Jaunākais izdevums

Augustā, Kuldīgā, Latvijā dizainētu tekstilizistrādājumu zīmols ZIGZAG FACTORY atklājis atvērta tipa sietspiedes darbnīcu, saņemot atbalstu no Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) un biedrības Darīsim paši, kas paredzēta ne tikai pašu produktu ražošanai un projektu realizēšanai, bet iecerēta kā jaunrades sekmēšanas platforma, kā arī nozīmīgs atbalsts vietējā reģiona labklājības veicināšanā, teikts paziņojumā medijiem.

ZIGZAG FACTORY izveidotāji Lelde un Dāvids Grāveri šim projektam izvirzījuši divus galvenos mērķus. Pirmkārt, šī darbnīca radīta, lai veicinātu ražošanas, vietējo pakalpojumu un to pieejamības attīstīšanu. Tiek plānots piesaistīt pēc iespējas vairāk sociāli neaizsargātus vietējā reģiona iedzīvotājus ar mērķi mazināt bezdarbu. Otrkārt, šī projekta mērķis ir attīstīt, un paplašināt uzņēmuma sociālo interneta vietnes platformu www.zigzagfactory.com, piedāvājot jaunus pakalpojumus un produktus tās lietotājam. Šobrīd interneta vietnē ir iespējams katram pašam konstruēt un pasūtīt gultas veļu dažādos izmēros gan pieaugušajiem, gan bērniem.

Ar jaunās darbnīcas atvēršanu, sākotnēji ir plānots izveidot papildus pakalpojumu esošiem produktiem - gultas veļas apdruku, bet pēc mēneša, oktobrī, tiks prezentēti jauni produkti no eikalipta koka šķiedras auduma – halāti, paklāji, nakts veļa, kurus arī būs iespējams personalizēti apdrukāt.

Apdrukas darbnīca ir atvērta gan vietējiem iedzīvotājiem, kuri paši vēlēsies apgūt apdrukas tehniku un uzsākt savu uzņēmējdarbību, gan jebkuram aktīvam iedzīvotājam savai radošajai pašizaugsmei, gan vietējai mākslas skolēnu izglītošanai, kuri vēlas paši apdrukāt savus produktus, vienkārši uzlabot savu kleitu vai, piemēram, personalizēt sporta komandas formas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto & Video

Kā top?: Halāti uzņēmumā ZigZag Factory

Žanete Hāka, 09.10.2015

Kompānija ražošanā izmanto tikai 100% eikalipta koka šķiedras audumus. Tie ir mīkstāki nekā zīds, bet vairāk absorbējošs nekā kokvilna, stāsta uzņēmuma pārstāvji.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Portāls db.lv šajā piektdienā saviem lasītājiem piedāvā aplūkot, kā Kuldīgas uzņēmumā SIA ZigZag Factory tiek izgatavoti halāti.

ZigZag Factory dibināta 2013.gadā, jo kādu laiku nepameta vēlme rast risinākumu ikdienas problēmai – bezmiegam, kas mūsdienās skar daudzus cilvēkus, stāsta kompānijas vadītāja Lelde Grāvere.

Sākums uzņēmumam bijis grūts, viņa piebilst. «2013.gadā vēl īsti nezinājām kas ir ieņēmumi, bija tikai izdevumi. Tomēr 2014. gadā jau sākam realizēt savu produkciju internetā, šobrīd arī esam pieejami dažādos veikalos,. Līdz ar to apjomi kāpj ar katru ieguldīto darba gadu, ciparos katrs nākamais gaids tikai 30% apjoma pieaugumu,» uzsver kompānijas vadītāja.

Nākamajā gadā ZigZag Factory plāno vēl lielāku apgrozījumu, pārdošanas apjomus audzējot ar jauno produktu palīdzību, kā arī papildus nostabilizēt eksportu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Kurzemes Biznesa inkubatorā darbu uzsākuši desmit jauni uzņēmumi

Dienas Bizness, 13.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kurzemes Biznesa inkubatorā (KBI) šī gada martā savu darbu uzsākuši deviņi jauni uzņēmumi - četri no tiem Liepājā, divi Kuldīgā un trīs Saldū.

KBI Liepājas filiālē darbu uzsākuši četri uzņēmumi – Liepāja Bulk Liner, LGV Network, Baltic solar un Wood koozie.

SIA Liepāja Bulk Liner nodarbojas ar polietilēna konteineru oderu ražošanu autoceļu un jūras kravu pārvadājumiem, kas nodrošina pilnīgu produktu drošību un piesārņojuma riska novēršanu.

