Jaunākais izdevums

Šonedēļ Rīgā tiks oficiāli atklāta ātrās ēdināšanas zīmola Pizza Hut pirmā picērija Latvijā, informē Pizza Hut vadītājs Latvijā Kārlis Zandersons.

Atklāšana notiks trešdien, 20.aprīlī, Vecrīgā, Audēju ielā 14.

Kā norāda Zandersons, Pizza Hut Rīgā Baltijas valstīs būs vienīgais šī zīmola dine-in jeb vieta, kur ēdienu iespējams baudīt uz vietas un pieejama apkalpošana pie galdiņiem. Picērijas divos stāvos izvietotas vairāk nekā 90 sēdvietas.

Pizza Hut piedāvā pēc amerikāņu tradīcijas ceptās biezās pamatnes picas, kā arī salātus, pastu un desertus.

Testa režīmā strādājam jau nedēļu. Pirmās klientu atsauksmes ir atzinīgas, norāda Zandersons.

Kā ziņots, pirmās ātrās ēdināšanas tīkla Kentucky Fried Chicken (KFC) ēstuves un pirmās zīmola Pizza Hut kafejnīcas izveidē kopumā plānots investēt aptuveni vienu miljonu eiro, aģentūrai LETA teica KFC un Pizza Hut franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs Arnars Sigurdsons.

Pirmās KFC ēstuves izveidē investēts pusmiljons eiro, tā atklāta 28.augustā Vecrīgā, Audēju ielā 14. KFC ēstuve izvietota divos stāvos 300 kvadrātmetru platībā, to pārvaldīs Lietuvas uzņēmuma Cibus Restaurants filiāle Latvijā, kas reģistrēta šī gada 25.jūnijā. Cibus Restaurants Lietuvā pārvalda ne tikai KFC, bet arī picēriju Pizza Hut tīklu.

Saskaņā ar Latvijas Patentu valdes mājaslapā pieejamo informāciju KFC jau 1992.gadā reģistrējis preču zīmi Latvijā.

Gan KFC, gan Pizza Hut zīmols pieder ASV ātrās ēdināšanas uzņēmumam Yum! Brands, Inc., kura pakļautībā ir vairāk nekā 36 000 KFC, Pizza Hut un citi ātrās ēdināšanas apkalpošanas tīkli. "um! Brands, Inc. 2013.gadā apgrozīja 23 miljardus ASV dolāru.

KFC patlaban ir viens no lielākajiem ātrās ēdināšanas tīkliem pasaulē, kuram pieder vairāk nekā 20 000 restorānu 118 valstīs visā pasaulē, liecina KFC mājaslapā publicētā informācija. Uzņēmuma specializācija ir vistas gaļas burgeri, nageti un cita produkcija. Kompānijas pārdošanas apjomi 2013.gadā ASV vien tika lēsti 4,220 miljardu dolāru apjomā.

Iepriekš par potenciālu KFC ienākšanai Latvijā netika runāts, tikmēr uzņēmums jau 2007.gadā atvēra restorānu Viļņā, paziņojot, ka nākamo gadu laikā plāno izvērsties visā Baltijas tirgū.

Zīmolam Pizza Hut ir vairāk nekā 50 gadu sena vēsture. Pizza Hut ir vairāk nekā 12 000 restorānu 88 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atvēršanai Rīgā tuvojas pirmā ātrās ēdināšanas zīmola Pizza Hut ēstuve, apstiprina Pizza Hut pārstāvis Vitalijs Žiuga.

Internetā ir izvietoti sludinājumi, kuros aicina pieteikties darbā zīmola Pizza Hut ēstuvē. Kā norāda Žiuga, tas liecina, ka pirmā Pizza Hut atvēršana Rīgā notiks pavisam drīz.

Tiesa, viņš nevar pateikt, kurā datumā notiks atklāšana, taču, kā iepriekš, arī patlaban Žiuga norāda, ka atvēršana notiks šī gada pirmā ceturkšņa laikā. Par precīzu atvēršanas laiku Pizza Hut informēs, tuvojoties atklāšanai.

