Pēc Dejo ar zvaigzni konkursa noslēguma tika aprēķināts, ka šova norites laikā skatītāji balsojot iztērējuši vairāk nekā 100 000 latu, izpētīja laikraksts Diena.
Šova noslēgumā 8. aprīlī skatītāji par konkursa pāriem nobalsojuši vairāk nekā 103 000 reižu, savukārt visa konkursa laikā saņemti ap 350 000 balsojumiem, kas skatītājiem kopā izmaksāja ap 100 000 latu.
Informācija par to, kā no balsojumiem iegūtā nauda sadalās starp operatoru un televīziju, neesot pieejama.
Salīdzinājumam, uz raidījuma Kas notiek Latvijā? aptauju zvana ap 16 000 skatītāju.
Šova Dejo ar zvaigzni pusfinālu noskatījās aptuveni 700 000 skatītāju, kas ir gandrīz tikpat, cik Latvijas hokeja izlases skatītākajām spēlēm Pasaules čempionātā.
Līdz šim skatītākais raidījums Latvijas televīzijas kanālos ir Eirovīzijas fināls Rīgā — to skatījās 1 124 000 skatītāju.