Citas ziņas

Meet Riga stenda pārstāvji izstādē saņem vairākus konferenču rīkošanas pasūtījumus

Gunta Kursiša, 10.12.2012

Jaunākais izdevums

Rīgas un Latvijas piedāvājums, kas pasaulē lielākajā profesionālajā konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkotāju izstādē EIBTM 2012 tika prezentēts ar zīmolu Meet Riga saņēmis 34 pasūtījumus konferenču rīkošanā, informē Meet Riga/ Rīgas Tūrisma attīstības biroja mārketinga un komunikācijas direktors Aigars Smiltāns.

Izstāde EIBTM 2012 norisinājās no 27. novembra līdz 29. novembrim Barselonā. Pasākuma laikā Meet Riga stendu apmeklēja aptuveni 240 nozares kompāniju pārstāvji no 17 valstīm, tostarp no Vācijas, Nīderlandes, Beļģijas, Zviedrijas, Somijas, Norvēģijas, Krievijas, Francijas, Itālijas, Spānijas, Dānijas, Polijas, Portugāles, Grieķijas.

Nozīmīgākais no izstādes laikā gūtajiem pasūtījumiem ir piecu dienu kongresa rīkošana Rīgā 2015. gadā ar 2 200 delegātu piedalīšanos. Par šo sadarbību pašlaik vēl norit sarunas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Frankfurtē liela interese par konferenču rīkošanu Rīgā

Dienas Bizness, 20.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 19. līdz 21.maijam Rīgas un Latvijas piedāvājums ar zīmolu MEET RĪGA tiek prezentēts vienā no lielākajām Eiropas profesionālajām konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkotāju izstādēm IMEX-Frankfurt 2015, kas šogad apvienojusi līdz šim lielāku dalībnieku skaitu – 3 500 kompānijas. Pirmajās dienās MEET RĪGA stendu apmeklējuši interesenti no vairāk nekā 24 valstīm, informē Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) zīmola MEET RĪGA mārketinga un komunikācijas vadītājs Aigars Smiltāns.

«Izstādē interesentiem reklamējam Rīgu un Latviju kā plānotajiem korporatīvajiem pasākumiem piemērotu galamērķi, kas spēj piedāvāt pieejamas cenas, augstu pakalpojumu kvalitāti un ērtu nokļūšanu. Tāpat šo dienu laikā plānotas vairāk nekā trīsdesmit tikšanās ar konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkošanas kompānijām un asociāciju pārstāvjiem,» saka A. Smiltāns.

No visiem interesentiem 30% esot Eiropas un starptautisko asociāciju pārstāvji, kuri izskata Rīgu kā iespējamo nākotnes galamērķi koferenču un kongresu rīkošanai. Plānota arī dalība TMF-Dialogue marketing rīkotajā kontaktbiržā, kurā Rīga tīks īpaši prezentēta Vācijas konferenču un korporatīvo pasākumu rīkotājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) zīmola MEET RĪGA iniciatīvu un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Tūrisma departamenta (LIAA TD) un Jūrmalas pilsētas Tūrisma departamenta līdzdalību izveidots vērienīgākais digitālais tūrisma reklāmas projekts «magicLatvia».

«magicLatvia» ir trīsdesmit četru lapaspušu biezs digitāls žurnāls, kas apkopo visu būtiskāko informāciju par iespējām un priekšrocībām organizēt darījuma tūrisma pasākumus Latvijā, īpaši Rīgā un Jūrmalā. Projekts realizēts, turpinot iepriekšējos gados veiksmīgi aizsākto sadarbību ar vācu kompāniju Tmf-Dialogue, kuras specializācija ir tieši darījumu tūrisma mārketings.

