Auto

Putukrējums ar putukrējumu: Porsche Cayenne Coupe

Aldis Zelmenis, 08.11.2019

Pārējās fotogrāfijas skatāmas tālāk galerijā!

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche Cayenne Coupe nav tikai stāsts par Cayenne apakšmodeli ar slīpāku aizmugurējo daļu. Tā ir pašpietiekama personība, kas neatdarina, bet ir pati par sevi

Nav noslēpums, ka daudzi, uzlūkojot iznesīgo Porsche Cayenne Coupe stāju, uzskata, ka tieši tādam jau no sākuma bija jābūt trešās paaudzes Porsche Cayenne.

Noslīpinātā aizmugure pēc būtības ietver visas aizmugurējās daļas pārbūvi, ieskaitot jaunas aizmugurējās durvis, paplašinātas riteņu arkas, kā arī auto šķērsbāzes palielināšanu, kas vēlāk atbildēs uz jautājumu, kāpēc Cayenne Coupe brauc vēl atraisītāk un drošāk nekā klasiskais Cayenne. Redzamā sadaļa ir izbīdāmais spoilers, kas automātiski ieņems kaujas pozīciju, ja Cayenne Coupe pārsniegs 90 km/h lielu ātrumu. Otra svarīgākā atšķirība ir tā, ka Cayenne Coupe numura zīme no bagāžnieka vāka ir pārcēlusies uz bamperu. Vizuāli tas rada vēl bramanīgāku un kaujinieciskāku izskatu, signalizējot, ka Cayenne Coupe prot braukt labāk par klasisko Cayenne.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Tā tas arī ir! Porsche Cayenne Coupe ir vēl izveicīgāks un talantīgāks. Cayenne Coupe aizraus ikvienu autoentuziastu, kas mīl ātrumu un jaudu, turklāt tos, kas racionālu apsvērumu dēļ šo jaudu un ātrumu vēlas saņemt tieši no krosovera.

Uz planētas Zeme nav daudz tādu auto, kas spēj to, ko prot Cayenne Coupe.

Adrenalīna un braukšanas prieka iegūšanai pietiks, pat paņemot Cayenne Coupe ar mazāko 340 ZS V6 motoru ar turbokompresoru un 450 Nm lielu griezi. Latvijas apstākļiem lielisks auto, ja nu vienīgi bremzes varētu būt nedaudz ņiprākas. Toties lielisks risinājums starp jaudu un spēju šo jaudu pareizajā brīdī savaldīt un nobremzēt būs Cayenne Coupe S ar 440 ZS jaudīgo V6 un diviem turbokompresoriem, kam griezes moments sasniegs jau 550 ņūtonmetrus.

Ārpus konkurences, protams, ir Porsche Cayenne Turbo Coupe. Četru litru divturbīnu V8 motors ar 550 ZS jaudu un maksimālo griezes momentu 770 Nm jau pasaka, kādēļ šāds auto ar papildekstrām var maksāt vairāk par 200 tūkst. eiro.

Un vēl. Ikviena no Cayenne Coupe modifikācijām Latvijas apstākļiem būs pārlieku ātra. Tas automātiski nozīmē papildu izdevumus ātrumpārkāpumu sodu nomaksai. Šajā ziņā draudīgākais ierocis, protams, būs Cayenne Turbo Coupe. No miera stāvokļa līdz 100 km/h Cayenne Turbo Coupe paātrināsies 3,9 sekundēs, sasniedzot 286 km/h maksimālo ātrumu. Draudīgi skaitļi.

Visu auto apskatu lasiet 8. novembra laikrakstā Dienas Bizness, meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru