Jaunākais izdevums

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» Latvijas tirgū šogad plāno investīcijas 5,5 miljonu eiro apmērā. Plānotās investīcijas Latvijā paredzētas 5 jaunu restorānu izveidē, kā arī Siguldas restorāna rekonstrukcijā, kuru plānots noslēgt šī gada aprīlī, informē «Hesburger» Attīstības direktore Ieva Salmela.

Savukārt vasarā plānots atvērt trešo restorānu Daugavpilī, kur investīcijas restorāna ēkas remontdarbos un labiekārtošanā sasniegs aptuveni pusmiljonu eiro.

Kopumā Baltijas valstīs «Hesburger» šogad biznesa attīstībā plāno investēt aptuveni 11,5 miljonus eiro. Tostarp Lietuvā 4 miljonus eiro un Igaunijā – 2 miljonus eiro.

Kaimiņvalstī Lietuvā šogad paredzēts attīstīt 3 līdz 4 jaunus restorānus, savukārt Igaunijā - 2 restorānus.

I. Salmela atgādina, ka pērn «Hesburger» spēra soli IT nozarē, izveidojot mobilo aplikāciju produktu pasūtīšanai tiešaistē Latvijā. Kopš aplikācijas atklāšanas Latvijā pagājušā gada septembrī, veiktas vairāk nekā 131 tūkstošu lejupielādes. I. Salmela atzīmē, ka tas norāda uz augsto interesi iedzīvotāju vidū veikt ēdiena pasūtīšanu attālināti, tādējādi taupot laiku.

Arī šogad plānots turpināt digitālā servisa attīstību, gan paredzot jaunas opcijas aplikācijā, gan turpinot modernizēt restorānus, tajos uzstādot informatīvos digitālos ekrānus.

Šobrīd Baltijas valstīs ir 139 «Hesburger» restorāni un tiek nodarbināti vairāk nekā 1700 darbinieku.

«Hesburger» savu darbību sāka 1966. gadā, kad Naantali pilsētā atvēra pirmo grila kiosku. Pirmais ātrās ēdināšanas restorāns ar nosaukumu «Hesburger» tika atvērts 1980. gadā Turku. Šobrīd «Hesburger» vada 458 restorānus 9 valstīs, uzņēmuma darbinieku skaits pārsniedz 6700.

LASI ARĪ:

Hesburger pasūtījumus varēs veikt tiešsaistē

Hesburger ievācies telpās Vecrīgā, par kurām samaksāja miljonu eiro

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Hesburger Latvijas tirgū ieviesusi mobilo aplikāciju, kas paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē, informē uzņēmuma pārstāvji.

«Mobilā aplikācija tika veidota, reaģējot uz mūsdienu patērētāju steidzīgo dzīves ritmu – tā domāta, lai padarītu klientu ikdienu vienkāršāku un ērtāku,» saka Hesburger attīstības direktore Ieva Salmela.

Aplikācija paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē un piedāvā dažādas aplikācijas izmantošanas priekšrocības, piemēram, elektroniskos atlaižu kuponus, restorānu atrašanās karti, informāciju par produktu uzturvērtībām un citas.

Latvija ir trešā valsts, kurā pieejama Hesburger aplikācija pieejama. Šī gada jūlijā tā atklāta kaimiņvalstī Igaunijā, savukārt pagājušā gada maijā – Somijā. Lejuplāžu skaits šajās valstīs sasniedz attiecīgi 40 000 un 760 000. Igaunijā, kur aplikācija pieejama kopš šī gada jūlija, ar tās palīdzību līdz šim veikti vairāk nekā 55 100 pasūtījumu. Pateicoties šai aplikācijai, Bonuskluba biedru skaits Igaunijā ir trīskāršojies, savukārt pirktākais produkts kaimiņvalstī ar Hesburger aplikāciju ir siera burgers un tā komplekts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» Kauņas rajona Tirkilišķos sākusi mērču ražotnes un loģistikas centra būvniecību, paziņoja kompānija.

Kopējās investīcijas ražotnē un loģistikas centrā paredzētas ap 15 miljoniem eiro, bet mērču ražošanu jaunajā rūpnīcā paredzēts sākt 2021.gada sākumā.

«Hesburger» starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela norādīja, ka pašlaik visas ķēdes restorānos izmantotās mērces tiek ražotas Somijā. Jaunās ražotnes platība sasniegs 5600 kvadrātmetru, bet tās sākotnējā jauda plānota ap 1000 tonnām majonēzes un citu mērču gadā.

Mērču ražotnē un loģistikas centrā tiks radītas 20 jaunas darbavietas, bet piecu gadu laikā darbavietu skaitu plānots dubultot.

Šogad «Hesburger» attīstībā Lietuvā plānots investēt piecus miljonus eiro, plānots atvērt septiņus jaunus restorānus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrais ēdinātājs "Hesburger" atklājis savu pirmo restorānu Olainē. Turpinot uzņēmuma attīstību un tīkla paplašināšanos Pierīgā, restorāna izveidē Olainē investēti 1,2 miljoni eiro.

Šī restorāna atklāšana iezīmē arī būtisku notikumu uzņēmuma darbībā Latvijā, jo atklāts 50. "Hesburger" restorāns, informē uzņēmuma attīstības direktore Ieva Salmela.

Līdzās "Hesburger" savu darbību uzsāks arī divi uzņēmuma ilggadējie sadarbības partneri - degvielas uzpildes stacija "Neste" un mazumtirdzniecības uzņēmums "Narvesen".

Skaidrojot, kāpēc par restorāna atvēršanas vietu izvēlēta Olaine, I. Salmela atzīst, ka kopā ar sadarbības partneri "Neste" izvērtējuši iespēju pilsētā stiprināt uzņēmumu pozīcijas, kā arī tās iedzīvotāji ilgstoši izrādījuši pastiprinātu interesi. Viņa arī atklāj, ka tuvākajā laikā uzņēmums neplāno atvērt vēl kādu restorānu apkaimē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Hesburger Liepājā investē 1,4 miljonus eiro

Lelde Petrāne, 03.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā, Stendera ielā atklāta bijusī rokkafejnīcas ēka, kas jaunajā konceptā apvieno divus ēdināšanas uzņēmumus, naktsklubu un jumta terasi.

Ēkas pirmajā stāvā apvienoti divi ēdināšanas uzņēmumi – ātrās ēdināšanas restorāns «Hesburger» un picērija «Čili Pizza». Otrajā stāvā izveidots naktsklubs «Cukurfabrik’», savukārt, trešajā stāvā atklāta «Cukurfabrik’» jumta terase, informē «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela.

I.Salmela norāda, ka ēkas īpašnieks ir «Hesburger». Ēkas iegādē un restorāna izveidē kopumā investēti 1,4 miljoni eiro. «Hesburger» restorāna telpu platība ir 135,6m2, ieskaitot palīgtelpas, savukārt, pagrabstāvā ir ierīkotas noliktavas telpas un citas palīgtelpas ar kopējo platību 60,1 m2. Uzsākot jaunā restorāna darbību, nodrošinātas darba vietas 4 darbiniekiem, bet plānots, ka kolektīvs varētu paplašināties līdz aptuveni 12 darbiniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas ķēde «Hesburger» pirms vairākiem gadiem atklāja mobilo aplikāciju ērtākai ēdienu pasūtīšanai un apmaksai tiešsaistē. Ik gadu aplikācijas pilnveidošanā tiek ieguldītas ievērojamas investīcijas, kopumā šobrīd sasniedzot 4 miljonus eiro, taču darbs pie aplikācijas pilnveides joprojām turpinās.

Aplikācija ir pieejama Baltijas valstīs un Somijā, tostarp arī Latvijā, kur aplikācija pirmo reizi parādījās pirms diviem gadiem.

Kā norāda «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela, intensīvais darbs pie aplikācijas uzlabošanas, kā arī uzlabojumiem katras valsts individuālajai versijai ir likumsakarīgs, jo lietotāju skaits katrā valstī aug. Tā, piemēram, Latvijā gada laikā tās lietotāju skaits ir audzis gandrīz divas reizes.

Kopš «Hesburger» aplikācijas aktivizēšanas Latvijā 2017.gada septembrī, tās lejupielāžu skaits ir sasniedzis vairāk nekā 208 tūkstošus. Lietuvā aplikācijai ir apmēram 126 tūkstoši lietotāju, bet Igaunijā - apmēram 118 tūkstoši lietotāju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā, ēkā, kurā pirms vairākiem gadiem atradās Latvijas 1. rokkafejnīca, šī gada augusta sākumā uzsākti pārbūves darbi, lai ierīkotu tur ātrās ēdināšanas restorāns Hesburger, noskaidroja Db.lv.

Ēkas 1. stāvs tiek pārbūvēts atbilstoši vienotam starptautiskajam «Hesburger» restorānu konceptam, tajā paredzot kases zonu ar vairākām kasēm, plašu klientu zāli, daudzveidīgus digitālos risinājumus. Plānots, ka projekts tiks nodots ekspluatācijā šī gada beigās, biznesa portālam db.lv pastāstīja Hesburger attīstības direktore Ievas Salmelas.

