadīgs skolēns var uztaisīt kaut ko tādu, par ko var maksāt desmit reižu vairāk nekā par parastajiem aizsargmaisiem, kas nopērkami lielveikalos. Taču, kad dabūju pirmos klientus, tie novērtēja, ka produkts ir tiešām labs, un pamazām radās arī citi pircēji,» saka Kristiāns.

Kristiāns atzīst, ka sākumā sadarbība ar ražošanas partneri nebija viegla. Kā skolēnu mācību uzņēmums Simple+ sākumā izmantoja individuālu šuvēju pakalpojumus. Taču ar laiku tas kļuva neefektīvi, jo prasības un apjomi auga.

Visu rakstu Ražošanas apjomi aug lasiet otrdienas, 18.decembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

LASI VĒL:

Sākam biznesu: Jau skolā ielec biznesā

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārds