Kā liecina jaunākie dati, Lielbritānijas viesnīcu piedāvāto brokastu popularitāte sāk piedzīvot lejupslīdi. Pēdējā laikā brokastis kļuvušas aizvien dārgākas un klienti vairs nav apmierināti arī ar to kvalitāti. Aptaujā, kuru veica Lielbritānijas patērētāju grupas izdevums Which?, piedalījās cilvēki, kuri regulāri apmeklē dažādas viesnīcas. Pretēji apmierinošajām pusdienu maltītēm, kā apliecinājuši regulārie apmeklētāji, brokastu cena dažās viesnīcās sasniedzot 25 un pat vairāk britu mārciņas, taču visbiežākās sūdzības esot tieši par brokastu kvalitāti, proti, olu kultenis līdzinoties gumijai, kafija kļuvusi bezgaršīga un reti kur vairs varot dabūt svaigi spiestas augļu sulas. Arī interneta portāls Businesstraveller.com veica Lielbritānijas viesnīcu “ekspress” aptauju, kurā ir atklājies, ka piedāvāto brokastu cenas ir sākot no 6,5 britu mārciņām (viesnīca “Premier Lodge”) līdz pat 27 mārciņām (viesnīca “Claridges”). Kā atzinis izdevuma “The Guide to Good Hotels 2005” redaktors Kims Vinters (Kim Winter), maksai par brokastīm ir tendence pieaugt, īpaši lielo viesnīcu vidū, kur klienti gan šo starpību neizjūt tik krasi. Avots: Eiropa.lv