Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vīriešu juvelierizstrādājumu salons VAN REIN atklājis savu jaunā dizaina koncepta veikalu tirdzniecības centrā Galerija centrs.

Jaunās koncepcijas veikala izveidē investēti 200 000 latu.

Nākotnē plānots attīstīt konceptu un atvērt vairākus jaunā dizaina VAN REIN veikalus Baltijā. Dizaina koncepcijas autori ir zīmola un dizaina aģentūra BrandEleven.

«VAN REIN ir pasaule vīrietim, kur atrast un izvēlēties piemērotu aksesuāru. Interjerā ir harmonija starp smalkiem dārgmetāla izstrādājumiem un robustiem dabas materiāliem, kas lietoti salona apdarē. Starp sarunu pie letes, dzerot kafiju, un racionālu iepirkšanos. Veikals īstenam Džeimsam Bodam. Īsts veikals. Īsta vide. Īsti materiāli. Īsti vīrieši,» VAN REIN jauno dizaina koncepciju raksturo tā autore Guna Akona, dizaina un zīmolu aģentūras BrandEleven radošā direktore.

Lai akcentētu iespēju atļauties un uzdrīkstēties, interjeram ir atrasts lidmašīnas propellers, kas piedzīvojis īstus lidojumus.

Lai izceltu katra juvelierizstrādājuma materiālu īpašības, ir izstrādāts atbilstošs apgaismojuma dizains. Brīvi stāvošas vitrīnas, kas novietotas uz tieviem metāla rāmjiem, veicina salona caurskatāmību un vieglu tā uztveri, skaidro dizaina autori.

Pirmais VAN REIN veikals Latvijā tika atklāts 2006. gadā. VAN REIN ietilpst četru veikalu konceptu grupā kopā ar rotaslietu veikaliem Grenardi, juvelierizstrādājumu modes salonu Shine un rotaslietu veikaliņu Trollbeads, kuri kopā veido Grenardi Group.

Komentāri

Pievienot komentāru