Dienas Bizness

  • 19 svētdiena,
    februāris

    Zane, Zuzanna

  • Eiro kalkulators

     EUR  LVL
  • Valūtu kursi

    GBP: 0.8572

    USD: 1.0650

Ražošana

Piedāvājums bija saimnieciski visizdevīgākais, kurā lielu lomu spēlēja arī piedāvātā cena, bet ne tikai. Labi zinām, kas notiek, kad kā galveno ieliek tikai cenu, tā Rīgas brīvostas Stratēģiskās plānošanas un projektu vadīšanas direktors Vladimirs Makarovs.

Krievu salas ostu būvēs vietējie  5

100 miljonu latu vērto Krievu salas ostu, uz kuru plāno pārcelt Rīgas ostu, izbūvēs pilnsabiedrība BMGS S.

Aiz strīpas Rīgas brīvostas rīkotā konkursā palikusi Vācijas kompānija Josef Möbius Bau-Aktiengesellschaf, kuru savukārt Klaipēdas valsts ostas pārvalde vainoja nesenā konkursa izgāšanā, kā arī personu apvienība Aarsleff-Merko (ko veido Dānijas Aarsleff un Igaunijas Merko Ehitus), šodien raksta Dienas bizness.

DB jau vēstīja, ka kopumā būvfirmu piedāvājumu cenas svārstījās no 78 milj. Ls līdz 90 milj. Ls. Projekta kopējās izmaksas iepriekš bija plānotas 105 milj. Ls, tostarp ES līdzfinansējums - 74,2 milj. EUR jeb ap 52 milj. Ls. Būvdarba lielāko daļu veido no projekta izmaksām, bet pārējās ir iepriekš ostas veiktie ieguldījumi (projektēšana, ģeoloģija, gruntsūdens izsmelšana u. c.).
BMGS un Skonto būves piedāvājums bijis saimnieciski visizdevīgākais, kurā lielu lomu spēlējusi arī piedāvātā cena, bet ne tikai, DB skaidroja Rīgas brīvostas Stratēģiskās plānošanas un projektu vadīšanas departamenta direktors Vladimirs Makarovs. «Labi zinām, kas notiek, kad kā galveno ieliek tikai cenu. Tad riskē ar dempinga pasākumu. Ir daudz piemēru, kad uzvar par lētāko cenu, bet tad projekts sadārdzinās, ņemot vērā papildu izmaksas,» tā viņš.

 

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!
Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

 

 

Saistītie raksti

Reklāma