Pagājušā gadā par skatītāko kanālu ir atzīts LNT, kura vērošanai TV skatītāji, kas vecāki par 4 gadiem, veltījuši 16.8 % no kopējā TV skatīšanās laika, informē Tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia.
Otrs skatītākais kanāls bijis TV3 ar 15.4 %, bet trešais vietu ieņēma PBK ar 11.2 %. Ceturtajā vietā ierindojies kanāls LTV1, no trešās vietas atpaliekot vien par 1%, savukārt kanālam LTV7 veltīti 4.5 % no kopējā TV skatīšanās laika.
2009.gada programmu topa pirmās četras vietas ieņem Pasaules meistarsacīkšu spēles hokejā, kuras tika pārraidītas kanālā TV3 . Pirmajā vietā ierindojās Pasaules meistarsacīkstes hokejā – Latvija – Krievija. Šo spēli vidēji vēroja 21.3 %, jeb 464.2 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par 4 gadiem. Piektajā vietā ierindojās LNT ziņu speciālizlaidums, aiz kura seko 54. Starptautiskais Eizrovīzijas dziesmu konkursa fināls.
Salīdzinājumā ar 2008. gadu, pērn skatītāji mazak skatjušies tādus TV kanālus kā 3+, LNT, LTV1, LTV7 un TV6, savukārt palielinājies laiks, ko cilvēki pavadījuši skatoties TV3,TV5 kanālus.
Salīdzinot ar 2008. gadu, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna, ir palielinājies par 13 minūtēm – 2009.gadā tas sasniedzis vidēji 5 stundas un 11 minūtes dienā.
Salīdzinājumā ar Latviju, Igaunijā laiks, ko viens TV skatītājs vidēji dienā pavadījis pie TV ekrāna 2009.gadā, bija 5 stundas un 15 minūtes, tas ir par 2 minūtēm mazāk nekā 2008.gadā, komentē TNS Latvia mediju pētījumu projektu direktors Mārtiņš Traubergs. Savukārt Lietuvā, laiks, ko viens TV skatītājs pavadījis pie TV ekrāna 2009.gadā, bija vidēji 4 stundas un 55 minūtes dienā, kas ir par 5 minūtēm vairāk nekā 2008.gadā.