Mobilo sakaru operators Tele2 stingri iebilst pret atsevišķu mazumtirgotāju – Narvesen, Preses Apvienība un Plus Punkts – uzsākto praksi iekasēt no klientiem apkalpošanas maksu 10 santīmu apmērā par priekšapmaksas sarunu kartēm un čekiem.
Šāda rīcība ir patvaļīga un noslēgtajiem līgumiem neatbilstoša, tāpēc Tele2 ir pieprasījis tirgotājiem pārtraukt papildus uzcenojuma pievienošanu nominālajai cenai, paziņojumā norāda operators. Tele2 nav mainījis Zelta Zivtiņa atjaunošanas karšu cenas un uzskata, ka kartes vienīgajai cenai jābūt tās nominālajai vērtībai, kas norādīta uz kartes. Savstarpējos līgumos noteiktajā kārtībā Tele2 ir pieprasījis A/S Preses Apvienība/SIA Narvesen Baltija un SIA Plus Punkts pārtraukt „apkalpošanas” maksas piemērošanu Zelta Zivtiņas atjaunošanas kartēm un čekiem.
Ja tirgotāji savu nostāju nemainīs un vienošanās par prakses pārtraukšanu tuvākajās dienās netiks panākta, Tele2 ir gatavs vērsties visās atbildīgajās institūcijās. Tele2 uzskata, ka, mazumtirgotājiem sākot noteikt cenas, tiek pavērts ceļš nekontrolētam cenu pieaugumam sakaru jomā, kur līdz šim ilgstoši ir notikusi cenu samazināšanās.
„Tele2 ir pilnīgi nepieņemama šāda Narvesen, Preses Apvienības un Plus Punkts noteiktā „apkalpošanas” maksa, jo tā padara neaizsargātus priekšapmaksas karšu lietotājus. Papildus 10 santīmi ir nozīmīga summa cilvēkiem, kuru sakaru izdevumu budžets ir ierobežots.
Jaunieši, studenti, cilvēki cienījamos gados bieži pērk kartes par Ls 0.99, Ls 1.75, un tieši šīm mazo vērtību atjaunošanas kartēm tirgotāju uzcenojums proporcionāli ir vislielākais,” uzsver Tele2 mārketinga un tirdzniecības direktors Jānis Spoģis.
Tele2 aicina iegādāties Zelta Zivtiņas atjaunošanas kartes vietās, kur papildus maksa netiek iekasēta.