Latvijas mīlētāko zīmolu Top 10 šogad ir notikušas būtiskas izmaiņas. Trīs zīmoli to ir pametuši, un tikai divi ir spējuši noturēt savas pagājušā gada pozīcijas.
Jāatgādina, ka pagājušajā gadā Latvijas mīlētākie zīmoli bija: Nokia, Google, Inbox, Draugiem.lv, Laima, TV3, Swedbank, Maxima, LMT un Rūjienas Saldējums. Par ietekmīgāko zīmolu tika atzīts topa uzvarētājs Nokia, kā unikālākais zīmols tika vērtēta Lāči, bet izdevīgākais – Maxima, savukārt ar vislielāko izaugsmi uzrādīja BiFri pakāpjoties par 193%.
Šā gada uzvarētāji tiks paziņoti 28.septembrī. Īpašu atzinību saņems arī ietekmīgākā un augošākā zīmola titula ieguvēji. Šogad pētījuma ietvaros kopumā aplūkoti 622 Latvijā sastopami zīmoli, kas tika vērtēti četrās tēla kategorijās – unikalitāte, kvalitāte, izdevīgums un asociēšana, informēja DDB Consulting.
Pētījuma ietvaros ar TNS metodoloģijas palīdzību tiks noteikts piesaistošākais zīmols, kurš spējis radīt visnoturīgāko saiti ar saviem esošajiem pircējiem. Tāpat šogad pirmo reizi Latvijā tiks izvērtēts, cik veiksmīgi zīmoli darbojas sociālajos medijos. Izstrādāta īpaša metodoloģija, kas ļauj izvērtēt zīmola ietekmi, popularitāti un apspriešanu sociālajā tīklā Twitter.
Zīmolu pētījums tapis sadarbībā ar žurnālu Kapitāls un pētījumu centru TNS Latvia, aptaujājot vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotājus.