Tirdzniecība un pakalpojumi

Tuvākajos gados e-komercija pieteiks sīvu konkurenci klasiskajiem veikaliem

LETA, 13.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prognozējams, ka, palielinoties interneta tirdzniecības popularitātei, tuvākajos gados e-komercija pieteiks sīvu konkurenci klasiskajiem veikaliem, pastāstīja interneta veikala "1a.lv" valdes loceklis Ģirts Siliņš.

Viņš atzīmēja, ka šo pakalpojumu popularitāte pieaug un nozares kopējais apgrozījums pēdējos gadus ir ar stabilu izaugsmi.

Vērtējot iepriekšējā gada veikumu, Siliņš norādīja, ka 2019.gads gan nozarei kopumā, gan interneta veikalam "1a.lv" ir bijis veiksmīgs.

Apkopojot pirmos pārdošanas rezultātus, Siliņš prognozēja, ka uzņēmums saglabās tirgus līdera pozīcijas gan pēc pārdoto preču apjoma, gan kopējās vērtības un turpinās stabilu izaugsmi, palielinot "1a.lv" apgrozījumu par 10%.

Siliņš norādīja, ka e-komercija ir dinamiska un no uzņēmuma prasa spēju pielāgoties jaunākajām tendencēm. Pēc viņa teiktā, "1a.lv" izaugsme 2019.gadā pamatā ir bijusi loģistikas un piegādes procesu optimizēšana, kas ļāva būtiski samazināt izmaksas un padarīt šos procesus efektīvākus un ērtākus klientiem.

Viņš atklāja, ka būtisku uzviju uzņēmuma attīstībai ir devusi arī apvienošanās ar būvmateriālu tirgotāju "Kesko Senukai Digital", kā arī komandas pilnveidošana un preču piedāvājumu palielināšana. Savukārt šī gada laikā iecerēts noslēgt "1a.lv" mājaslapas platformas maiņu, kas uzlabos iepirkšanās pieredzi klientiem, atvieglos iekšējos procesus un ciešāku sadarbību ar citu valstu kolēģiem.

Siliņš atklāja, ka šogad galvenie izaicinājumi interneta veikala nozarei ir efektīvākas un klientiem pieejamākas lielgabarīta preču piegādes nodrošināšana un tehnisko risinājumu izstrāde jaunām preču grupām.

"1a.lv" valdes loceklis atzina, ka e-komercijas pieaugums 2020.gadā saglabāsies līdzīgā tempā kā tas bija 2019.gadā. To veicinās gan sortimenta palielināšanās un efektīvas piegādes risinājumu attīstīšana, gan straujš vecāko gadu gājuma lietotāju skaita pieaugums.

Jau ziņots, ka "1a.lv" pārvaldītājs "Mobilukss" 2018.gadā strādāja ar 52,992 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 27,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas zaudējumi pieauga piecas reizes un sasniedza 1,693 miljonus eiro.

Kompānija "Mobilukss" reģistrēta 2002.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 110 000 eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir SIA "1A grupa", kura patiesie labuma guvēji ir Lietuvas pilsoņi Artūrs un Augustins Rakauski.

Komentāri

Pievienot komentāru