Jau pirmajā darbības gadā nepalika nepamanīti 

Reklāmas aģentūra SIA Fresh Media attīstības potenciālu saskata pakalpojumu eksportā; krāj pieredzi, izpildot darbus ārpus mūsu valsts robežām

Linda Zalāne, 2017. gada 21. septembris plkst. 8:55

SIA Fresh Media (darbojas ar zīmolu Armadillo) gadu gaitā paplašinājusi pakalpojumu klāstu un kāpinājusi apgrozījumu. Savas darbības pirmajā gadā uzņēmums darbojās šaurā nišā, piedāvājot tikai sociālo tīklu komunikāciju, kas ietver dažādus pakalpojumus virtuālajā vidē, tostarp reklāmas vadību, satura izstrādi, stratēģiju. Uzņēmums ir spējis kāpināt apgrozījumu no 209 tūkst. eiro 2013. gadā līdz 520 tūkst. eiro 2016. gadā, tas ir iekļauts Dienas Biznesa un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.

«Esam diezgan jauna reklāmas aģentūra, un darbības pirmajā gadā mums sevi bija jāpierāda. Šo fāzi esam izgājuši un vietu zem saules iekarojuši. Gadu gaitā bija skaidrs, ka būtu muļķīgi izmantot vienu jājamzirdziņu, tāpēc pakalpojumu klāsts papildināts, reaģējot uz klientu vēlmēm,» teic SIA Fresh Media līdzīpašnieks Ritvars Straume.

Viens no būtiskākajiem faktoriem, kas Fresh Media ļāva atsperties darbības sākumposmā, bija fakts, ka iepriekš Latvijā sociālo tīklu komunikācija bija bērnu autiņos, daudzi uzņēmumi nezināja, kā šo rīku izmantot savā labā. Fresh Media spēja piedāvāt inovatīvus, pasaules tendencēm atbilstošus risinājumus, kas nepalika nepamanīti. «Mēs bijām vieni no pirmajiem, kas nebaidījās sociālajos tīklos komunicēt par īstermiņa kredītiem, kas tolaik bija jutīgs temats,» atminas R. Straume. Gadu laikā klientu loks auga, tam līdzi – pakalpojumu dažādība, tādējādi Fresh Media vairs nestrādā tikai interneta vidē. Piemēram, uzņēmums veido sarunu festivāla Lampa vizuālo identitāti, sākot no logo izveides līdz vides reklāmām un mājas lapas izstrādei. «Mums ir idejas un drosme, ko pamana un novērtē pasūtītāji,» stāsta Fresh Media izpilddirektore Annemarī Šperliņa.

Visu rakstu Sevi jāpierāda nepārtraukti lasiet 21. septembra laikrakstā Dienas Bizness.


Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Asociācija LANĪDA turpina publicēt ikmēneša nekustamā īpašuma tirgus cenu indikatoru....

Jau 22.sezonu Saulkrastos strādā Velosipēdu muzejs, kas ļauj ielūkoties Latvijas velosipēdu ražošanas...

Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likuma prasības attiecināmas...

Aktīvā atpūta dabā ir jaunzēlandiešu filozofija un reliģija, ja gribat to izbaudīt...

Vivid Tech rada interaktīvas cenu zīmes, kas rāda ne tikai produkta cenu,...

Ar kokogļu ražošanu Rēzeknes uzņēmums Baibiņa nodarbojas jau vairāk nekā piecus gadus....

No šīs sadaļas
2017. gada 20. septembris plkst. 15:15

Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija trešdien, 20.septembrī,...

2017. gada 19. septembris plkst. 11:56

Kā jaunais starptautisko autobusu reisu pārvadātāja Lux Express grupas vadītājs šoruden darbu...

2017. gada 18. septembris plkst. 16:32

Lai atbalstītu topošos mediķus viņu ceļā uz ārsta profesiju, SIA Veselības centrs...

2017. gada 18. septembris plkst. 11:29

Lai uzlabotu pasažieru ērtības, starptautiskajā lidostā Rīga no pirmdienas, 18.septembra, sāksies...

2017. gada 15. septembris plkst. 13:13

Holdings Repharm ziedos 350 000 eiro limfomas pacientu pozitronu emisijas tomogrāfijas jeb...

2017. gada 15. septembris plkst. 9:37

Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) Nozīmīgo tirgotāju savienība aicina samazināt pievienotās...

2017. gada 14. septembris plkst. 10:37

Tūrisma operatora Kidy Tour pārvaldnieks – aviācijas holdings Avia Solutions Group -...

2017. gada 14. septembris plkst. 9:04

Līdz ar Printful darbības uzsākšanu Latvijā sasparojušās ir vietējās piegāžu kompānijas,...

2017. gada 13. septembris plkst. 14:44

Starptautiskā viesnīcu grupa The Rezidor Hotel Group līdz 2020.gadam Rīgā plānot atvērt...

2017. gada 13. septembris plkst. 11:48

Vairāki Latvijas uzņēmēji, vēloties dot savu artavu Latvijas simtgades svinībām, sākuši ražot...