Pakalpojumi

Vai zini, cik Latvijā maksā redzes korekcija?

Anda Asere, 30.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēku skaitam, kuri Latvijā ir veikuši redzes korekcijas operāciju, ir tendence pieaugt, savstarpēji daloties pieredzē un iedrošinot

«Latvijas situācija ir daudzmaz līdzsvarota – ir trīs centri, kas strādā, un katram ir savs pieprasījums. Cilvēki jau zina, ko grib un kāpēc izvēlēties vienu vai otru,» saka Vjačeslavs Kuzņecovs, daktera Kuzņecova klīnikas Acu mikroķirurģijas centra oftalmoķirurgs. Dr. Solomatina acu rehabilitācijas un redzes korekcijas centra vadītāja Igora Solomatina skatījumā tirgus ir dinamisks un Latvijā ir plašs piedāvājums. Ņemot vērā, ka robežas ir atvērtas, cilvēki rūpīgi pēta arī aktuālus piedāvājumus ne tikai Latvijā, bet arī citās valstīs.

Konkurence ir pietiekami intensīva, lai neatslābtu un lai ir papildu stimuls augt, attīstīties un uzturēties labā formā,» viņš teic. Viens no ilggadējiem tirgus dalībniekiem ir arī Dr. Lūkina acu klīnika, redzes korekcijas operācijas tiek veiktas arī citās ārstniecības iestādēs. Tāpat Latvijas uzņēmumiem ir jākonkurē ar Lietuvas specializētajām klīnikām.

V. Kuzņecovs teic, ka redzes korekcija maksā vidēji 1500–1700 eiro par abām acīm. Cenas Baltijas valstīs ir diezgan līdzīgas, starpība varētu būt līdz 200 eiro, bet, ja atšķirība ir liela, tas liek aizdomāties, uz kā rēķina tā tiek panākta.

Visu rakstu Vēlas labi redzēt bez brillēm lasiet 30. maija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Digitālā revolūcija ienāk arī optikā

Anda Asere, 30.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagaidām redzes korekcijā e-komercija ir attīstības sākumstadijā, norāda SIA OC Vision valdes priekšsēdētājs Jānis Dzenis.

Uzņēmumā ietilpst vairāki optikas veikalu zīmoli – Pasaules optika, OptiO, Vision Express, Lornete, Vizionette, kontaktlēcu internetveikals dr. Lensor, kā arī vairumtirdzniecības biznesa virziens Optica. Latvijā nozares uzņēmumu kopējais apgrozījums ir 30 miljoni eiro, un SIA OC Vision tirgus daļa ir vairāk nekā trešdaļa. OC Vision grupas kopējais apgrozījums, ieskaitot vairumtirdzniecības biznesu un optikas veikalus Lietuvā, 2018. gadā veidoja 21,8 milj. eiro (bez PVN), kas ir par 17,4% lielāks nekā iepriekšējā gadā. «Tirgus piesātinājums vēl nav sasniegts, jo pie mums uz desmit tūkstošiem iedzīvotāju ir viena optika, līdzīgi kā Zviedrijā. Vislielākā konkurence Eiropā ir Kiprā un Beļģijā, kur uz 5000 iedzīvotājiem ir viena optika,» viņš teic. Plašāk par biznesu viņš stāsta intervijā Dienas Biznesam.

Komentāri

Pievienot komentāru