Pirmās ātrās ēdināšanas tīkla Kentucky Fried Chicken (KFC) ēstuves un pirmās zīmola Pizza Hut kafejnīcas izveidē kopumā plānots investēt aptuveni vienu miljonu eiro, aģentūrai LETA teica KFC un Pizza Hut franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs Arnars Sigurdsons.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vecrīgā atklāta picērija Pizza Hut, trešdien informēja Kentucky Fried Chicken un Pizza Hut reģionālais vadītājs Baltijas valstīs Kārlis Zandersons.

Picērijas izveidē ieguldīti aptuveni 250 tūkstoši eiro.

K. Zandersons uzsvēra, ka, atverot Kentucky Fried Chicken, franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs Arnars Sigurdsons sacīja, ka kopējais investīciju apmērs plānots miljons eiro. Kentucky Fried Chicken pirmā restorāna izveidē ieguldīti 250 tūkstoši eiro un arī Pizza Hut izveidē – tikpat, tādēļ pagaidām rezervē paliek pusmiljons eiro. Nākotnē paredzēts turpināt restorānu attīstību, taču sīkāku informāciju K. Zandersons neizpauda.

Pizza Hut galvenā iezīme ir picas, kas gatavotas pēc amerikāņu tradīcijām un ceptas īpašā pannā. Ņemot vērā franšīzes kompānijas nosacījumus, saldētā mīkla picas pamatnei tiek vesta no Francijas, savukārt dārzeņi – no Polijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pizza Hut pirmo reizi 40 gadu laikā mainīs savas pannā ceptās picas recepti

Žanete Hāka, 29.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskās picērijas Pizza Hut īpašā pannā ceptā pica piedzīvojusi pārmaiņas, raksta CNN Business.

Kompānija paziņojusi, ka pilnībā pārveidojusi savu pannā cepto picu, mainot siera šķirni, mērci un ieviešot jaunu pannu picas cepšanai.

Pizza Hut nākas domāt par pārmaiņām, ņemot vērā, ka tās lielākie konkurenti Domino Pizza un Papa John’s min uz papēžiem. Pērn Domino pārdošanas apjomi pārspēja Pizza Hut, un arī konkurenti domā jaunus veidus, kā piesaistīt apmeklētājus.

Pizza Hut pārstāvji sacījuši, ka 40 gadus senās picas receptes izmaiņu ieviešana aizņēma trīs gadus.

Patlaban Pizza Hut ir vairāk nekā 18 tūkstoši restorānu visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) par higiēnas prasību neievērošanu ātrās ēdināšanas tīkla Kentucky Fried Chicken (KFC) uzņēmumā Vecrīgā, Audēju ielā, ir piemērojis 400 eiro naudas sodu, pastāstīja PVD pārstāve Ilze Meistere.

Jau ziņots, ka PVD 22.septembrī KFC veicis pārbaudi, konstatējot vairākus higiēnas prasību pārkāpumus, un ierosināja administratīvo lietvedību. Par līdzīgiem pārkāpumiem KFC gada laikā ir sodīts divas reizes.

Uzņēmuma pārstāvis Lietuvā un Latvijā Jozs Berlicks atzina, ka sūdzības par higiēnas prasību neievērošanu pilnībā neatbilstot realitātei, par ko viņš pats klātienē ir personīgi pārliecinājies. «Sociālajos tīklos izplatītas fotogrāfijas, ko uzņēmis mūsu bijušais darbinieks, kurš bija atbildīgs par vistas produktu pagatavošanu un tīrību attiecīgajās virtuves zonās. Mums ir svarīgi, lai klienti mums uzticas un saņem kvalitatīvu un droši pagatavotu pārtiku, tāpēc sazinājāmies ar PVD, aicinot apmeklēt restorānu un pārliecināties, vai ievērojam nepieciešamās higiēnas un pārtikas drošības prasības,» viņš sacīja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunu tirdzniecības centru atvēršana var veicināt jaunu franšīzes kompāniju ienākšanu, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Nākotnē Latvijā varēsim sagaidīt jaunu, pasaulē zināmu franšīzes kompāniju ienākšanu, taču nevar teikt, ka Baltija lielajiem starptautiskajiem spēlētājiem būtu sevišķi pievilcīgs reģions.

