Ģirts Bērziņš kļuvis Swedbank AB Grupas vadības locekli un sāk digitālās bankas attīstīšanu 

Swedbank Baltijas valstu klientu servisa kompetences centra vadītājs Ģirts Bērziņš kļuvis par Swedbank AB Grupas vadības locekli un arī par vienu no diviem Swedbank AB jaunizveidotās Digitālās bankas (Digital Banking) jeb bankas digitalizācijas struktūrvienības veidotājiem, informē bankas pārstāvji.

Žanete Hāka, 08.6.2016

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunās struktūrvienības virsmērķis būs sagatavot Swedbank nākotnes darbībai, pakāpeniski digitalizējot visus pakalpojumus un piemērojot tos ērtai izmantošanai ne tikai interneta vidē, bet arī mobilajā lietotnē.

Ģirts Bērziņš, Swedbank Baltijas valstu klientu servisa kompetences centra vadītājs, Swedbank Digitālās bankas viens no veidotājiem: «Amatā stājoties jaunajai Swedbank vadītājai Birgitei Bonesenai (Birgitte Bonnesen), kopīgi ar Swedbank vadības komandu tika izveidots vienots skatījums par to, kādu mēs redzam nākotnes banku. Analizējot to, ko esam paveikuši bankas digitalizācijā, tapa skaidrs, cik daudz darba mūs vēl sagaida. Analizējot klientu rīcību un veidu, kā cilvēki jau šodien izmanto bankas pakalpojumus, mēs esam stipri pārliecināti, ka jau pārredzamā nākotnē visi bankas pakalpojumi būs digitāli un ierastā bankas pakalpojumu izmantošana strauji ies mazumā. Un tas būtiski maina veidu gan kā bankas nākotnē piedāvās savus pakalpojumus, gan kā klienti tos patērēs. Tās ir ļoti fundamentālas izmaiņas.»

Ģirta Bērziņa vadībā, tuvāko 6 mēnešu laikā, Swedbank AB tiks definētas jaunizveidotās struktūrvienības funkcijas, uzdevumi, nepieciešamie cilvēkresursi un sadarbības modelis ar citām Swedbank struktūrvienībām Baltijas valstīs un Zviedrijā. Taču jau tagad zināms, ka bankas digitalizācijas struktūrvienība savu darbību fokusēs uz trim darbības jomām: pakalpojumu digitalizāciju; digitālā mārketinga attīstīšanu jeb klienta vajadzību izzināšanu un atbilstoša, tieši konkrētam cilvēkam izstrādāta pakalpojuma piedāvāšanu; partnerību veidošanu ar citiem pakalpojumu sniedzējiem.

«Mēs šobrīd piedzīvojam banku nozares 3. digitalizācijas vilni, kas nodrošina nepārtrauktu bankas sasniedzamību, taču aug arī konkurence. Šodien bankām būtu jāpārskata līdzšinējās darbības stratēģijas un veidu, kā tās apkalpo savus klientus. No savas pieredzes redzam, ka cilvēki vēlas, lai viņiem tiek piedāvāti tikai tādi pakalpojumi, kas patiešām padara viņa dzīvi vienkāršāku un viņi vēlas savas finansēs pārvaldīt paši. Piemēram, Swedbank mobilā lietotne mūsu klientiem ir kļuvusi par finanšu darījumu ikdienas kontroles rīku un kanālu, līdz ar to mobilās platformas attīstīšana nākotne ir ļoti svarīga. Turklāt bankām, ar to rīcībā esošo infrastruktūru, ir potenciāls piedāvāt arvien plašāku pakalpojumu loku, piedāvājot ne tikai pašas radītus produktus. Tādēļ Swedbank domā par platformas attīstību sadarbībai ar ārējiem piegādātājiem, dažādiem pakalpojumu sniedzējiem,» saka Ģirts Bērziņš.

 

Tevi varētu interesēt

Sekmīgi noslēgusies AS Danske Bank klientu - privātpersonu pakalpojumu pārcelšana uz AS...

Pamatojoties uz Swedbank un Danske Bank noslēgto vienošanos, kuru apstiprinājušas visas...

Starp Eiropas Investīciju fondu (EIF) un Swedbank ir noslēgti pirmie COSME programmas...

Pēc 22 gadu darba, veidojot un attīstot dažādas bankas produktus un jomas,...

Pamatojoties uz AS Swedbank un AS Danske Bank noslēgto vienošanos, kuru ir...

Nepalaid garām

Akciju sabiedrība "Meridian Trade Bank" 22. janvārī ir mainījusi nosaukumu uz "Industra...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

2019. gada desmit lielāko nekustamā īpašuma darījumu sarakstā Rīgā un Pierīgā ir ne...

Tiesa noraidījusi nogalinātā maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus brāļa prasību pret...

Ir būtiski runāt par privātās dzīves, interešu un plānu saskaņošanu ar darbu, nevis...

Skotijai ir viskijs, Somijai ir Nokia, Itālijai ir makaroni,Meksikai ir tekila, Karību...

Tiesvedību un to radīto sarežģījumu dēļ Lielupes apkaimē slēgtais restorāns "36.līnija" atsācis...

No šīs sadaļas

Eiropas Centrālā banka (ECB) trešdien īstenos līdz šim nebijušus pasākumus,...

Šā gada pirmā ceturkšņa laikā pensiju 3. līmeņa plānos tika iemaksāti 12,8...

Ministru kabinets šonedēļ atbalstīja Latvijas pievienošanos Eiropas Komisijas izstrādātajam...

Šā gada pirmā ceturkšņa beigās Latvijā strādājošās komercbankas saviem...

Maksātnespējas jomā briest būtiskas pārmaiņas ne tikai attiecībā uz administratoriem, bet arī...

Investori virzās uz aizsardzības sektoru kompāniju akciju pusi, trešdien raksta laikraksts...

Puse no teju 800 miljoniem eiro, ko ministrijas prasa jaunām politiskām iniciatīvām...

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) rotējamie darbinieki mēģina novilcināt laiku, jo paši vēl...

Otrdien, 7. maijā, Ministru kabinetā (MK) tika izskatīts Finanšu ministrijas (FM) ikmēneša...

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) otrdien, 7.jūnijā, Igaunijas galvaspilsētā...