Sākam biznesu: Ar vēlmi mainīt vīriešu veļas tirgu 

Vīriešu apakšveļas zīmola tom àdam ambīcijas ir mainīt vīriešu veļas tirgu, rādot piemēru, ka ir iespējams virzīties uz ētiskāku produkciju

Anda Asere, 2018. gada 16. jūlijs plkst. 8:15

Cilvēki gadiem ilgi ir valkājuši apģērbu, ko šodien mēdz saukt par neētisku. Zīmola tom àdam (SIA Tom Adam) īpašnieks Toms Ādams Vītoliņš novērojis, ka Rietumos mainās sociālā apziņa par to, kas ir labs un slikts, it īpaši jautājumos, kas skar vides piesārņojumu.

Toms Ādams uzsver, ka zīmola veļa atšķiras ar ētiskām ražošanas metodēm, kas šī brīža vīriešu veļas tirgū nav plaši izplatīta prakse. «Izmantojam ekskluzīvus un īpaši izmeklētus itāļu audumus, kurus citi zīmoli veļas nozarē neizmanto. Bokseršorti ērti pieguļ miesai, un tie «nesabrauc» uz augšu kā liela daļa šo izstrādājumu. Mēs investējam laiku veļas testēšanā, meklējot labākos risinājumus, lai tā būtu pēc iespējas ērtāka. Peldšorti vizuāli izskatās kā uzvalka bikšu šortu versija, tādēļ ir iespējams ar tiem nopeldēties un nepārģērbjoties doties uz kādu tikšanos. Uz apakšveļas nav redzami logotipi vai uzraksti, tādā veidā ļaujot cilvēkam šo veļu asociēt vairāk ar savām sajūtām, ne zīmolu,» viņš stāsta.

Toms Ādams uzskata, ka, izglītojot cilvēkus un parādot atšķirību starp ētiski ražotu veļu un to, kas tiek ražota Kambodžā, ir iespējams piesaistīt klientus. Jāsāk ar mājaslapu – vizuāli, aprakstot un izklāstot radošo procesu. Uzņēmums komunicē ar līdzīgi domājošiem iepircējiem, kuriem uzticas, un viņi to spēj nodot pircējiem. «Domāju, ka nostrādā apziņa, ka mēs paši esam atbildīgi par to, ko iegādājamies. Un, ja mēs pērkam neētiskas drēbes, tad mēs atbalstām neētisko industrijas daļu un cilvēku ekspluatāciju,» saka Toms Ādams.

Produkcija tiek ražota Latvijā, jo Toms Ādams vēlas atbalstīt vietējo industriju un attīstīt jaunas nišas. Latvijā arī esot vienkāršāk nodibināt draudzīgas attiecības ar uzņēmumiem, kas, viņa skatījumā, ir viens no veiksmīgas kompānijas stūrakmeņiem. «Ražotāji bija ļoti atsaucīgi, tika izmēģināti aptuveni desmit šūšanas uzņēmumi, līdz tika atrasts īstais. Veļa un peldšorti tehniski ir diezgan specifiskas lietas, tādēļ nepieciešamas konkrētas šujmašīnas un know-how par šo jomu, lai būtu iespējams sašūt augstākās kvalitātes produktu,» viņš saka.

Visu rakstu Ar vēlmi mainīt vīriešu veļas tirgu lasiet 16. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 02. jūlijs plkst. 11:42

SIA Flexidea rada tiešsaistes platformu, kur uzņēmēji var pārdot savus rēķinus...

2018. gada 25. jūnijs plkst. 7:34

Yelo izstrādātāji Krišjānis Mazurs, Mārtiņš Kozlovskis un Ģirts Ulmanis uzskata, ka laikā,...

2018. gada 26. jūnijs plkst. 7:10

Mikrouzņēmuma «From Bee.With Love.» īpašniece un dizainere Olga Grigurko uzskata, ka «Laimas»...

2018. gada 11. jūnijs plkst. 7:35

Pēc septiņpadsmit friziera profesijā nostrādātiem gadiem Jānis Raubens piepilda sapni un atver...

2018. gada 06. jūnijs plkst. 6:52

Atvērtas vēl divas Raunas dārzs eklērnīcas un turpat astoņkāršots apgrozījums, ieviests jauns...

Nepalaid garām

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

Anda Šmitmane ēdināšanas biznesā Tukumā darbojas jau 20 gadus. Viņa atzīst, ka...

Mazumtirdzniecības tīkls Rimi pirmdien prezentēja pirmo veikalu Latvijā ar pašapkalpošanās skeneriem....

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

No šīs sadaļas
2018. gada 14. augusts plkst. 6:48

«Uz durvīm uzrakstīju Latvijas dizaina veikals, restorāns un galerija. Pēc nedēļas nokasījām...

2018. gada 10. augusts plkst. 7:19

Rīdzinieks Andris Runcis pirms aptuveni astoņiem gadiem pašmācības ceļā uzsāka apavu šūšanu,...

2018. gada 23. jūlijs plkst. 6:55

Atpūtas vietai «Rakši» šis ir eksperimenta gads, kad tās saimnieki Elija Krauze...

2018. gada 12. jūlijs plkst. 8:39

Kafijas namiņš «Kurts coffee» ir ģimenes bizness, kuru izveidoja Ketija un Ēriks...

2018. gada 11. jūlijs plkst. 9:52

Lauma Panova un Jānis Lēģeris uzskata, ka pankūkas garšo visiem, tādēļ pirms...

2018. gada 11. jūlijs plkst. 8:33

SIA 4SmartStreets izstrādājis vairākus produktus, kas palīdz analizēt satiksmi pilsētā, lai noskaidrotu,...

2018. gada 06. jūlijs plkst. 12:33

«Medus mazumtirdzniecības cenas pēdējos gados nedaudz augušas. Mēs sekojam līdzi tam, kādas...

2018. gada 06. jūlijs plkst. 7:20

Desmit gados, kopš Elīna Dobele ir izveidojusi vienu no pirmajām dizaina apavu...

2018. gada 06. jūlijs plkst. 7:07

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv viesojas pie zīmola Drawies radītājas Ievas Pastares,...

2018. gada 03. jūlijs plkst. 13:35

Kuldīgas mazpilsētas sirdī esošais restorāns «Goldingen room» kurzemniekiem un pilsētas viesiem...