Žurnāls tiks izsūtīts vairāk nekā 16 000 darījumu tūrisma, konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu nozares profesionāļiem Vācijā, Austrijā, Šveicē, Nīderlandē, Beļģijā un citās Eiropas valstīs. Tāpat tas tiks izsūtīts visiem IBTM World 2017 izstādes apmeklētājiem, kas notiks Barselonā no 28. līdz 30. novembrim. Tā ir viena no lielākajām nozares izstādēm, un to ik gadu apmeklē speciālisti no gandrīz simts valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otro gadu Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB) ar zīmolu MEET RĪGA piedalīsies starptautiskajā konferenču un darījumu ceļojumu rīkotāju izstādē The Meetings Show UK, kas šogad notiks Londonā no 7. līdz 9. jūlijam Olympia London izstāžu centrā, liecina medijiem sniegtā informācija.

Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja pārstāvjiem jau šobrīd ieplānotas 48 tikšanās ar profesionālajiem konferenču, kongresu un profesionālo asociāciju pārstāvjiem no Lielbritānijas, Vācijas, Beļģijas, Holandes, Zviedrijas, Norvēģijas un citām eiropas valstīm.

«Lielbritānijas konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkotāju tirgus Rīgai un Latvijai kļūst arvien nozīmīgāks, jo mēs varam piedāvāt augstu pakalpojumu kvalitāti par samērīgu cenu, kā arī nevainojumu infrastruktūru. Rīgu kā konferenču un korporatīvo pasākumu galamērķi jau ir izvēlēlējušies vairāki klienti no Lielbritānijas, piemēram, International Sail Training, International Cat Care Association, European Language Industry Association un citi,» skaidro zīmola MEET RĪGA mārketinga un komunikācijas vadītājs Aigars Smiltāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

6. jūnijā Latvijas vadošais restorānu aprīkojuma tirgotājs, riekstu un žāvēto augļu importētājs SIA Gemoss ar vērienīgu festivālu Meet&Greet svinēs uzņēmuma 25. dzimšanas dienu. Festivālā Meet&Greet būs iespēja satikties nozares profesionāļiem – notiks 35 Gemoss piegādātāju produktu degustācijas, jauno produktu prezentācijas un ekspertu lekcijas, savukārt festivāla izskaņā varēs baudīt īpašu svētku koncertu.

“Esmu no sirds pateicīga mūsu klientiem un piegādātājiem par līdzšinējo sadarbību. Festivāla ideju esam lolojuši ilgi un esam patiesi gandarīti, ka tā būs iespēja mums visiem satikties. 25 gadi nesavtīga darba ir nesuši augļus – pērn iezīmējām strauju izaugsmi, sasniedzot 7.5% apgrozījuma pieaugumu un liekot stabilus pamatus tālākai uzņēmuma attīstībai. Veiksmīgi attīstāmies Latvijas un Igaunijas tirgū, kā arī pagājušo gadu atkārtoti ieguvām starptautisko pārtikas kvalitātes un drošības sertifikātu BRC (British Retail Consortium – Global Standarts for Food Safety), kas apliecina Gemoss ražotās produkcijas augsto kvalitāti un atbilstību visām normatīvajām prasībām,” stāsta Gemoss vadītāja Ieva Treija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīga iekļauta darījumu tūrisma galamērķu TOP 10

Dienas Bizness, 25.11.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc veiksmīgi aizvadītas dalības starptautiskajā konferenču ceļojumu izstādē Spānijā IBTM World 2015, Rīga atzīta kā viena no desmit piemērotākajām un labākajām pilsētām Eiropā, kurā 2016.gadā rīkot starptautiskos kongresus, konferences un korporatīvos pasākumus, informē Rīgas Tūrisma attīstības birojā (RTAB).

Balstoties uz American Express veikto darījumu braucienu tendenču pētījumu 2016 (Meetings & Events 2016 Global Meetings Forecast, angļu val.), Rīga ierindota kā devītā piemērotākā pilsēta darījumu tūrisma braucieniem. Šajā topā tā atrodas līdzās tādām lielām, zināmām un iecienītām Eiropas pilsētām kā Londona, Parīze, Amsterdama, Brisele, Frankfurte, Minhene, Kopenhāgena, Barselona un Berlīne.

«Rīgas iekļaušana šajā topā ir liels sasniegums, un tas ir arī atzinums Rīgai kā drošai un uzticamai konferenču, kā arī korporatīvo pasākumu norises vietai. Būtiski, ka šis pētījums tiek nosūtīts visiem American Express birojiem un to klientiem 96 pasaules valstīs,» norāda RTAB zīmola MEET RĪGA mārketinga un komunikācijas vadītājs Aigars Smiltāns

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2016. gada sākuma līdz 2018. gada beigām Rīgas domes biedrībām un nodibinājumiem piešķirtais finansējums 26,5 miljonu eiro apmērā ir apšaubāms un pašvaldība, izmantojot biedrības, nodarbojusies ar ziedošanu, kas tai nav atļauts.

Šāds bija Valsts Kontroles (VK) ziņojuma vēstījums deputātiem Saeimas publisko izdevumu un revīzijas komisijas sēdē. VK revīzijas laikā izdalījusi divus nodibinājumus, kuru dibinātājs ir Rīgas pašvaldība – Rīgas Tūrisma un attīstības birojs (RTAB) un riga.lv, kā arī vienu Rīgas domes Izglītības, kultūras un sporta departamentu, kas ar līdzekļiem rīkojies nepārskatāmi un, iespējams, finansējis sev tīkamākas biedrības un nodibinājumus.

VK pētītajā laika posmā kopumā ir runa par 26,5 miljonu eiro izlietojumu dažādiem mērķiem. RTAB pārziņā apsaimniekošanā bijuši 17 miljoni eiro, riga.lv rīkojušies ar 4,35 miljoniem eiro, bet departamenta gadījumā pētīts 5,15 miljonu eiro lielas naudas izlietojums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pašvaldība trīs gadu laikā caur biedrībām un nodibinājumiem nesaimnieciski izlietojusi vairāk nekā 20 miljonus eiro rīdzinieku naudas, revīzijā secinājusi Valsts kontrole (VK).

Revīzijā «Rīgas pilsētas pašvaldības piešķirto dotāciju biedrībām un nodibinājumiem likumība un lietderība» VK galveno uzmanību veltījusi diviem Rīgas pašvaldības dibinātiem nodibinājumiem - «Rīgas Tūrisma Attīstības birojs» (RTAB) un «Riga.lv».

Revidenti secinājuši, ka pašvaldības biedrības bez jebkāda pamatojuma saņēmušas dāsnas budžeta dotācijas, lai naudu izlietotu apšaubāmās ziedošanas shēmās, neizprotamās darbībās ar preču zīmēm, kā arī algās, iespējams, fiktīvi nodarbinātām personām. Tāpat revidentiem neesot skaidri biedrību finansējuma piešķiršanas principi dažādu projektu īstenošanai.

Revīzijā kopumā esot konstatēti būtiski trūkumi biedrībām un nodibinājumiem sniegtā finansējuma plānošanas, piešķiršanas un uzraudzības procesos, un tas liekot secināt, ka Rīgas pilsētas pašvaldība triju gadu laikā nesaimnieciski iztērējusi vairāk nekā 20 miljonus eiro rīdzinieku naudas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Konferenču telpu nodrošināšana joprojām uz viesnīcu pleciem

Linda Zalāne, 23.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kamēr Rīgā vēl nav tapis vērienīgs kongresu centrs, viesnīcas spēlē galveno lomu uz semināru un konferenču telpu nodrošināšanas skatuves

Viesnīcām ir nozīmīga loma konferenču biznesā Rīgā. Tās ir spēcīgas to pasākumu rīkošanas nišā, kuru kapacitāte ir līdz 1000 viesiem. «Problēmas rodas brīdī, kad ir vēlme Rīgā noorganizēt pasākumu 3000 un vairāk apmeklētājiem, jo šādam dalībnieku skaitam piemērotas vietas pagaidām nav. Lai sarīkotu pasākumu, piemēram, izstāžu centrā, Arēnā Rīga vai Olimpiskajā centrā, telpas ir jāpielāgo,» skaidro Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA) izpilddirektore Santa Graikste.

DB jau rakstīja, ka Rīgā tuvākajos gados ir ieceres uzcelt kongresu centru, kas varēs uzņemt līdz 3000 personu kuplas delegācijas, aizpildot pašlaik brīvo nišu šajā biznesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Kriss Normens Rīgā un Daugavpilī prezentēs savu jauno albumu Junction 55

Db.lv, 26.10.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā un Daugavpilī notiks neaizmirstami “Smokie” leģendārās oriģinālbalss Krisa Normena koncerti viņa grupas pavadībā.

Dziedātājs izpildīs ne tikai “zelta” hitus, bet arī prezentēs Latvijas iedzīvotājiem dziesmas no sava jaunā albuma “Junction 55”, kas iznāks 2024. gada pavasarī.

Svētku noskaņu vairos pozitīvs lādiņš, ar kuru pirms leģendas uzstāšanās dalīsies 80. gadu diskotēku zvaigzne grupa “Ottawan”. Poproka leģenda Kriss Normens vienu koncertu sniegs 2024. gada 5. martā Rīgā (Arēnā “Rīga”) un Daugavpilī 2024. gada 9. martā (Daugavpils Olimpiskajā centrā). Biļešu izplatītājs - www.bilesuparadize.lv

Mūzikas fanus visā pasaulē nav īpaši nepieciešams daudz iepazīstināt ar Krisu Normenu. Viņa īpašās aizsmakušās balss dēļ grupa "Kidness", pēc grupas menedžeru ieteikuma, savulaik tika pārdēvēta par "Smokey" un vēlāk par "Smokie".

Komentāri

Pievienot komentāru
Darba vide

[FOTOREPORTĀŽA] Četri Latvijas start-up apvienojušies birojā The Mill

Gunta Kursiša, 04.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas jaunās tehnoloģiju un dizaina kompānijas Froont, Berta.me, HungryLab un Sellfy apvienojušas spēkus, izveidojot kopā strādāšanas un tikšanās vietu programmētājiem un dizaineriem The Mill.

Vēl pirms oficiālās The Mill telpu atklāšanas dienas 20. jūnijā Db.lv piedāvā saviem lasītājiem ielūkoties nesen izveidotajā koprades telpā.

«TechHub Riga, Startup Latvia un Innovation Cafe vairāk paredzēts tieši tehnoloģiju start-up komandām. Mūsu mērķis ir apvienot dizainerus ar programmētājiem un parādīt dizaineriem, ka start-up vide ir interesanta un tajā ir daudz iespēju,» The Mill konceptu skaidroja viena no koprades telpas izveidotājām Anna Andersone. Viņa uzskata, ka Latvijā dizaineri bieži redz savu vietu tikai pakalpojumu uzņēmumos un A. Andersone un viņas komanda to vēlas mainīt. The Mill dibinātāji ir A. Andersone un dizaineri Sandijs Ruļuks un Māris Daģis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Kā top? Pakistānas kebabs

Ilze Žaime, 10.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ rubrikā "Kā top?" portāls Db.lv piedāvā aplūkot, kā uzņēmumā SIA "Radhe Krishna", kas pārstāv zīmolu "Pakistānas Kebabs", top vistas gaļas kebabs.

Pirms apmēram pieciem gadiem dibināto tīklu "Pakistānas Kebabs" šobrīd pārstāv divdesmit trīs ēdināšanas vietas visā Latvijā. Deviņu tirdzniecības vietu saimnieks, franšīzes ņēmējs Meet Godhani uz dzīvi Latvijā no Indijas pārcēlās pirms gada, un, sācis ar vienu ēdināšanas vietu, ik mēnesi biznesam piepulcēja jaunu. Viņa ikdienas darbs ir vadīt kebabu restorānu Merķeļa ielā, Rīgā, kur, kā viņš atklāj, dienā tiek pārdoti vairāk nekā simts kebabi.

90% ēdināšanas vietas apmeklētāju esot vietējie un regulāri klienti, biznesa portālam db.lv stāsta vadītājs.

Patreiz lielākā daļa "Pakistānas Kebaba" franšīžu pieder Indijas pilsoņiem. "Nesen ziņas pāršalca vēsts, ka mēs pasniedzam sliktas kvalitātes ēdienu, un kafejnīcās nav tikusi ievērota tīrība. Tā patiesi notika, taču ne šeit, bet gan cita atzara franšīzes uzņēmumā. Lai gan arī šo ēdināšanas vietu īpašnieki nāk no Indijas, tāpat kā es, tā ir liela zeme, cilvēki ir dažādi un katram piemīt atšķirīgs vadības stils," paskaidro M.Godhani.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Publiskajā apspriešanā šodien prezentēs būvniecības ieceri par biroju ēkas pārbūvi par viesnīcu Brīvības ielā 48/50, Rīgā, liecina informācija Rīgas pilsētas būvvaldes mājaslapā.

Publiskās apspriešanas termiņš noteikts no 17.marta līdz 16.aprīlim. Būvniecības ieceres publiskas apspriešanas prezentācija notiks otrdien plkst.17 videokonferenču platformā "Google Meet".

Būvniecības ierosinātājs ir azartspēļu rīkotājs SIA "Alfor", bet būvprojekta izstrādātājs SIA "Arhitektu birojs Arteks".

Zemesgrāmatas informācija liecina, ka ēkas īpašnieks ir "Alfor", kas 2016.gadā to par 3,788 miljoniem eiro iegādājās no četrām privātpersonām.

Saskaņā ar Rīgas domes 2006.gada 7.februāra saistošajiem noteikumiem "Rīgas vēsturiskā centra un tā aizsardzības zonas teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi", izvietot viesnīcu jauktas centra apbūves teritorijā var, veicot paredzētās būves publisko apspriešanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules dzejas dienā, 21. martā, vairāk nekā 1000 kafejnīcās, viesnīcās un restorānos visā pasaulē par kafiju vai tēju var norēķināties ar dzejoli, informē akcijas organizatori.

Latvijā akcijā «Maksā ar dzejoli» piedalīsies vairākas kafejnīcas Rīgā, Liepājā un citur Latvijā.

Akcijā iespējams piedalīties, apmeklējot kādu no vietām un apmainot paša sacerētu, ar roku rakstītu dzejoli pret kafiju vai tēju.

Šogad, nofotografējot savu dzejoli un ievietojot foto «Instagramā» ar mirkļbirku #PayWithAPoem, iespējams laimēt ielūgumu uz dziedātāja Toma Odela koncertu Lielbritānijā un «Meet&Greet» ar mūziķi.

Akciju 2014. gadā aizsāka austriešu kafijas uzņēmums «Julius Meinl». «Ideja bija tāda, ka iedvesmai un dzejai ir jāuzvar komercija,» stāsta Julius Meinl oficiālā izplatītāja Latvijā, SIA Cafe Art direktore Darja Šahova.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Stabu iela Rīgā, posmā no Valdemāra līdz Brīvības ielai, dzīvo īstenu pilsētnieces dzīvi – tā ir aktīva un ar plašu kafejnīcu klāstu, kas spēj apmierināt gardēžu vēlmes, piektdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Par spīti tam, ka šo ielas posmu raksturo plaša restorānu un kafejnīcu plejāde, tajā savu biznesa vietu atraduši arī vairāki skaistumkopšanas saloni, austrumu cīņas skola, mūzikas skola, biroji, papīra lietu veikaliņš u.c. Tā ir kļuvusi par jauno robežielu, kas atdala aktīvo centru no pārējās pilsētas.

