Pērn Latvijā reklāma internetā veidojusi jau aptuveni 2,8% no kopējā reklāmas tirgus, ziņo Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) padomes loceklis Valdis Tilgalis. Naudas izteiksmē tas varētu būt tuvu 1,7 miljoniem latu, kas nozīmē pieaugumu vairāk nekā divas reizes. Līdz ar to reklāma tīklā tuvojas pasaules līmenim, kas patlaban sasniedz ap 4,4% no kopējām investīcijām reklāmā. Reklāma internetā pērn pieaugusi ļoti strauji, salīdzinot ar 2004. gadu, turklāt interneta reklāmas pieaugums bijis visstraujākais citu reklāmas veidu vidū, jo reklāma televīzijā, radio un presē vidēji esot pieaugusi par 15% līdz 20%, lēš LRA. Vairāk par to, cik Latvijā ieguldīts reklāmai un kurš reklāmas veids pērn bijis vispopulārākais, LRA informēs maija sākumā, jo reklāmas tirgus dati vēl nav līdz galam apkopoti, ir tikai TNS pētījuma dati, kas uzrādījuši ārkārtīgi strauju izaugsmi.