«Līdz šim Liepājā esam atvēruši divus restorānus, kuru darbības rādītāji norāda uz liepājnieku un pilsētas viesu lielo interesi par mūsu pakalpojumiem. 2016. gadā, kad tika piedāvāta iespēja attīstīt jaunu restorānu pilsētas centrā, iegādājāmies komercplatību - ēku un pieguļošo zemes gabalu Stendera ielā 18 trešā restorāna attīstībai. Komercplatības iegādes darījuma summa bija 665 tūkstoši eiro. Šāds lēmums tika pieņemts, izvērtējot pilsētā jau esošo restorānu darbības rādītājus, kā arī kopējo uzņēmējdarbības attīstības vidi Liepājā,» skaidro I.Salmela.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Hesburger kopējās investīcijas jaunu restorānu izveidē Baltijas valstīs līdz gada beigām sasniegs ap 10 miljoniem eiro, informē kompānijas pārstāvji.

Lai īstenotu divu jaunu restorānu izveidi Rīgā, šogad to attīstīšanā kopumā plānots ieguldīt ap 3 miljoniem eiro. Savukārt nākamā gada plāni paredz jauna restorāna izveidi Jūrmalā, kur ieguldītais investīciju apjoms plānots no diviem līdz trīs miljoniem eiro.

Jauna ātrās ēdināšanas restorāna atvēršanu šogad piedzīvojusi kaimiņvalsts Lietuva, tāpat arī Baltkrievija, katrā no tām atverot vienu restorānu. Četri restorāni ir atvērti Krievijā (franšīzes projekts), savukārt 3 – Bulgārijā. Rudenī plānots atvērt 3 jaunus restorānus Krievijā, bet Baltijas valstīs uzņēmuma tīkls tiks paplašināts ar vēl astoņiem jauniem Hesburger restorāniem, no kuriem četri tiks atvērti Lietuvā, pa diviem Igaunijā un Latvijas galvaspilsētā. Bulgārijā šogad tiks atvērti vēl 2 jauni restorāni, savukārt 10 gadu laikā plānots palielināt restorānu skaitu līdz 50, investējot aptuveni 35 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Ātrās ēdināšanas bizness Baltijā turpinās augt

Ieva Salmela, «Hesburger» attīstības direktore, 16.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2017. gadā ātrās ēdināšanas nozare Baltijas tirgū kopumā uzrādījusi pozitīvus rādītājus, un ir novērojams pārdošanas apjoma pieaugums.

Piemēram, Hesburger restorāni Latvijā savu pārdošanas apjomu palielinājuši par 13,3 %, salīdzinot ar 2016. gadu, sasniedzot 22,47 miljonus eiro.

Ātrā ēdināšana viennozīmīgi ir kļuvusi par mūsdienu steidzīgā cilvēka ikdienu, kur, esot nemitīgā kustībā, ieturēt maltīti šādi ir vieglāk, ātrāk un ērtāk. Ideālā gadījumā to var apvienot ar degvielas uzpildi, laikraksta iegādi un citām ikdienas darbībām.

Ja analizējam Baltijas valstīs pastāvošo konkurenci, mēs redzam, ka esošie līderi turpina stiprināt pozīcijas, tajā skaitā arī Hesburger, taču tirgū parādās arī jauni spēlētāji. Arī tādi pašmāju uzņēmēji kā LIDO sper soļus ātrās ēdināšanas koncepta nišā, atklājot veikalu-kafejnīcu, kur iegādāties latviešu virtuves ēdienus līdzņemšanai. Arī degvielas uzpildes stacijas, paplašinot savu auksto un karsto uzkodu sortimentu, kļūst par sava veida konkurentiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Hesburger ievācies telpās Vecrīgā, par kurām samaksāja miljonu eiro

Lelde Petrāne, 06.02.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Līdz ar restorāna izveidi, radītas 10 jaunas darba vietas.

Pagājušā gada vasarā Somijas ātrās ēdināšanas tīkls Hesburger, ieguldot nepilnu miljonu eiro, iegādājās tirdzniecības platības ēkā, kas atrodas Vecrīgā, Vaļņu ielā 31/33. Nupat tajās atvērts tīkla 45. restorāns Latvijā.

Jaunajā restorānā kopumā ieguldīti 1,4 miljoni eiro.

Jaunais restorāns izvietots vienā stāvā, un tā kopējā platība ir 117,1 m2. Līdz ar restorāna izveidi, radītas 10 jaunas darba vietas, kā arī plānots, ka vasaras sezonas laikā tiks izsludinātas papildu vakances, prognozējot lielāku klientu pieplūdumu.

Vecrīga ir izdevīga teritorija restorāna atvēršanai.

Ieva Salmela, «Hesburger» attīstības direktore, stāsta :«Mūsu mērķis ir būt tur, kur ir mūsu klienti, tāpēc šī restorāna atvēršana bija stratēģisks solis biznesa attīstības veicināšanai. Līdz šim esam attīstījuši vairākus restorānus centra rajonā, un to pārdošanas rādītāji liecina par augstu klientu interesi, ņemot vērā ikdienas cilvēku plūsmu, tāpēc Vecrīga ir izdevīga teritorija restorāna atvēršanai.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Baltijas valstīs Hesburger aplikācijas lejupielāžu aktivitāte ir atšķirīga

Laura Mazbērziņa, 17.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» Latvijā pagājušā gadā ieviesa mobilo aplikāciju produktu pasūtīšanai tiešsaistē. Pusgada laikā lejupielāžu skaits ir sasniedzis 173 846, kas ir lielākais Baltijas valstu vidū.