Stabu iela posmā no Valdemāra līdz Brīvības ielai vērojama laba ēdināšanas uzņēmumu kompānija, un tiem, kas šajā ielas posmā nonāk, nudien ir, ko izvēlēties. Ilgdzīvotājs ir krodziņš Pieci vilki¸ tam blakus atrodas kafejnīca Pasēdēt, kas ir izveidota bijušā bāra un restorāna Sarkans telpās. Pirms neilga laika durvis vēris ciet restorāns Mercato, bet vieta ilgi tukša nav stāvējusi, jo šajā mājā rosās jauni entuziasti, kas, pēc izkārtnēm spriežot, grasās šeit atvērt banketa zāli un bāru Stolica. Pāri ielai atrodams vēl viens Stabu ielas ēdināšanas uzņēmumu jaunpienācējs – picērija Meet Point. Raibo kompāniju papildina pilsētas bārs Vest un Double Coffee Stabu un Brīvības ielas stūrī, kas ir viens no ilgdzīvotājiem šajā rajonā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Konferencē spriež par modernajām tehnoloģijām un zaļajām idejām

Magda Riekstiņa, Diena, 15.11.2022

Tallinā notikušajā konferencē par zaļo domāšanu digitālo tehnoloģiju laikmetā diskutēja uzņēmuma SK ID Solutions valdes priekšsēdētājs Kalevs Pihls (Igaunija), vides aktīviste Mairita Lūse (Latvija) un žurnāliste Goda Raibite (Lietuva).

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Elektroniskās identitātes risinājumu Smart-ID Latvijā šobrīd lieto vairāk nekā puse iedzīvotāju.

Igaunijā dibinātās kompānijas SK ID Solutions izstrādātais, starptautiskais elektroniskās autentifikācijas risinājums Smart-ID šogad svin savu piekto gadadienu. Šā gada 10. novembrī pieejami dati rāda, ka Latvijā Smart-ID lietotāju skaits sasniedzis 1 036 884, Igaunijā – 653 923, bet Lietuvā – 1 514 454 personas.

«2019. gadā Smart-ID bija populārākais mobilās autentifikācijas risinājums visā Baltijā. 2021. gadā uzņēmuma SK ID Solutions veiktajā aptaujā secināts, ka Smart-ID Baltijas valstu iedzīvotāji vērtē kā visuzticamāko autentifikācijas risinājumu. Uzņēmuma veiktā aptauja arī rāda, ka Latvijā pēdējo trīs gadu laikā šī risinājuma popularitāte pieaugusi par 20%,» sacīts SK ID Solutions sagatavotajā informācijā, kurā arī norādīts, ka Smart-ID ir pazīstams kopumā vairāk nekā 40 valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Atvērta digitāla studija attālinātu konferenču un semināru rīkošanai

Lelde Petrāne, 01.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā atvērta digitāla studija attālinātu konferenču un semināru rīkošanai. Digitālā studija vienkopus apvieno visas tehniskās iekārtas un pakalpojumus, kas nepieciešami dažādu formātu tiešsaistes pasākumu nodrošināšanai.

Saistībā ar pieņemtajiem lēmumiem elpceļu vīrusa Covid-19 izplatības ierobežošanā, kas nosaka arī organizēto pasākumu aizliegumu un pulcēšanās ierobežošanu, klātienes pasākumu rīkošana uz nenoteiktu laiku ir apstājusies. Rezultātā uzņēmumi meklē efektīvas alternatīvas, kā plānotos pasākumus nodrošināt interneta vidē.

Sekojot tirgus pieprasījumam, pasākumu tehniskās plānošanas un iekārtu nomas kompānijas "VPT Grupa" un "GaCo" sadarbībā ar video pakalpojumu sniedzējiem "No Limits!" ir radījuši produktu, kas visiem pazīstamas idejas apvieno ar interaktīviem un mūsdienīgiem risinājumiem.

