Auto, kas izcels uzņēmuma vadītāja mūsdienīgo dzīves uztveri 

Jaunais Peugeot 508 kupeja-sedans ir glīts, bet Peugeot 508 SW jeb kupeja-universālis ir vēl skaistāks auto

Aldis Zelmenis, 2019. gada 05. jūlijs plkst. 10:43

Abi modeļi ar kupejām raksturīgo zemo jumta līniju un bezrāmja durvju konstrukciju ir skaistuļi gan no ārpuses, gan no iekšpuses. Ārējais dizains ar tīrām un asām līnijām un modernu gaismas tehniku ļauj šīm personībām koķetēt ar premium klases automobiļu pircējiem. Turklāt no parasta vidējās klases auto segmenta ielēkšanu premium dārziņā vēl uzstājīgāk akcentēs Peugeot i-Cockpit® futūriskais salons ar digitālajiem ekrāniem un virkni dārgām komforta ekstrām, protams, arī motorizācijas programma paredzēs tikai augstas veiktspējas žiperīgus motorus.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Paraugoties uz Peugeot 508 SW šarmanto eksterjera un interjera dizainu, to nekādi nevar iedomāties kā parastu dienesta auto. Vismaz tā klasiskajā izpratnē, ar kompānijas identitātes uzlīmēm uz automašīnas sāniem. To gan ne! Pat šo rindu autoram vietējā Peugeot importētāja izsniegtais Peugeot 508 SW testa automobilis ar nelielām uzlīmēm uz sāniem sabojā tik cildeno Peugeot 508 SW izskatu. Auto ir to vērts, lai tā virsbūvi neapgānītu ar lieku informāciju. Vidējā un augstākā vadības līmeņa personālam, tam gan Peugeot 508 SW ir lieliski piemērots. Pamanāma un īpaša personība, kas izcels direktora un tā vadītās kompānijas mūsdienīgo dzīves uztveri.

Pēc būtības, tāpat kā 508 kupeja-sedans, arī 508 SW ir sava veida stila mantiņa, no kuras negaidiet izcilu funkcionalitāti. Tā nav Peugeot 508 jauno modeļu stihija. Vieta otrajā sēdekļu rindā ir, arī bagāžas nodalījums ir gana liels, taču praktiskuma ir tikai tik daudz, cik daudz atļauj kupejas zemā virsbūves līnija. Vizuālais baudījums pieprasa labu materiālu izvēli un rūpīgu montāžas kvalitāti, un tāda tā ir. Lielākais strīdus ābols ir Peugeot i-Cockpit® mikroskopiskā stūre, kas negaidīti labi iekļaujas Peugeot 508 SW koptēlā. Tomēr būs arī tādi, kas joprojām uzskatīs, ka tik cēlam vāģim, kāds ir Peugeot 508, prasītos kaut kas pamatīgāks. Jau pie parastā Peugeot 508 pamanīts trūkums, ka zemā jumta līnija neļaus pārāk izvērsties, īpaši augumā gariem pasažieriem un tiem, kas sēdēs aizmugurē. Vietas būs, bet tikai tik daudz, lai sēdētu rāmi un bez liekām kustībām. Vienīgi galvas rajonā Peugeot 508 SW vietas būs nedaudz vairāk nekā Peugeot 508.

Pie premium klasei atbilstošiem labumiem ir jāmin gan ambient salona apgaismojums, nakts redzamības funkcija, ērti priekšējie krēsli ar 8 punktu masāžu un izbīdāmu sēdekļa apakšējo daļu, Focal audiosistēma, adaptīvie amortizatori ar elektronisko vadību. Tas viss, protams, būs sastopams lepnāko GT- Line un GT aprīkojuma versijās, un tādā gadījumā cenas būs, sākot no vismaz 36 tūkst. eiro. Arī vienkāršākā izpildījuma Peugeot 508 SW nebūs lēts, proti, sākot no 28,8 tūkst. eiro. Labā ziņa, ka jau standarta modeļa rīcībā būs enerģiskais 1,6 litru turbomotors ar 181 ZS lielu jaudu un astoņpakāpju automātu, tostarp arī komforta aprīkojums nebūs nabadzīgs. Bez pieminētās 181 ZS PureTech benzīna versijas Peugeot 508 SW lepnāko versiju GT varēs apsedlot ar 224 ZS jaudīgo turbomotoru, bet dīzeļmotoru flangā būs superekonomiskie 131 ZS, kā arī 163 un 177 ZS jaudīgie BlueHDi dīzeļi. Svarīgi piebilst, ka motori draudzēsies tikai ar astoņpakāpju automātiskajām pārnesumkārbām.


Visu auto apskatu lasiet 5. jūlija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2019. gada 17. maijs plkst. 8:37

Zviedru Volvo V60 Cross Country ir iznesīgs un daudz ko protošs auto,...

2019. gada 13. maijs plkst. 13:30

Viens no labajiem psihoterapijas rezultātiem ir tas, ka cilvēks var teikt –...

2019. gada 10. maijs plkst. 9:34

Zinot, cik spēcīgs Renault ir komerctransporta segmentā, jaunā pikapa Renault Alaskan parādīšanās...

2019. gada 26. aprīlis plkst. 8:35

Ziemeļamerikā un citviet pasaulē populārais «lielsedans» Toyota Camry pēc 15 gadu prombūtnes...

2019. gada 26. aprīlis plkst. 6:08

Igaunija un Latvija ir kaimiņvalstis, tomēr automašīnu tirdzniecības, reģistrācijas, kā arī...

Nepalaid garām

Jaunlaicenē ražotās cementēto koka ēveļskaidu plātnes tiek realizētas ne tikai Eiropā, bet...

Asociācija LANĪDA turpina publicēt ikmēneša nekustamā īpašuma tirgus cenu indikatoru....

Jau 22.sezonu Saulkrastos strādā Velosipēdu muzejs, kas ļauj ielūkoties Latvijas velosipēdu ražošanas...

Aktīvā atpūta dabā ir jaunzēlandiešu filozofija un reliģija, ja gribat to izbaudīt...

Vivid Tech rada interaktīvas cenu zīmes, kas rāda ne tikai produkta cenu,...

Ar kokogļu ražošanu Rēzeknes uzņēmums Baibiņa nodarbojas jau vairāk nekā piecus gadus....

No šīs sadaļas
2019. gada 05. jūlijs plkst. 8:16

Lai veicinātu autonomo transportlīdzekļu attīstību, Vācijas autobūves giganti BMW AG un Daimler...

2019. gada 01. jūlijs plkst. 10:20

Japānas autobūves kompānija «Honda Motor Co.» ASV atsauks 1,6 miljonus automobiļu saistībā...

2019. gada 28. jūnijs plkst. 9:49

Joprojām ar superērtu salonu, joprojām ar priekšpiedziņu, tikai zem motora pārsega paslēpts...

2019. gada 27. jūnijs plkst. 15:30

Daimler AG ģenerālpārstāvis Latvijā SIA Domenikss servisa centru papildinājis ar riteņu ģeometrijas...

2019. gada 24. jūnijs plkst. 12:08

Latvijā šogad par aptuveni 50% samazinājies automašīnu zādzību skaits, pastāstīja Valsts policijas...

2019. gada 14. jūnijs plkst. 7:01

Piektās paaudzes Subaru Forester nav diži mainījis savu tēlu, tomēr tam «aiz...

2019. gada 13. jūnijs plkst. 13:04

Pēc pāris mēnešiem izsolē tiks piedāvāta pilnībā atjaunota automašīna Aston Martin DB5,...

2019. gada 07. jūnijs plkst. 12:15

Porsche 911 ar rūpnīcas kodu 992 formāli ir mazinājis jaunības trakulību jeb...

2019. gada 06. jūnijs plkst. 7:45

Itālijas un ASV autobūvnieks «Fiat Chrysler Automobiles» (FCA) ceturtdien atsauca piedāvājumu apvienoties...

2019. gada 06. jūnijs plkst. 6:22

Saskaņā ar aktuālāko informāciju un testiem, jaunie dīzeļdzinēji izdala mazāk CO2 nekā...