Dati liecina, ka pirmo trīs mēnešu laikā, no 2017. gada 20. septembra līdz 20. decembrim, aplikācija Latvijā tika lejupielādēta 98 000 reižu, bet nākamajos trīs mēnešos veiktas vairāk kā 75 000 lejupielādes.

«Vērtējot aplikācijas lejupielāžu rezultātus Baltijas līmenī secinām, ka Latvijā dzīvojošie ir aktīvi mobilo aplikāciju priekšrocību piekritēji, iekļaujot tās savā ikdienas dzīvē,» komentē Ieva Salmela, «Hesburger» attīstības direktore.

Lai gan Igaunijā «Hesburger» aplikācija ir pieejama ilgāku laiku, kopējais lejupielāžu skaits valstī ir mazāks nekā Latvijā. Kopš aplikācijas ieviešanas 2017. gada jūnijā Igaunijā aplikācija lejupielādēta vairāk kā 84 000 reižu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Bauskā viesus vēl spēj pabarot

Jānis Goldbergs, 25.07.2018

Krodziņa Taverna īpašniekam Andim Kasparam pieder arī restorāns Tornis, kas atrodas vien desmit minūšu attālumā no kroga Bauskas Rātslaukumā. Arī bistro Hercoga ķēķis Bauskas autoostā ir A. Kaspara uzņēmums.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas tūrisma dienvidu vārtos – Bauskā, galveno tūristu plūsmu apkalpo dažos pilsētas centra restorānos un bistro, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Vasaras periodā tūristu pieplūdums ir neprognozējams un dažkārt var apgalvot, ka noderētu vēl kāda kafejnīca vai bistro, lai spētu operatīvi apkalpot visus, tomēr jaunu ēdināšanas uzņēmumu atvēršanai trūkst darbinieku. Esošie uzņēmēji papildu ēdināšanas telpas atvērt negrasās tieši kvalificētu pavāru trūkuma dēļ.

Ātrās ēdināšanas restorāns Hesburger ir viena no pirmajām ārzemju tūristu izvēlēm, DB secināja, aptaujājot tūristus no Igaunijas, Lietuvas, Vācijas un Itālijas. «Mēs zinām, ko tur var sagaidīt. Nav daudz laika, jo jau pēc stundas jābrauc tālāk. Šoferis te pieveda, un laika meklēt vēl kaut ko nav daudz,» atklāja Marko Kavaljērī no Itālijas. Vairums tūristu, kuri DB novērojuma laikā izvēlējās Hesburger, nāca no tūrisma firmu autobusiem, un ēdināšanas firmas izvēle būtībā bija brauciena organizatora vai autobusa šofera izvēle.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger» 2019. gadā paredz atvērt trīs jaunus restorānus Latvijā, to izveidē investējot 1,8 miljonus eiro, informē uzņēmuma biznesa attīstība direktore Ieva Salmela.

Šogad uzņēmums vairāk plāno fokusēties uz attīstību reģionos, tāpēc jaunos restorānus plānots ierīkot Liepājā, Olainē, kā arī galvaspilsētā.

«Uzņēmējdarbības vide Latvijā ir pateicīga mūsu biznesa attīstībai. Sabiedrības pieprasījums pēc ātrās ēdināšanas risinājumiem aug, paradumi maltīti ieturēt ārpus mājas arī iesakņojas sabiebrības ikdienā arvien vairāk, līdz ar to piedāvājumam ir jāaug līdzi klientu gaidām», norāda I. Salmela.

Arī pārējās Baltijas valstīs paredzēta jaunu restorānu atklāšana - 1 restorāns Tallinā, Igaunijā un 7 restorāni Lietuvas lielākajās pilsētās.

Kopējās investīcijas jaunu restorānu izveidē Baltijā sasniegs aptuveni 7,2 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Somijā un Baltijā Hesburger šī gada vasarā plāno atvērt trešo restorānu Daugavpilī, informē Hesburger attīstības direktore Ieva Salmela.

Uzņēmums šī gada sākumā iegādājies ēku Daugavpilī, 18.novembra ielā 42, kur drīzumā uzsāks darbu pie projekta attīstības.

Šis būs jau trešais restorāns šajā pilsētā, kur investīcijas restorāna ēkas remontdarbos un labiekārtošanā sasniegs aptuveni pusmiljonu eiro.

I.Salmela norāda, ka pieprasījums pēc ātrās ēdināšanas restorāniem Daugavpilī pieaug.