"Apzinoties ietekmi, kādu pieņemtie ārkārtas lēmumi atstāja uz pasākumu rīkošanas nozari, bija skaidrs, ka ir nepieciešams ātrs risinājums. Turklāt tāds, kas tradicionālos klātienes pasākumus spēj pilnībā pārcelt interneta vidē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo astoņu mēnešu laikā starptautisko izstāžu rīkošana ir viena no tām nozarēm, kas pandēmijas dēļ piedzīvojusi pilnīgu dīkstāvi. Tomēr paralēli ziņām par pārceltām un atceltām izstādēm pasaulē, izstāžu organizatori ir meklējuši veidus un formātus tālākai nozares pastāvēšanai un spēruši milzīgu soli digitalizācijas virzienā, proti, ir notikusi pāreja uz jauna formāta biznesa izstāžu organizēšanu. Tāds piemērs ir arī virtual.MEDICA, kas ir pasaulē vadošās medicīnas izstādes MEDICA digitālā formāta izstāde.

Messe Düsseldorf, kas ir šīs izstādes organizatori, ir izveidojuši konceptu, kas veidots no trīs sadaļām: konferences un forumu skatuves, dalībnieku un produktu prezentācijas telpas, kā arī tiešo kontaktu un komunikācijas zonas. Šī gada konferences un forumu programma veltīta koronavīrusam, militārajai, vispārējai un sporta medicīnai, kā arī atsevišķu inovāciju un pētījumu prezentācijām.

Atšķirībā no klātienes izstādes tiešsaistes biznesa platformas darbība nav ierobežota laikā, tā sniedzas pāri noteiktajām četrām izstādes dienām. Tā arī virtual.MEDICA gadījumā, konferenču un forumu tiešās translācijas vācu un angļu valodās notiks katru dienu visu izstādes laiku no 16. līdz 19. novembrim. Turpretim virtual.MEDICA.de biznesa jeb dalībnieku un produktu prezentācijas telpa darbojas jau kopš oktobra vidus un būs pieejama veselu gadu. Tā veidota balstoties uz produktu dalījumu grupās, kur izmantojot dažādus atlases un meklēšanas rīkus, var iegūt papildus informāciju par uzņēmumu, produktiem un cenām, kā arī tiešsaistē sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Huawei klēpjdators ar lielu ekrānu un augstu veiktspēju ne tikai saglabā MateBook sērijas raksturīgos estētikas, inovāciju un viedās pieredzes elementus, bet arī piedāvā daudzus uzlabojumus, tostarp pavisam jaunu acu komfortu nodrošinošu FullView ekrānu, augstas veiktspējas 12. paaudzes Intel Core H sērijas procesoru, vieglu metālisku korpusu, kā arī ērtas ierīču savienošanas iespējas.

16 collu FullView ekrāns – produktivitātes dzinējspēks

Visā pasaulē attālinātais darbs un mācības kļūst arvien pieejamākas un arī pieprasītākas, tāpēc pieaug vēlme pēc klēpjdatoriem ar lielu ekrānu, augstu veiktspēju un nelielu svaru.

Jaunajā klēpjdatorā ir iebūvēts liels 16 collu ekrāns, tādējādi palielinot ekrāna redzamo laukumu, bet ne kopējo korpusa izmēru. Lielais ekrāns ļauj lietotājiem izbaudīt arī ilgāku lietošanas laiku, pateicoties TÜV Rheinland Low Blue Light sertifikātam. Ekrāns precīzi atveido attēlu krāsas, neradot dzeltenu nokrāsu, vienlaikus aizsargājot lietotāja acis pret zilās gaismas nelabvēlīgo ietekmi. Turklāt ekrāns izmanto arī līdzstrāvas aptumšošanu, lai pielāgotu spilgtumu atbilstoši apkārtējiem apstākļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru