13.-14.septembrī Marriott viesnīcā Berlīnē pulcēsies Eiropas vadošie tūrisma industrijas pārdošanas un mārketinga profesionāļi no tādiem viesmīlības un tūrisma uzņēmumiem kā Hilton, Travelocity, Germanwings, Expedia, Kuoni, Marriott, KLM, Cheapflights, Lastminute, Octopustravel, Yahoo!/Kelkoo u.c..Kopumā pasākumam reģistrējušies jau 120 uzņēmumi. Šī gada profesionāļu tikšanās būs vērsta uz dažādajām Eiropas tirgus vajadzībām un interneta mārketinga kampaņu izvērtējumiem. Prezentāciju un paneļdiskusiju laikā būs iespējams apspriest svarīgākos nozares mārketinga jautājumus. Konferences ietvaros Octopustravel un Google izvērtēs aktuālās interneta ceļojumu mārketinga tendences. Cita sesija tūrisma tirgziņiem palīdzēs izprast meklētāja kā tiešsaistes mārketinga instrumenta pozitīvās un negatīvās iezīmes. TripAdvisor un Active Hotels sniegs ceļojumu kompānijām profesionālus ieteikumus interneta apskatu aizvien pieaugošās popularitātes izmantošanā. Savukārt kompānijas Marriott pārstāvis piedāvās praktisku ieskatu Marriot interneta zīmola izveidē. Pasākuma dalībniekiem būs iespēja apmeklēt divus interaktīvus seminārus, kuru laikā Austrijas Nacionālās tūrisma padomes (Austrian National Tourist Board) pārstāvji izskaidros integrētu ofline un online stratēģiju principus un iespējas, lai efektīvi pārraudzītu e-pastu datubāzes. Interneta Meklētāju Mārketinga asociācijas (The Search Engine Marketing Association SMA-UK) prezidents demonstrēs, kā ceļojumu kompānijas var palielināt savu mājas lapu redzamību un sasniegt maksimālu apmaksātās un dabiskās meklēšanas atdevi.