Orkla Confectionery & Snacks Latvija sasniedzis rekordapgrozījumu 

Šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražotājs Orkla Confectionery & Snacks Latvija pērn sasniedzis lielāko apgrozījumu un peļņu uzņēmuma vēsturē, informē uzņēmumā.

Zane Atlāce - Bistere, 2018. gada 24. jūlijs plkst. 14:25

Publicitātes foto

Orkla Confectionery & Snacks Latvija konsolidētais apgrozījums pērn bija 81,1 miljons eiro, kas ir par 3,3 miljoniem eiro vairāk salīdzinājumā ar gadu iepriekš, bet uzņēmuma konsolidētā peļņa sasniegusi 3,1 miljonu eiro, sasniedzot pozitīvu rentabilitātes rādītāju pieaugumu.

«Esam gandarīti, ka 2017. gads aizvadīts ar rekorda izaugsmi, kāpinot gan peļņu, gan apgrozījumu. Pērn turpinājām fokusēties uz ražošanas un darba procesu modernizāciju un pilnveidi, kā arī attīstījām mūsu produktu portfeļus, padarot tos konkurētspējīgākus gan lokālajam, gan eksporta tirgiem,» uzsver Orkla Confectionery & Snacks Latvija valdes priekšsēdētājs Toms Didrihsons.

Pērn uzņēmuma attīstībā kopumā tika investēti trīs miljoni eiro, no kuriem 75% tika novirzīti inovācijām, kapacitātes palielināšanai un darba, pārtikas drošības uzlabojumiem, bet 25% iekārtām un ēku, kā arī telpu uzlabojumiem. Kā viens no ievērojamākajiem jaunumiem zīmolam Laima 2017. gadā bija vienotas tumšās šokolādes līnijas izveide. Savukārt par 17,7% pērn pieaudzis pieprasījums pēc Selga cepumiem salīdzinājumā ar šo pašu periodu gadu iepriekš, kā arī zīmols audzis krietni straujāk nekā cepumu tirgus kopumā. 2017. gadā Selga arvien vairāk nostiprināja līdera pozīcijas Latvijā, kā arī 2017. gadā kļuva par Nr.1 zīmolu Lietuvā. 2017. gadā Ādažu Čipsi uzsāka tirgū piedāvāt astoņus jaunus produktus. 2017. gadā Staburadze un Pedro piedzīvoja vizuālās identitātes un sortimenta pilnveidi, kas padarīja abus zīmolus konkurētspējīgākus.

«2018. gadā mēs turpinām ieviest ražošanas efektivitātes uzlabošanas pasākumus, kā arī zīmolu produktu attīstīšanu un produktu sortimenta paplašināšanu. Mūsu 2018. gada mērķis ir rentablas uzņēmuma izaugsmes veicināšana un tirgus daļas pieaugums vietējā un eksporta tirgos, piedāvājot patērētājiem plašu augstākās kvalitātes saldo un sāļo uzkodu sortimentu,» piebilst T. Didrihsons.

Jau vēstīts, ka nākamo divu gadu laikā uzņēmums investēs līdz pat 20 miljoniem eiro jaunās Laimas ražotnes būvniecībā Ādažos un zīmola turpmākā attīstībā.

Papildus tam Orkla Confectionery & Snacks Latvija mātes uzņēmums Orkla ir pieņēmis lēmumu grupas ietvaros nostiprināt cepumu ražošanu un būvēt jaunu ražotni Latvijā, Ādažos, blakus jaunajai Laimas ražotnei. Tā specializēsies tikai cepumu un vafeļu ražošanā un būs lielākā šāda veida ražotne Baltijas valstīs un Skandināvijā. Šīs būs pēdējos gados lielākās investīcijas Latvijas pārtikas ražošanas nozarē, kas radīs 200 jaunas darba vietas. Plānots, ka jaunā ražotne sāks darbu 2022. gada nogalē.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2017. gada 16. oktobris plkst. 13:57

Konditorejas un uzkodu ražotājs Latvijā Orkla Confectionery & Snacks Latvija radījis jaunu...

2017. gada 10. aprīlis plkst. 10:45

Saldumu un sāļo uzkodu ražotājs Orkla Confectionery & Snacks Latvija 2017. gadā...

2017. gada 16. februāris plkst. 9:38

Saldumu un sāļo uzkodu ražotājs Orkla Confectionery & Snacks Latvija investē pusmiljonu...

2016. gada 22. novembris plkst. 12:26

Rīgas apgabaltiesa šodien apmierināja prasību pret uzņēmumu Krasnij Oktjabrj par preču zīmes...

2016. gada 04. oktobris plkst. 11:30

Saldumu un sāļo uzkodu ražošanas uzņēmums Orkla Confectionery & Snacks Latvija investējis...

Nepalaid garām

Biznesa portāls Db.lv bija liecinieks situācijai, kad kāda sieviete SIA «Ilgezeem» tirdzniecības...

Jaunlaicenē ražotās cementēto koka ēveļskaidu plātnes tiek realizētas ne tikai Eiropā, bet...

Asociācija LANĪDA turpina publicēt ikmēneša nekustamā īpašuma tirgus cenu indikatoru....

Jau 22.sezonu Saulkrastos strādā Velosipēdu muzejs, kas ļauj ielūkoties Latvijas velosipēdu ražošanas...

Aktīvā atpūta dabā ir jaunzēlandiešu filozofija un reliģija, ja gribat to izbaudīt...

Vivid Tech rada interaktīvas cenu zīmes, kas rāda ne tikai produkta cenu,...

No šīs sadaļas
2018. gada 17. augusts plkst. 8:45

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv viesojas SIA «Bauskas alus», lai vērotu, kā...

2018. gada 27. jūlijs plkst. 6:44

Šajā piektdienā biznesa portāls db.lv viesojas SIA «Poļu nams», vērojot tā sauktās...

2018. gada 27. jūlijs plkst. 6:38

Cauruļu sistēmu ražotājs «Evopipes» ik gadu uzņēmuma attīstībā investē no miljona līdz...

2018. gada 24. jūlijs plkst. 7:03

«Sākumā par šitaki sēņu audzēšanu interesējāmies pie lielajiem Latvijas audzētājiem, bet...

2018. gada 23. jūlijs plkst. 17:57

Veļas materiālu ražotāja SIA Lauma Fabrics īpašnieks AS European Lingerie Group pārjaunojis...

2018. gada 23. jūlijs plkst. 14:42

Gāzbetona ražošanas uzņēmums Bauroc (iepriekš Aeroc) slēdzis ražotni Latvijā, kas atradās...

2018. gada 23. jūlijs plkst. 7:40

Ja cenu konkurence ir pārspīlēta, ražotāji atsauc savas zāles no kompensāciju saraksta...

2018. gada 23. jūlijs plkst. 7:14

Jelgavā ražotās koka paneļu mājas tagad marķē ar CE, kas ne tikai...

2018. gada 20. jūlijs plkst. 17:53

2018. gada jūnijā salīdzinājumā ar maiju ražotāju cenu līmenis Latvijas rūpniecībā palielinājās...

2018. gada 20. jūlijs plkst. 16:32

SIA «Gaļas pārstrādes uzņēmums Nākotne» reģistrējis jaunu komercķīlu, kuras nodrošinātā...