2018. gadā Baltijas valstīs Hesburger plāno investēt aptuveni 11,5 miljonus eiro biznesa attīstībā, no tiem 5,5 miljoni paredzēti restorānu attīstībai tieši Latvijas tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Trešā restorāna izveidē Daugavpilī Hesburger investē 800 tūkstošus eiro

Zane Atlāce - Bistere, 08.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Baltijā un Somijā Hesburger, investējot 800 tūkstošus eiro, atvērusi trešo restorānu Latvijas otrā lielākajā pilsētā – Daugavpilī.

Jaunatklātais restorāns divos stāvos ar 170 vietām atvērts 18. novembra ielā 42. Tas radījis 20 jaunas darba vietas vietējiem iedzīvotājiem.

Kopumā šis ir jau 46. Hesburger restorāns Latvijā. Uzņēmums tuvākā gada laikā plāno atvērt vēl vienu līdz divus jaunus restorānus. 2018. gadā Hesburger plāno kopumā investēt aptuveni 5,5 miljonus eiro restorānu attīstībai Latvijas tirgū.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Hesburger pārdošanas apjomi Baltijā sasniedz 89 miljonus eiro

Lelde Petrāne, 09.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" apkopotā informācija par finanšu rezultātiem 2019. gadā liecina, ka pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kāpuši par 12.5%, sasniedzot 89 miljonus eiro. Tikmēr Latvijā uzņēmuma pārdošanas apjomi auguši par 11%, uzrādot pārdošanas rezultātus 29 miljonu eiro apmērā.

Pērn straujāko izaugsmi, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, kad pirmajās vietās ierindojās Lietuva, uzrādījusi Igaunija.

Ieva Salmela, "Hesburger" attīstības direktore norāda, ka sasniegtie rezultāti ne tikai pozitīvi ietekmē uzņēmuma iespēju atvērt jaunus restorānus, bet arī ļauj attīstīt un ieviest jaunus risinājumus: "Šogad visā Baltijā plānojam turpināt strādāt pie digitālo risinājumu ieviešanu restorānos."

Tāpat I. Salmela norāda, ka arī šogad tiks veikta restorānu ķēdes paplašināšana, kā arī esošo restorānu renovācija. Paredzēts, ka tiks investēts divu jaunu restorānu atvēršanā Lietuvā – Viļņā un Klaipēdā, savukārt Igaunijā plānota viena restorāna atvēršana Narvā. Arī Latvijā gada nogalē tiks uzsākts darbs pie jaunu restorānu attīstības projektiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Hesburger, turpinot mērķtiecīgu tīkla paplašināšanu Rīgā, atvērusi 23. restorānu Latvijas galvaspilsētā.

Jaunais restorāns atrodas Juglā, un tajā ieguldītās investīcijas sasniegušas 2,3 miljonus eiro, kas ir šogad lielākais ieguldīto investīciju apjoms restorānu atvēršanā vai modernizēšanā Latvijā.

Ēkai kopumā ir trīs stāvi, no kuriem jaunais restorāns izvietots divos stāvos, un tā kopējā platība ir 217,8 kvadrātmetri, bet ēkas kopējā platība ir 493,2 kvadrātmetri. Ēkas trešajā stāvā izveidotas biroju telpas, savukārt pagrabstāvā ir noliktava.

«Jaunā restorāna atrašanās vieta izvēlēta stratēģiski – izbraucot no pilsētas un dodoties tālākā ceļā, restorāns ir klientam labāk sasniedzams, jo atrodas labajā ceļa pusē. Šajā Rīgas rajonā līdz šim neesam bijuši un jau labu laiku iepriekš klienti izrādījuši interesi par restorāna atvēršanu šajā Rīgas daļā. Priecājamies, ka mūsu ieceres un iespējas tās realizēt sakrīt ar klientu vēlmēm. Jāpiemin, ka jau tuvākā mēneša laikā plānojam atvērt jaunu restorānu arī Kauguros, kas būs otrais «Hesburger» restorāns Jūrmalā,» sacīja Ieva Salmela, Hesburger attīstības direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde «Hesburger», turpinot tīkla paplašināšanu, atvērusi otro restorānu Jūrmalā, Kauguros. Tajā ieguldītās investīcijas sasniegušas 1 miljonu eiro, informē «Hesburger» attīstības direktore Ieva Salmela.

«Par vēl viena restorāna attīstīšanu Jūrmalā bijām domājuši ilgāku periodu. Jūrmala, kas ir stratēģisks punkts Rīgas apkaimē, piesaista ievērojamu klientu plūsmu – gan vietējos iedzīvotājus, tā tūristus visu gadu. Bulduros esošā restorāna apgrozījums katru gadu pieaug, līdz ar to lēmums par otrā restorāna atvēršanu Jūrmalā bija loģisks tīkla attīstības solis», tā I. Salmela par restorāna izveidi Kauguros.

