FOTO: Lattelecom atklāj jaunu izklaides platformu Shortcut

2016. gada 07. jūlijs plkst. 13:58
Autors: Žanete Hāka
Sadaļa: Tehnoloģijas
Dalies ar šo rakstu

Interneta un televīzijas uzņēmums Lattelecom ir izveidojis jaunu izklaides platformu Shortcut, kas piedāvā seriālu, filmu un TV kanālu satura apvienojumu, kā arī ekskluzīvas tiešraides no lielākajiem notikumiem Latvijā un pasaulē, ceturtdien preses konferencē informēja uzņēmuma pārstāvji.

Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis uzsvēra: «Savulaik mēs izstrādājām un izpildījām ambiciozu plānu - radīt Latvijā ātrāko internetu un plašāko Wi-Fi tīklu. Shortcut izstrāde ir loģisks nākamais Lattelecom attīstības solis, jo mēs esam pārliecināti, ka arī mūsu televīzijai, tāpat kā ātram internetam un Wi-Fi, ir jābūt pieejamai it visur.»

Shortcut lietotājiem būs iespēja skatīties seriālus, filmas, multfilmas, ekskluzīvas tiešraides un 50 pasaules top TV kanālus visā Latvijā neatkarīgi no interneta pieslēguma veida. Platformas piedāvājumā būs atrodamas arī jaunākās filmas, kas vēl nesen demonstrētas kinoteātros. Shortcut TV kanāli pieejami oriģinālvalodā, Shortcut Films un Premiere: filmas, seriāli - oriģinālvalodā, kā arī ar tulkojumu latviešu un krievu valodā. Savukārt viss bērniem domātais saturs ir ierunāts latviešu valodā.

Lattelecom Korporatīvās attīstības departamenta direktore Kerli Gabriloviča: «Lattelecom vienmēr sekojis aktualitātēm un jaunākajām tendencēm tehnoloģiju pasaulē, lai būtu soli priekšā saviem konkurentiem. Shortcut ir produkts, par ko cilvēki ASV var vēl tikai sapņot. Tas izceļas gan ar plašu iekārtu atbalstu, gan lielisku saturu. Jau šobrīd Shortcut pieejams populārākajās iekārtās - mobilajās ierīcēs, planšetēs, datoros, iOS, Android, Apple TV un drīzā nākotnē arī Smart TV aplikācijā, Android TV, Chromecast, spēļu konsolēs -, un, ja būs pieprasījums šādu izklaides saturu skatīties ledusskapī, spēsim nodrošināt arī to.»

Positivus festivāla rīkotājs Ģirts Majors: «Pirms diviem gadiem, pateicoties Lattelecom, Positivus kļuva par pirmo festivālu Eiropā ar savu pop-up TV kanālu. Šogad ar ekskluzīvo 360TV Positivus Shortcut platformā mēs iesim tālāk. Kanāls no 15. līdz 17. jūlijam piedāvās tiešraides no Salacgrīvas vairāk nekā divdesmit stundu garumā. Taču arī pēc festivāla līdz 24. jūlijam 360TV Positivus varēs skatīties koncertus, līdz pat 300 dažādu interviju un citus videomateriālus no festivāla. Šis gads Positivus ir īpašs - mūsu desmitgade -, tāpēc līdztekus jau tradicionālajām koncertu tiešraidēm un intervijām ar māksliniekiem un festivāla apmeklētājiem pieredzējušā šovmeņa Andra Freidenfelda vadībā atskatīsimies uz festivāla vēsturi un iepriekšējiem deviņiem gadiem jaunā, aizraujošā formātā.»

Nākotnē Lattelecom mērķis ir izveidot Shortcut par starptautiska mēroga produktu, kas vienmēr un visur piedāvās sarunas vērtu saturu. Tuvāko gadu laikā produktā paredzēts ieguldīt divus miljonus eiro.
 

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārdi

Populārākās ziņas

Nepalaid garām