Uzņēmums LGV Network ir pirmais elektromobiļu uzlādes staciju tīkla izveides uzņēmums Latvijā, kurš piedāvā klientiem uzlādēt elektromobiļu akumulatorus publiski pieejamās uzlādes stacijās. Uzņēmums 2014. gada beigās jau paspējis uzstādīt piecas publiski pieejamas elektromobīļu uzlādes stacijas Rīgā. Uzņēmuma mērķis ir attīstīt uzlādes staciju tīkla infrastruktūru Latvijā, nodrošinot elektromobiļu lietotājus ar uzlādes staciju pieejamību tiem ērtās vietās - pie tirdzniecības centriem, restorāniem, degvielas uzpildes stacijām, biroja centriem un citur.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Biznesa Eskalators jaunajiem uzņēmējiem dos iespēju tirgoties Latvijas lielākajā tirdzniecības centrā

Dienas Bizness, 30.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajiem un topošajiem uzņēmējiem sākas pieteikšanās projektam Biznesa Eskalators, ko rīko tirdzniecības parks Alfa sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Projekta mērķis ir, nonākot reālā tirdzniecības vidē, dot iespēju Latvijas jaunajiem uzņēmējiem pārliecināties par radītā produkta dzīvotspēju.

«Latvijā ir daudz uzņēmīgu cilvēku, kas gatavi riskēt un kļūt nevis par darbiniekiem, bet par darba devējiem. Populāra kļūst mazo uzņēmumu atvēršana un mājražošana, un arvien biežāk pircējiem tiek piedāvātas nestandarta preces – dažādi dizaina priekšmeti, Latvijā ražoti mājas aksesuāri un apģērbi. T/p Alfa vienmēr ir ieinteresēts saviem klientiem piedāvāt aizvien jaunus produktus un pakalpojumus, un šāda konkursa īstenošana mums kā tirdzniecības centram ir lieliska iespēja piesaistīt tirgotājus, kas, iespējams, citādāk līdz mums nenonāktu. Lai palīdzētu vietējiem uzņēmumiem attīstīties, jau trešo gadu pēc kārtas perspektīvākajiem jaunajiem uzņēmējiem dodam iespēju vienu mēnesi tirgot savu produkciju t/p Alfa speciāli radītā stendā. Šī ir lieliska iespēja pārbaudīt sava biznesa jaudu vienā no lielākajiem tirdzniecības centriem, gūt atsauksmes no klientiem un saprast sava produkta stiprās un vājās puses lielas konkurences apstākļos,» stāsta t/p Alfa vadītāja Liene Apine.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Bērni iedvesmo biznesam

, 08.09.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1.septembra lielākajā tirdzniecības parkā Alfa īpašā stendā tirdzniecību uzsāks divi entuziasma pilni jauni zīmoli – Sēklu Muss un Smuklietas. Šāda iespēja radusies, pateicoties dalībai projektā Biznesa Eskalators, ko t/p Alfa jau trešo gadu rīko sadarbībā ar Latvijā vadošo biznesa laikrakstu Dienas Bizness. Jaunajiem uzņēmējiem bez pieredzes tirdzniecības centros šī būs iespēja izmēģināt savas pārdošanas prasmes, kā arī pārbaudīt produkta konkurētspēju intensīvas tirdzniecības apstākļos.

Zīmols Sēklu Muss šobrīd piedāvā 2 veidu produktus – sēkliņu un žāvētu augļu trifeles un batoniņus. Produkts ir īpašs un konkursa Biznesa Eskalators žūriju pārliecināja ar to, ka tā sastāvā netiek pievienots cukurs, milti un olas, kā arī tas nesatur glutēnu. Tā pagatavošanā tiek ievēroti svaigēšanas principi.

«Savus veselīgos produktus īpaši iesakām sportistiem, vegāniem, veģetāriešiem, grūtniecēm, barojošām māmiņām, bērniem, svara vērotājiem, celiakijas slimniekiem. Tas ir lielisks našķis katram, kas ievēro veselīgu dzīvesveidu, uzturā vēlas lietot vitamīniem un minerālvielām bagātu pārtiku,» stāsta veselīgo trifeļu Sēklu Muss radītāja Agnese Nazareca, kuru biznesam iedvesmojusi vēlme radīt veselīgus našķus sev un bērniem.

Komentāri

Pievienot komentāru