Atklājot «Hesburger» restorānu Kauguros, uzņēmums ir radījis 20 jaunas darba vietas. Uzņēmums atzīst, ka darbaspēka trūkums pakalpojumu nozarē ir jūtams, un ātrā ēdināšana nav izņēmums. Šobrīd lielākā daļa šīs restorāna komandas ir atlasīta, savukārt tuvāko nedēļu laikā paredzēts to nokomplektēt pilnībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tā kā veģetārais un vegānu dzīvesveids netiek uzskatīts par pārejošu tendenci, gaidāms, ka pieprasījums turpinās augt, tāpēc arī ātrās ēdināšanas uzņēmumi mainās līdzi laikam.

"Hesburger" attīstības direktore Ieva Salmela veģetāro produkciju nākotnē vērtē kā vienu no ātrās ēdināšanas pārdotākajām maltītēm, un tuvāko mēnešu laikā "Hesburger" gatavojas papildināt savu veģetāro ēdienkarti.

"Pārsteidzošu izrāvienu piedzīvo veģetārās maltītes pieprasījums un esam gatavi to apmierināt. Arī mūsu pārdošanas rezultāti norāda, ka pakāpeniski pieaug tieši veģetāro ēdienu patēriņš, izvēloties tādus produktus kā sojas tortilja, sojas salāti, kartupeļu plācenīši un citus. Tāpēc, reaģējot uz augošo pieprasījumu, drīzumā ēdienkartē iekļausim plašāku veģetārās maltītes piedāvājumu," viņa stāsta.

I. Salmela norāda, ka šobrīd veģetārās maltītes pārdošanas apjoms restorānu tīklā Latvijā veido 2%, bet, iespējams, pēc 10 gadiem veģetārās produkcijas pārdošanas ieņēmumi varētu veidot jau 10% no apgrozījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Darbinieku trūkums ātrās ēdināšanas nozarē ir kritisks

Ieva Salmela, Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes «Hesburger» attīstības vadītāja, 04.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darbaspēka trūkums un bieža kadru mainība ēdināšanas nozarē vienmēr ir bijusi aktuāla problēma, taču vasarā to izjūtam pastiprināti. Īpaši tas ir atkarīgs no restorāna lokācijas vietas, kur, piemēram, Rīgā un Jūrmalā vasaras mēnešos cilvēku skaits vairākkārtīgi palielinās, kā arī no papildu konkurences apstākļiem vasaras sezonā un jauniešu motivācijas.

Vasaras sezonā, atveroties sezonālajām kafejnīcām un āra terasēm, manāma tendence darba meklētāju vidū – meklēt darbu tur, kur papildus darba algai iespējams saņemt dzeramnaudu. Hesburger šāda prakse nepastāv, tāpēc tā darba meklētāju auditorija, kas šo vērtē kā primāro faktoru, savas darba gaitas uzsāk citviet. Protams, sezonālām darba vietām ir plusi, taču sezonai beidzoties, lielākoties beidzas arī darba attiecības. Ir liela daļa jauniešu, kas jau sākotnēji izvērtē darba devēja dotos ilgtermiņa ieguvumus, piemēram, Hesburger piedāvājam sociālās garantijas, konkurētspējīgu atalgojumu atkarībā no nostrādāto stundu laika, elastīgu darba grafiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot vairāk nekā 250 000 eiro, ēdināšanas un viesmīlības uzņēmums SIA "Tiamo grupa", jūnijā parakstījis līgumu par picērijas "Čili Pizza" atvēršanu Rīgā, informē uzņēmums.

No 18. jūnija apmeklētājiem būs pieejama "Čili Pizza" jaunajā, daudzfunkcionālajā iepirkšanās centrā "Akropole". Vienlaikus "Tiamo grupa" ir pārrunu procesā ar vairākiem iznomātājiem un izskata iespējas atvērt vēl citas picērijas Rīgā.

"Līdz ar noslēgto darījumu, speram drošu un pārdomātu soli arī Rīgā. Mēs ticam zīmola dzīvotspējai. Esam pārliecināti, ka spēsim to padarīt vēl pievilcīgāku uzticamajiem apmeklētājiem, it sevišķi ģimenēm ar bērniem," saka "Tiamo grupas" valdes locekle, Monta Magone. Uzņēmuma vadībā "Čili Pizza" picērijas darbojušās Liepājā, Ogrē, Jelgavā, Valmierā un Daugavpilī.

Liepājas rokkafejnīcas vietā - Hesburger, klubs un grilbārs 

Liepājas rokkafejnīcas bijušajās telpās - Stendera ielā 18, Liepājā - plānots atvērt...