Latvijā turpina ienākt starptautiski franšīzes zīmoli un īpaši izteikti tas vērojams sabiedriskajā ēdināšanā, novērojumos dalās franšīžu konsultāciju kompānijas Francorp Baltic direktors Artūrs Beiers. Pēdējo gadu laikā Latvijā sagaidījām vairākus pasaulē zināmus zīmolus (Southern Fried Chicken, Subway, KFC, un Pizza Hut), un viņš skaidro, ka viens no iemesliem, kādēļ kompānijas izvēlas šo tirgu, ir jau franšīžu uzņēmumu stabilā darbība, piemēram, McDonalds, – šādu uzņēmumu nav daudz, tomēr pierāda, ka franšīze Latvijā var darboties ilgi un stabili.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Slēgts KFC restorāns Vecrīgā, Audēju ielā, liecina kompānijas paziņojums Facebook.

«Tuvākajā laikā mūsu KFC restorāns Rīgā būs slēgts, jo mūsu jaunie pavāri apgūs zināšanas un pārējais personāls nostiprinās prasmes, kuras nepieciešamas, lai KFC Latvija komanda ievērotu un spētu izpildīt visas noteiktās prasības un standartus,» norāda uzņēmums.

«Paldies visiem – tiem, kuri jau paspējuši apmeklēt mūsu restorānu un tiem, kuri to iecerējuši izdarīt tuvākajā laikā. KFC restorāni visā pasaulē strādā ievērojot augstus standartus gan klientu apkalpošanā, gan kvalitatīvu un garšīgu ēdienu pagatavošanā,» paziņojumā norāda KFC.

Pirms vairāk nekā nedēļas kāds no bijušajiem KFC darbiniekiem internetā publicēja fotogrāfijas, ka uzņēmumā tiek pārkāptas higiēnas prasības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Yum Brands, ātrās ēdināšanas ķēžu KFC, Pizza Hut un Taco Bell māteskompānija, paziņojusi par ieņēmumu samazināšanos šā gada trešajā ceturksnī, kas esot saistāms ar vājajiem rezultātiem Ķīnā, ziņo ārvalstu mediji.

Ieņēmumi trīs mēnešos samazinājušies par 3 procentiem, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, līdz 3,32 miljardiem ASV dolāru. Saskaņā ar prognozēm tiem vajadzēja sasniegt 3,49 miljardus ASV dolāru.

Yum plāno atdalīt savu Ķīnas divīziju kā atsevišķu biznesu. Tam vajadzētu nolikt līdz gada beigām.

Trešā ceturkšņa laikā visā pasaulē atvērti 475 jauni restorāni.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patvērumu var sameklēt ātrās ēdināšanas gigantu vērtspapīros; to piedāvā arī farmācijas milži.

Akciju tirgiem sagurstot un investoriem spriežot par grūtākiem laikiem ekonomikai, joprojām dažu sektoru akcijām mēdz klāties pieņemami. Viens no šādiem sektoriem ir ātrās ēdināšanas restorānu kompānijas.Tām ekonomikai smagnējākos laikos mēdz klāties labāk, jo patērētāji mēģina cirpt savus tēriņus. Tas nozīmē, ka tā vietā, lai dotos uz kādu dārgāku ēdināšanas iestādi, tie tomēr izvēlas, piemēram, apēst kādu burgeri vai picu. Tādējādi arī šiem uzņēmumiem tiek piedēvēts līdzīgs investoru aizsardzības statuss, kā tas ir Consume Staples un komunālo pakalpojumu uzņēmumiem.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru