Vīriešu veļas zīmols "tom àdam" uzsācis tirdzniecību uni-sex pidžamām un vēlas, lai tās kalpotu vairākām paaudzēm, informē zīmola attīstītājs Toms Ādams Vītoliņš.
"Prasme veidot apģērbus, kur tiek piešķirta īpaša uzmanība katrai no mazākajām detaļām ir viens no mūsu zīmola kodoliem. Sākot no auduma ražošanas uzņēmumiem, kuri izmanto atjaunojamo enerģiju savā ražošanā, un pārliecinoties, ka mūsu augstie dabai draudzīgie standarti tiek sasniegti. Mūsu mērķis ir, ka mūsu pidžamas kalpo vairākām paaudzēm, pretstatā ātrajai modei. Lai salabotu šo ātrās modes salauzto riteni, mēs piedāvājam, ka brīdī, kad pidžama ir izdzīvojusi visas savas dzīves, to ir iespējams atgriezt mums, pretī saņemot atlaidi nākamajam pirkumam. Mēs parūpēsimies, ka atgrieztā pidžama tiks pārvērsta jaunā apģērbā vienā no mūsu jaunajiem produktiem, vai arī ziedota attiecīgajai labdarības organizācijai," komentē zīmola attīstītājs T.Ā.Vītoliņš.
DB jau rakstīja, ka vīriešu apakšveļas zīmola "tom àdam"" ambīcijas ir mainīt vīriešu veļas tirgu, rādot piemēru, ka ir iespējams virzīties uz ētiskāku produkciju. T. Ā. Vītoliņš uzskata, ka mūsdienu pārbagātajā modes pasaulē ir iespējams piesaistīt klientus, izglītojot cilvēkus un parādot atšķirību starp ētiski ražotu veļu un to, kas tiek ražota, piemēram, Kambodžā.
Ideja par šo biznesu T. Ā. Vītoliņam radās 2015. gadā, dodoties ceļojumā uz Japānu. "Tokijā iegāju astoņstāvīgā vīriešu modes universālveikalā "Isetan". Jutos kā mazs puika pirmo reizi Disnejlendā – mani apbūra veikala klāsts un piedāvājums. Izstaigājot veikalu, sapratu, ka ir ārkārtīgi daudz augstas kvalitātes vīriešu uzvalku un kurpju, taču, ieejot vīriešu veļas nodaļā, kvalitatīvākā un modīgākā ir veļa, kas tiek ražota neētiskos apstākļos Kambodžā un ir dekorēta ar ārkārtīgi lielu logotipu uz gumijas, kas man nešķiet īpaši pievilcīgi. Tas manī radīja vēlmi izpētīt vīriešu veļas industriju un radīt augstas kvalitātes estētisku veļas zīmolu, kas ražots ētiskos apstākļos," viņš iepriekš norādījis.