Šovasar "Tiamo grupa" papildinās Rīgas picēriju ar "bērnu stūrīti", kā arī tuvākajā laikā plānotas pārmaiņas "Čili Pizza" interjerā. Tāpat uzņēmums turpinās pilnveidot apkalpošanas, servisa kultūru, veicot regulāras apmācības darbiniekiem. "Čili Pizza" ēdienus turpmāk ikviens varēs pasūtīt uz vietas vai ar "Wolt" vai "Bolt" piegādi, kā arī "Tiamo grupas" mobilajā lietotnē "Tiamo Food".

"Tiamo grupa" ir ēdināšanas uzņēmums Latvijā ar vairāk nekā 20 sabiedriskās ēdināšanas vietām un 500 darbiniekiem. Uzņēmums ir viens no TOP 20 lielākajiem nodokļu maksātājiem Kurzemē (2,5 milj. eiro). Pērn uzņēmuma neto apgrozījums sasniedza 10 miljonus eiro, un tas guvis vairāk nekā 500 000 eiro peļņu.

Grupā, kas darbojas jau ilgāk par 15 gadiem, ietilpst restorāni "MO", "Olive", "Čello" un "Sushi Boom", kafejnīcas "Lotte caffe", "Teātra kafejnīca", klubs un pludmales bārs "Cukurfabrik’" Liepājā, kā arī "Čili Pizza" picērijas vairākās Latvijas pilsētās.

"Čili Pizza" ir picēriju zīmols Latvijā un Lietuvā. Pirmā picērija Latvijā tika atvērta 2001. gada decembrī Liepājā. Patlaban Latvijā darbojas 10 "Čili Pizza" picērijas "Tiamo grupas" vadībā.

TEVI VARĒTU INTERESĒT ARĪ:

Bijušais Porziņģa restorāns atkal pārdots 

Viesmīlības uzņēmumu grupai Tiamo no šā gada 1. aprīļa pievienojies jauns restorāns MO...

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas rokkafejnīcas bijušajās telpās - Stendera ielā 18, Liepājā - plānots atvērt klubu, grilbāru un ātrās ēdināšanas restorānu Hesburger.

Kā biznesa portālam db.lv pastāstīja Tiamo Grupas mārketinga vadītājs Toms Zukulis, ēkas otrajā stāvā atradīsies klubs, kura atklāšana plānota aprīļa beigās, bet trešā stāva terasē - grilbārs, kura atklāšana plānota maija beigās.

To, cik investēts šajā projektā, uzņēmumā pārstāvis neatklāja un norādīja, ka plašāka informāciju tiks sniegta, tuvojoties atklāšanas datumam. Db.lv novēroja, ka šobrīd plānotajai atpūtas vietai tiek meklēti darbinieki - bārmeņi un viesmīļi.

Savukārt, ēkas pirmajā stāvā tiks izvietots ātrās ēdināšanas restorāns Hesburger. Kā informē uzņēmumā, restorāna atklāšana paredzēta aprīļa beigās - maija sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šoruden AS Kesko Senukai Latvia Rīgā, tirdzniecības centrā Ozols atvērs Latvijā lielāko būvniecības, remonta, sadzīves un elektropreču lielveikalu K Senukai, kura izveidē ieguldīti vairāk nekā seši miljoni eiro.

Tas būs jauna, atšķirīga koncepta veikals ar lielāko preču un pakalpojumu sortimentu, jauniem zīmoliem un inovācijām klientu servisa jomā.

«Mūsu mērķis ir klientiem nodrošināt pilnīgi jaunu iepirkšanās pieredzi tā sauktajā do it yourself (DIY) jeb dari pats veikalu segmentā Latvijā. To mēs arī paveiksim šoruden, atverot Latvijā lielāko «K Senukai» veikalu ar jaunu konceptu,» saka «Kesko Senukai Latvia» ģenerāldirektora vietnieks Marius Šukauskas. «Latvijas iedzīvotāji meklē labāko klientu servisu un iespējas taupīt laiku un naudu, tāpēc, izstrādājot jauno konceptu, galveno uzsvaru likām uz plašāko preču un pakalpojumu piedāvājumu un ērtu un ātru iepirkšanos, ieviešot vairākas inovācijas un digitālās tehnoloģijas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Ieguldot 35 miljonus eiro, pabeigta iepirkšanās centra Ozols būvniecība

Zane Atlāce - Bistere, 30.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KS Holding nodevis ekspluatācijā lielveikala Galerija Azur vietā izveidotā iepirkšanās centra Ozols būvdarbu otro kārtu, līdz ar to pilnībā pabeidzot būvniecības darbus.

Galvenie centra veikali ir pārtikas lielveikals RIMI, kas jau ir atvērts veikala 1. kārtā kopš jūlija, un būvmateriālu, sadzīves un elektropreču tirgotājs K Senukai, kas durvis vērs drīzumā. Tur atradīsies arī interneta veikala 1a.lv un ksenukai.lv lielākais preču saņemšanas-atgriešanas punkts.

Jau atklātajā lielveikala daļā kopš jūlija beigām strādā pārtikas lielveikals RIMI, ātrās ēdināšanas restorāns Hesburger, aptieka, kā arī citi specializēti mazāki veikali. Pilnībā rekonstruētais iepirkšanās centrs OZOLS piedāvās iepirkšanos 27 100 kvadrātmetru lielā tirdzniecības platībā.

«Apvienojot mājsaimniecības preču un būvmateriālu klāstu ar pārtikas un ikdienā nepieciešamāko lietu iegādi zem viena jumta, piedāvāsim samērā aizņemtajam pircējam ne tikai visplašāko preču izvēli, bet arī tradicionālas un inovatīvas iepirkšanās formas, piemēram, internetveikalu preču izņemšanas vietas u.c. risinājumus privātajiem un biznesa klientiem. K Senukai jaunā koncepta veikals būs progresīvākais visās Baltijas valstīs,» norāda iepirkšanās centra vadītāja Ilze Brazeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Trīs gadu laikā pārveidos tirdzniecības centru Dole

LETA, 05.02.2020

"Hili Ventures", kas ir arī ātrās ēdināšanas restorāna "McDonald's" tīkla pārvaldītājs, vadītājs Melo Hili.

Foto: Edijs Pālens/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Hili Ventures" plāno trīs gadu laikā pārveidot 2019.gada sākumā iegādāto tirdzniecības centru "Dole", sacīja "Hili Ventures", kas ir arī ātrās ēdināšanas restorāna "McDonald's" tīkla pārvaldītājs, vadītājs Melo Hili.

Kompānijas vadītājs skaidroja, ka "Doles" iegāde ir laba biznesa iespēja.

""Dole" tika uzcelta pirms daudziem gadiem, un tai ir nepieciešamas pārmaiņas. Pašlaik mēs izskatām plānus pārveidot "Dole", lai tas būtu pievilcīgs ne tikai atsevišķiem klientu segmentiem, bet arī sabiedrībai kopumā," skaidroja Hili.

Jautāts, cik gadu perspektīvā tas varētu notikt, Hili sacīja, ka tas būs atkarīgs no tā, cik ātri izdosies saņemt dažādas atļaujas renovācijai, taču pieļāva, ka kaut ko varēs sākt darīt jau gana drīz, bet visu pabeigt - trīs gadu laikā.

"Tas ir liels tirdzniecības centrs, attiecīgi būs liels darbu apjoms. Šobrīd tirdzniecības centra platība ir 16 000 kvadrātmetru, bet tirdzniecība notiek vien 8000 kvadrātmetru. Izskatām rekonstrukcijas iespējas, un esam apņēmušies izveidot īpašumu, kas ir ne tikai videi draudzīgs, estētiski patīkams un atbilstošs to klientu vajadzībām, kurus mūsu īrnieki cenšas piesaistīt, bet arī iederīgs vietējā vidē. Mūsu mērķis ir, ka "Dole" kļūst par vēl vienu nozīmīgu objektu galvaspilsētā, kad projekts būs pabeigts," sacīja Hili.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Austrumeiropas komunikācijas nozares konkursā uzvarējusi Repute

Zane Atlāce - Bistere, 18.12.2018

Otra godalga – 2. vieta kategorijā «Labākā publiskā kampaņa» (Best general public campaign) saņemta par projektu «Latvijas karogs».

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrisko attiecību aģentūra Repute uzvarējusi lielākajā Austrumeiropas komunikācijas nozares konkursā Eventiada IPRA GWA 2018, saņemot divas prestižas godalgas, informē uzņēmumā.

1. vieta piešķirta kategorijā Starptautiskās tendences komunikācijā (International trends in communication), savukārt augsto 2. vietu saņēmis uz AB Dambja uzstādītais Latvijas karogs projekts kategorijā Labākā publiskā kampaņa.

1.vietas apbalvojums piešķirts par Valsts izglītības attīstības aģentūrai organizēto integrētās komunikācijas kampaņu Nacionālais jauno profesionāļu meistarības konkurss SkillsLatvia 2018. Konkursa mērķis bija demonstrēt profesionālo izglītības iestāžu un darba tirgus sadarbību, celt profesionālās izglītības prestižu un cildināt jauno profesionāļu prasmes.

«Esam patiesi gandarīti saņemt tik prestižu nozares apbalvojumu par kampaņu, kas iezīmē profesionālās izglītības nozīmīgumu ne tikai Latvijā, bet arī starptautiskā mērogā. Kampaņas laikā, īstenojot daudzveidīgus un globālus komunikācijas risinājumus, spējām radīt plašāku rezonansi un rosināt diskusijas sabiedrībā par profesionālās izglītības nozīmi un tās sniegtajām iespējām, kas bija projekta galvenais mērķis,» teic Repute partnere, projektu direktore Sabīne Dzene.

Komentāri

Pievienot komentāru