Narvesen ievieš jaunu vizuālo identitāti

2018. gada 29. janvāris plkst. 10:24
Dalies ar šo rakstu

Narvesen paziņojis par jaunas grafiskās identitātes ieviešanu gan logotipā, gan jauno veikalu noformējumā.

«Mēs redzam, ka tā niša, kas, runājot par pārtiku, kļūst arvien svarīgāka īpaši steidzīgajiem pilsētniekiem, ir kvalitatīvs, svaigs un daudzveidīgs līdzņemamo ēdienu piedāvājums. Tāpēc pērn ieviesām aptuveni 60 jaunus produktus ar zīmolu Fresh & Tasty, un arī šogad turpināsim pie tā strādāt,» uzņēmuma plānus komentē Narvesen Baltija valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

«Mūsu jaunā grafiskā identitāte ir stāsts par plūsmu.»

«Par kustību, kurā nav vietas gulēšanai uz pagātnes lauriem vai dīkstāvei, gaidot, ko atnesīs rītdiena. Mēs esam kustībā, lai šodien paši radītu savu rītdienu. Un tieši tāpēc arī logotipa grafiskā izpildījuma un filozofijas pamatā ir izmantots plūsmas princips. Logo ir kļuvis mūsdienīgāks, dinamiskāks gan krāsās, gan formās un pielāgojams dažādiem veikalu formātiem un vidēm, kur darbojas Narvesen. Vienlaikus šajā logotipā viegli atpazīstam Narvesen veikaliem aktuālo lielo N burtu,» skaidro K.Judovica.

Jaunajā grafiskajā identitātē atvērti seši Narvesen veikali: četri no tiem Rīgā, kā arī viens veikals Jelgavā.

Šogad jaunā grafiskā identitāte pakāpeniski tiks ieviesta Narvesen produktu iepakojumā – etiķešu dizainā.

Pērn tīkla attīstībā uzņēmums investēja 1.3 miljonus eiro, bet tuvāko divu gadu laikā tas izaugsmē plāno ieguldīt vēl 3 miljonus. Šajā laikā plānots izveidot 15 jaunas tirdzniecības vietas, kā arī rekonstruēt 15 esošās, tai skaitā ieviešot jauno logotipu.

Narvesen Baltija ietilpst Norvēģijas kompānijas Reitan uzņēmumu grupā, kas Ziemeļvalstīs un Baltijā pārstāvēta ar tādiem zīmoliem kā Narvesen, Rema 1000, Pressbyrån, R-kiosk un 7-Eleven.

LASI ARĪ:

Narvesen zīmola vēsture
Narvesen plāno attiekties no sprostos dētu olu izmantošanas
Kā veidojas Narvesen svaigās pārtikas cenas?

Dalies ar šo rakstu