Paredzot pieprasījuma kāpumu pēc interjera un dizaina priekšmetiem, šā gada novembrī Rīgas iepirkšanās centru plejādi papildinās Decco centrs, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Tiesa, tas nebūs ierastais tirdzniecības centrs, drīzāk to varētu raksturot kā kvartālu, kur koncentrēsies mēbeļu, apdares materiālu, interjera priekšmetu tirgotāji un būs izvietoti ražotāju saloni.

«Analizējot tirgus situāciju, secinājām, ka te ir diezgan sadrumstalota profesionāļu vide, proti, dažādu interjera, dizaina lietu tirgotāji ir izkaisīti pa visu Rīgu, tāpēc radās ideja nosacīti zem viena jumta apvienot specializētos uzņēmumus, kuri ir pārvarējuši krīzi un pierādījuši sevi kā ilgdzīvotāji,» projekta koncepciju skaidro Valdis Kirikovs, SIA Decco centrs valdes loceklis. Tā, viņaprāt, būs šī projekta unikalitāte – specializēts noteiktu preču grupu piedāvājums konkrētai mērķauditorijai. Turklāt centrā nomniekiem ir iespēja kombinēt salona telpas ar birojiem, noliktavām.

Decco centru veidos četras ēkas, divas ir ar noliktavas, divas – ar salonveikala funkcijām. Tas palīdzēs nodrošināt uzņēmumiem saimnieciskās darbības izmaksu optimizēšanu, kvalitatīvu apkalpošanu, ērtības pircējiem vienuviet komplektēt preces pie atzītiem nozares speciālistiem. Tāpēc esošos tirgus spēlētājus (tostarp, piemēram, Reaton vai Spice Home) uzņēmums tikai daļēji uzskata par konkurentiem. Drīzāk Decco centra, esošo tirgus dalībnieku un topošās IKEA sortiments papildinās cits citu.


Visu rakstu Vilinās mājokļu iekārtotājus lasiet 19. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra