Konkursā par satiksmes organizēšanu lidostā pieteicies viens pretendents

2018. gada 23. janvāris plkst. 16:49
Dalies ar šo rakstu

Konkursā par pasažieru pārvadājumu pakalpojumu un satiksmes organizēšanas stratēģijas izstrādi VAS Starptautiskās lidosta «Rīga» teritorijā iesniegts viens piedāvājums, kurš šobrīd tiek vērtēts, DB pastāstīja lidostas Komunikācijas vienības vadītāja Laura Karnīte.

Viņa skaidro, ka atbilstoši nolikuma nosacījumiem vērtēšana tiks veikta 30 dienu laikā, bet lidostai ir tiesības nepieciešamības gadījumā vērtēšanas periodu pagarināt līdz pretendenta piedāvājuma maksimālajam derīguma termiņam – 120 dienas.

DB jau rakstīja, ka šobrīd lidostas Rīga teritorijā tiek sniegti dažāda veida pasažieru pārvadājumu pakalpojumi, tai skaitā - starppilsētu un tālsatiksmes autobusu, mikroautobusu, pilsētas satiksmes autobusu un taksometru pakalpojumi. «Konkursa uzvarētājam jāizstrādā stratēģija par kopējo pasažieru pakalpojumu organizēšanu lidostas teritorijā, ietverot arī taksometru pakalpojumu pieejamību lidostas klientiem,» iepriekš apstiprināja lidostas komunikācijas projektu vadītājs Edgars Vilcāns.

Taksometru pakalpojumu sniegšanas kārtība lidostas teritorijā vienmēr pievērsusi nedalītu uzmanību. Ir bijuši dažādi risinājumi, kā nodrošināt šo pakalpojumu. Administratīvā apgabaltiesa lēma, ka lidostai šī pakalpojuma sniedzējiem jāpiemēro vienādi nosacījumi. Pagājušā gada otrajā pusē atcelta taksometru caurlaižu sistēma starptautiskās lidostas Rīga teritorijā un demontēta automātiskā barjera.

Komersanti DB iepriekš norādīja, ka jaunā kārtība nav ērta un patīkama ne pasažieriem, ne pašiem pakalpojumu sniedzējiem. Pieaugušas arī pasažieru sūdzības par pakalpojumu kvalitāti un atsevišķos gadījumos arī par neadekvāti augstajām brauciena izmaksām.

Lēmums izsludināt konkursu, kura rezultātā tiks izstrādāta un īstenota pasažieru pakalpojumu organizēšanas stratēģija pieņemts, lai veicinātu lidostas pamatpakalpojuma – regulāras pasažieru gaisa satiksmes nodrošināšanas – pieejamību un nākotnē kāpinātu pārvadāto pasažieru apjomu, kā arī uzlabotu pašreiz sniegto pakalpojumu kvalitāti un lidostas infrastruktūru izmantotu vēl efektīvāk.

Konkursa uzvarētājam jaunā stratēģija jāizstrādā un jāievieš sešu mēnešu laikā no konkursa rezultātu paziņošanas brīža. Stratēģijas izstrādes un īstenošanas izmaksas uzņemsies konkursa uzvarētājs. Starptautiskā lidosta Rīga ir lielākais starptautiskās aviācijas uzņēmums Baltijā un reģiona galvenais gaisa satiksmes centrs. Lidosta Rīga ir Latvijas Republikas valsts akciju sabiedrība.

LASI ARĪ:

Taksometru pakalpojumu sniedzēji var cerēt uz jaunu kārtību lidostā

Riņķa dancis taksometru nozarē joprojām turpinās

Var nākties maksāt vairāk

Pie lidostas Rīga joprojām stabils haoss

Dalies ar šo rakstu

Populārākās ziņas

Nepalaid garām