Šis auto spēj nolikt uz lāpstiņām lielāko daļu kompaktklases smagsvaru 

Praktisks ikdienas lietošanā, iesaiņots pareizajā izmērā un solīds tehniskais atbalsts ir Škoda Scala galvenie instrumenti, lai droši cīnītos par dižpārdokļa statusu

Aldis Zelmenis, 2019. gada 31. maijs plkst. 8:08

Auto pakojums un tā izmērs der vientuļniekam, der ģimenēm, der, protams, arī uzņēmumu vajadzībām. Galvenais čehu jaunpienācēja trumpis, ir tas, ka Škoda Scala var nopakot par šiku vāģi, ja finanses atļauj, ietverot tā aprīkojuma listē virtuālos vadības paneļus, kaudzi ar aktīvās un pasīvās drošības asistentiem, adaptīvos LED starmešus priekšā un skrejošās LED diodes aizmugurējos pagriezienrādītājos, elektropiedziņas bagāžnieka vāku un pat izbīdāmu piekabes āķi. Vai nav jauki!

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Ideāla izmēra, cenas un kvalitātes attiecība ir Škoda Scala pamatvērtības. Feinākā lieta ir tā, ka, startējot no budžeta klases ierakumiem, tas droši var konkurēt ar ikvienu kompaktklases modeli. Praktiskuma ziņā tas spēs nolikt uz lāpstiņām lielāko daļu kompaktklases smagsvaru.

Jaunā Scala ir plašāka un ērtāka nekā VW Golf vai pat jaunais Ford Focus, turklāt bagāžas nodalījumā vietas būs vairāk gan tad, kad otro sēdekļu rindu būs aizņēmuši pasažieri, gan arī tad, kad otrās rindas krēsli būs noguldīti. Pilnai laimei pietrūkst tikai tā, ka, noguldot otro sēdekļu rindu, Scala bagāžniekā netiek izveidota ideāli līdzena grīda. Toties sēdēt aizmugurē vismaz diviem pasažieriem būs pat ērtāk nekā aktuālajā Škoda Octavia. Tehniskajā ziņā diezgan paredzami, ka uzsvars uz mazlitrāžas motoriem, tostarp atšķirībā no mazauto Škoda Fabia, kas ir teicis ardievas dīzeļmotoriem, jaunajai Scala tāds būs, turklāt kombinācijā gan ar rokas kārbu, gan ar septiņpakāpju DSG. Tas tikai vēlreiz apliecina, ka Scala ir vienu soli tuvāk Octavia un vienu soli tālāk no Škoda Fabia. Arī Škoda Scala cenu pozicionējums ir viens no pamatpīlāriem, kas pastiprinās interesi par šo auto. Liesākajā aprīkojumā ar pieticīgāko viena litra benzīna turbomotoru ar 95 ZS lielu jaudu un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu Škoda Scala maksās, sākot no 14,9 tūkst. eiro. Patīkamākā vēsts, ka, izvēloties kādu no ņiprākajiem (lasi – arī dārgākajiem) motoriem, proti, 150 ZS jaudīgo 1,5 litru TSI vai 115 ZS jaudīgo 1,6 TDI dīzeli, turklāt iepakojot lepnākajos Ambition vai Elegance aprīkojumos, ir iespēja itin viegli iekļauties 25 tūkst. eiro budžetā. Zelta vidusceļš ir jau pieminētais viena litra trīscilindru benzīnmotors, tikai jau ar 115 ZS lielu jaudu. Nav mazsvarīgi, ka šo motoriņu varēs saprecināt gan ar sešpakāpju manuālo, gan ar septiņpakāpju DSG automātu.


Visu auto apskatu lasiet 31. maija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2019. gada 10. maijs plkst. 9:34

Zinot, cik spēcīgs Renault ir komerctransporta segmentā, jaunā pikapa Renault Alaskan parādīšanās...

2019. gada 26. aprīlis plkst. 8:35

Ziemeļamerikā un citviet pasaulē populārais «lielsedans» Toyota Camry pēc 15 gadu prombūtnes...

2019. gada 26. aprīlis plkst. 6:08

Igaunija un Latvija ir kaimiņvalstis, tomēr automašīnu tirdzniecības, reģistrācijas, kā arī...

2019. gada 12. aprīlis plkst. 7:27

Audi e-tron ir 100% elektrisks četrriņķu zīmola krosovers, kas atver jaunu lappusi...

2019. gada 05. aprīlis plkst. 11:15

Šoreiz apzīmējums «pa lēto» nav vis nopēlums, bet gan neviltots kompliments, jo...

Nepalaid garām

Alus pasaule ir daudz plašāka, nekā varētu iedomāties, stāsta šī dzēriena someljē...

SIA Rešetilovs aizvirzās no krīzes, ko uzņēmums savā 28 gadu pastāvēšanas laikā...

Nepilniem 40 000 mikrouzņēmuma nodokļa maksātājiem var nākties domāt par savu nākotni,...

Šefpavārs Maksims Cekots, atverot restorānu Max Cekot Kitchen Rīgā, Torņkalnā, kurā piedāvā...

Lai gan konkurence elektronikas mūzikas instrumentu ražošanas segmentā ik gadu saasinās, SIA...

No šīs sadaļas
2019. gada 28. maijs plkst. 17:25

Štutgartes prokuratūra otrdien paziņoja, ka veikusi kratīšanu Vācijas autobūves uzņēmuma «Volkswagen»...

2019. gada 28. maijs plkst. 12:37

Turpmāk sabiedriskā transporta joslas varēs izmantot arī motociklu un mopēdu vadītāji....

2019. gada 28. maijs plkst. 10:27

Lai izmēģinātu tehnoloģijas, kas palīdz novērst autotransporta sadursmes ar dzīvniekiem, valsts...

2019. gada 28. maijs plkst. 7:25

Vides aizsardzības jomā Latvijas autoparka nākotne gulstas uz daudzu pleciem – sākot...

2019. gada 27. maijs plkst. 17:00

Aizvadītajā nedēļā Itālijā, viesnīcās Grand Hotel Villa d’Este un Villa Erba notika...

2019. gada 27. maijs plkst. 12:27

Augot elektrisko skūteru pieprasījumam, vairāki autoražotāji pēdējā laikā pievērsušies elektrisko...

2019. gada 27. maijs plkst. 11:32

Itālijas un ASV autobūves kompānija «Fiat Chrysler Automobiles» (FCA) pirmdien ierosinājusi apvienošanos...

2019. gada 24. maijs plkst. 11:45

Atskaitot virsbūves čaulu un par braukšanu atbildīgo mezglu regulējumus, visu pārējo jaunajai...

2019. gada 23. maijs plkst. 15:06

Autobūves detaļu piegādātājam «Bosch» jāmaksā 90 miljonu eiro sods par līdzdalību krāpnieciskās...

2019. gada 23. maijs plkst. 9:30

23. maijā stājušies spēkā grozījumi Ceļu satiksmes likumā, kas paredz, ka vadītājiem turpmāk...