Tirdzniecība un pakalpojumi

Tisenkopfa pamet Baltās buras padomi

Gunta Kursiša, 26.07.2013

Jaunākais izdevums

Pārtikas, higiēnas, saimniecības un kosmētikas preču vairumtirgotāja SIA Baltā bura padomē notikušas izmaiņas, to pametot līdzšinējai padomes loceklei Baibait Tisenkopfai, liecina Lursoft dati.

B. Tisenkopfa padomes locekles amata pienākumus SIA Baltā bura pildīja kopš 2009. gada jūnija. Patlaban kādreizējā SIA Baltā Bura padomes locekle turpina ieņemt padomes priekšsēdētāja vietnieces vietu SIA Dominante Park, vēsta Lursoft.

B. Tisenkopfas vietā stājies Anatolijs Zolotovskis, kurš vienlaikus ieņem amatus arī citu uzņēmumu padomēs, tostarp pilda SIA Dominante Park un SIA Koblenz drošība padomes priekšsēdētāja pienākumus, kā arī ir a/s Dominante Capital padomes priekšsēdētāja vietnieks.

Db.lv jau informēja, ka SIA Baltā bura pērn apgrozījusi par 19,67% vairāk līdzekļu – 54,98 miljonus latu. Uzņēmuma peļņa 2012. gadā bija 161,99 tūkstoši latu. SIA Baltā bura dibināta 1996. gadā un izplata aptuveni 80 zīmolu produkciju, tostarp Henkel Latvija, 3M, Humana, Salamander u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotājs «Madara Cosmetics» patlaban aktīvi piesaista jaunus darbiniekus, novēroja biznesa portāls Db.lv.

Kā pastāstīja AS «Madara Cosmetics» valdes locekle un personāla vadītāja Paula Tisenkopfa, uzņēmums strauji attīstās. Šo tempu uzņēmums plāno turpināt arī turpmākajos gados, tāpēc likumsakarīgi aug arī komanda.

«Jau 2016. gadā publiski paudām, ka katru turpmāko gadu radīsim vismaz 10 jaunas darba vietas un tas piepildās. Kā piemērs – nupat kā atvērts jauns «Madara» zīmola veikals t/c «Akropole», kur vien mums nepieciešami četri jauni darbinieki,» komentē P.Tisenkopfa.

Viņa stāsta, ka šogad uzņēmumā ir jau pievienojušies vai drīzumā pievienosies kolēģi ražošanas, laboratorijas, mārketinga, pārdošanas, kā arī e-komercijas departamentos.

«Es gribētu akcentēt, ka darbinieku mainība klasiskā izpratnē ir ļoti zema. Lielākoties tā notiek tāpēc, ka katru gadu vairāki cilvēki dodas bērnu kopšanas atvaļinājumā un uzņēmumam ir jāmeklē jauni darbinieki. Retos gadījumos darbinieki nolemj uzsākt privātu biznesu,» komentē P.Tisenkopfa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un saimniecības preču vairumtirgotājs SIA «Baltā bura» 2017.gadā strādāja ar apgrozījumu 63,302 miljonu eiro apmērā, kas bija par 14,7% jeb 8,095 miljoniem eiro vairāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Neskatoties uz ievērojamo apgrozījuma kāpumu, kompānijas peļņa pēc nodokļiem 2017.gadā samazinājās par 40% un bija 111 tūkstoši eiro.

SIA «Baltā bura» pērn pievienoja jaunus produktus savam produktu portfelim, kā arī turpināja uzlabot pārdošanas servisa kvalitāti, lai nodrošinātu augošo klientu pieprasījumu.

2017.gadā uzņēmums aktīvi attīstīja preču pārdošanu ārpus Latvijas. Tam izdevās noslēgt ilgtermiņa sadarbības līgumus ar vienu no lielākajiem kosmētikas un sadzīves ķīmijas veikalu tīkliem Ukrainā. Šī darījuma rezultātā SIA «Baltā bura» slēdza līgumus ar vairāk nekā 50 lielajiem Eiropas piegādātājiem.

2017.gada otrajā pusē, lai veiksmīgi attīstītu un atbalstītu tik strauju apgrozījuma palielināšanu, SIA «Baltā bura» akcionāri nolēma no saviem līdzekļiem palielināt kompānijas pašu kapitālu, nodrošinot subordinēto aizdevumu nepilna 801 tūkstoša eiro apmērā. Šie līdzekļi izmantoti, lai papildinātu sabiedrības apgrozāmos līdzekļus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Atcelts vairumtirgotājam Baltā bura piemērotais nodrošinājums

Žanete Hāka, 15.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atcelts jūlijā reģistrētais nodrošinājums vairumtirdzniecības uzņēmumam SIA Baltā bura, liecina Lursoft dati.

Zvērināta tiesu izpildītāja piemērotais nodrošinājums noteicis aizliegumu atsavināt SIA Baltā bura lielākā īpašnieka Rafaila Deifta kapitāla daļas, mainīt to nominālvērtību, kā arī veikt citas darbības, kas varētu samazināt personai piederošo daļu vērtību.

SIA Baltā bura savu saimniecisko darbību veic jau kopš 1996.gada un šis ir līdz šim vienīgais nodrošinājums, kas reģistrēts uzņēmumam.

Pērn SIA Baltā bura apgrozījusi 75,265 miljonus eiro, pēc nodokļu nomaksas gūstot 273,773 tūkstošus eiro. Aizvadītajā gadā vairumtirdzniecības uzņēmumā strādājuši 80 darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Sieviešu iesaiste biznesā veicina valsts kopējo ekonomiku

Anda Asere, 30.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Daudzās Eiropas valstīs viens no ilgtspējas stūrakmeņiem ir dzimumu līdztiesība jeb vienādu iespēju nodrošināšana sievietēm un vīriešiem.

Sieviešu iesaiste biznesā veicina valsts kopējo ekonomiku un labklājību, tāpēc ir būtiski nodrošināt abu dzimumu iesaisti uzņēmējdarbībā

Dzimumu līdztiesība ir ne tikai taisnīguma, bet arī uzņēmējdarbības ilgtspējas jautājums, saka Inese Rebaine, mācību centra Auto kopšanas akadēmija valdes locekle un biedrības Līdere biedre. Daudzās Eiropas valstīs viens no ilgtspējas stūrakmeņiem ir dzimumu līdztiesība jeb vienādu iespēju nodrošināšana sievietēm un vīriešiem. «Iesaistoties lielākam skaitam sieviešu uzņēmējdarbībā, iespējams sasniegt būtiskas izmaiņas uzņēmumu iekšējā vidē, kas kopumā ietekmē arī ārējās vides situāciju. Pētījumos ir apstiprinājies, ka sievietes uzņēmējas, atbildīgi un disciplinēti rīkojoties, spēj ieviest lielāku kārtību saimnieciskās darbības nodrošināšanā un rūpējas par darbinieku labklājību, kas izpaužas sociālās garantijās vai darba drošības ievērošanā. Jo vairāk uz šādu pieeju orientētu personu būs Latvijā, jo pastāv lielākas cerības realizēt uzņēmējdarbības vides atbalstu sabiedrībai kopumā,» viņa teic. AS Madara Cosmetics dibinātāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere uzsver, ka sieviešu līdztiesība ietekmē ne vien to, ka viņām ir vairāk naudas un līdz ar to arī valsts ekonomika uzplaukst, bet vienlaikus tas pozitīvi ietekmē arī demogrāfiju – jo aktīvāka sieviete ir biznesā, jo turīgāka viņa ir un var atļauties vairāk bērnu. Runājot par bērniem, viņa uzsver, ka ir svarīgi pieturēties pie ģimenes pabalstiem, kas dod iespēju pavadīt laiku ar bērnu ne vien mammai, bet arī tētim. «Nomainot nodarbi, ir mazāks izdegšanas risks, tāpat tā ir iespēja tēviem iepazīt citu lomu,» spriež uzņēmēja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Dabīgās kosmētikas ražotājus likumi nesargā

Dienas Bizness, 15.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zinātnieki ik gadu nāk klajā ar jauniem atklājumiem par dažādu ķīmisko vielu toksisko iedarbību. Arī kosmētikas lauciņā aizliegto vielu saraksts regulāri tiek papildināts ar simtiem jaunu nosaukumu. Tomēr atšķirībā no pārtikas, kur bioloģiskās lauksaimniecības produktus strikti regulē Eiropas Savienības (ES) regula, kosmētikas produktu nozarē Eiropā un arī citviet pasaulē likumi nedefinē, kas ir vai nav dabīga kosmētika, pirmdien raksta laikraksts Diena.

Tirgū pircējam pieejami daudzi kosmētikas līdzekļi, kas tiek pozicionēti kā dabīgi, izgatavoti no augu valsts sastāvdaļām, taču to sastāvā iekļautas vielas, kuras satur no naftas produktiem izgatavotās minerāleļļas vai sintētiskus konservantus un parfīmus, parabēnus vai propilēna glikolu. Norādes – dabīgs vai ekoloģisks – vēl neliecina, ka šī kosmētika ir pilnībā brīva no ķīmiskām vielām. Vienīgais dabiskas, ekoloģiski tīras kosmētikas kvalitātes garants ir atsauce uz starptautiski atzītu sertifikāciju.

MADARA Cosmetics ir pirmais kosmētikas ražotājs Latvijā, kura visi produkti ir pilnībā dabiski, atzīti par ekoloģiskiem un sertificēti pēc starptautiskā Ecocert standarta. Kā atzīst MADARA Cosmetics vadītāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere, pieprasījums pēc dabiskās kosmētikas pasaulē strauji audzis, un augusi arī sertificēšanas institūciju kompetence. «Līdz ar to arī prasības kosmētikas produktu sertifikācijā kļuvušas daudzkārt skrupulozākas, nekā tas ir citu nozaru pretendentiem uz ekoloģiska produkta statusu,» norāda L. Tisenkopfa-Iltnere. MADARA Cosmetics jau kopš 2006. gada ir mērķis kļūt par vienu no pazīstamākajiem dabīgās kosmētikas zīmoliem Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Madara Cosmetics prezentē jaunu produktu līniju - dekoratīvo kosmētiku

Zane Atlāce - Bistere, 26.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Organiskās kosmētikas ražotājs Latvijā Madara Cosmetics laidis klajā jaunu produktu līniju Madara organic makeup, kuras izveidē un produktu ražošanas aprīkojumā investēts vairāk nekā pusmiljons eiro, informē uzņēmuma pārstāve Kristiāna Antonišķe.

Jaunās līnijas sastāvā ir 36 toņu produkti: viegli mirdzošs tonālais krēms, mirdzošs izgaismotājs, acu un vaigu ēnas, uzacu pomāde, mitrinošs lūpu spīdums, izgaismojošs korektors. Līnija radītā sadarbībā ar grima māksliniecēm Viktoriju Breikšu un Linu Veiszu (Lyn Weiscz). Visi produkti radīti no dabīgām un ētiski iegūtām izejvielām. To cenas ir no 19 līdz 33 eiro par vienību.

«Kosmētikas ražošanā izmantojam tikai dabiskas, tīras un ētiski iegūtas sastāvdaļas. Jaunāko tehnoloģiju iedvesmota, mūsu komanda piedāvā jaunus make-up produktus katrai gaumei: tie ļaus iegūt kā spilgtu un krāsainu, tā arī mierīgu un harmonisku grimu. Visi produkti ir dabīgi, tie tiek izstrādāti ražotnē tepat, Latvijā, un tiem piemīt ādu kopjošas īpašības,» stāsta «Madara Cosmetics» līdzīpašniece un vadītāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Madara Cosmetics mērķi ir visnotaļ ambiciozi – kļūt par vienu no dabīgās kosmētikas TOP 10 pazīstamākajiem zīmoliem pasaulē. To sasniegšanai 10 gados izveidota pārdomāta platforma

Ar Madara Cosmetics dibinātājiem un līdzīpašniekiem Lotti Tisenkopfu-Iltneri un Uldi Iltneru tiekamies jaunajā uzņēmuma ražotnē Mārupē divas dienas pirms tās oficiālās atklāšanas. Beidzot zem viena jumta apvienots Madara Cosmetics birojs un ražošanas līnijas, kas uzņēmumam ļauj kļūt par vienu no modernākajām un kapacitātes ziņā lielākajām kosmētikas ražotnēm Ziemeļeiropā.

Fragments no intervijas:

Kā jūs spējat atdalīt darbu no privātās dzīves? Vai darbs bieži vien netiek nests uz mājām?

Lotte Tisenkopfa-Iltnere: Sanāk jau, protams, bet mūsu attiecības tas neietekmē. Tas lielākoties ir atkarīgs no slodzes, ja notiek intensīvs darbs. Piemēram, kad būvējām jauno ražotni, visi bijām šajā procesā iesaistīti, turklāt nevarējām nevienam citam savus darba pienākumus deleģēt kā vien paši sev. Ja nu vienīgi kosmosam. (Smejas.)

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Papildināta - Kesenfelda uzņēmums Sustainable Investments pārdevis sev piederošās Madara Cosmetics akcijas

Db.lv, 14.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Sustainable Investments pārdevusi sev piederošās AS Madara Cosmetics akcijas, liecina paziņojums Nasdaq Riga.

Kopējais AS Madara Cosmetics akciju skaits ir 3,745 miljoni. SIA Sustainable Investments piederēja 17,09% uzņēmuma akciju. Lielākie uzņēmuma akcionāri ir Uldis Iltners un Lote Tīsenkopfa-Iltnere, kuriem katram pieder 23,92% kompānijas akciju.

SIA Sustainable Investments īpašniece ir Linda Kesenfelde.

Uzņēmuma akcijas iegādājies Somijas uzņēmums Oy Transmeri Group Ab, maksājot 5,3 miljonus eiro, nostiprinot pozīcijas kā lielākais ārzemju akcionārs ar 23% akciju, informē Madara Cosmetics valdes loceklis Uldis Iltners.

12. decembrī notika darījums, ar kuru Transmeri no Aigara Kesenfelda ģimenes uzņēmuma SIA Sustainable Investments iegādājies 639960 Madara Cosmetics akciju, par katru samaksājot 8,30 eiro. Pārdošanas cena par aptuveni 33% pārsniedz Madara Cosmetics akcijas cenu pirms gada notikušajā publiskajā piedāvājumā (IPO), komentē uzņēmuma pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Madara Cosmetics aptaujā apzinās, kādas priekšrocības vēlētos izmantot tās potenciālie akcionāri

LETA, 25.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja AS Madara Cosmetics, gatavojoties akciju kotācijai biržā, aptaujā apzinās, kādas priekšrocības vēlētos izmantot tās potenciālie akcionāri, liecina Madara Cosmetics publiskotā informācija.

Tostarp Madara Cosmetics aptaujā vēlas noskaidrot, vai potenciālie akcionāri gribētu iegūt īpašus piedāvājumus un atlaides, iegādājoties uzņēmuma ražoto produkciju, iespēju saņemt testa paraugus, lai varētu iepazīties ar jaunajiem produktiem, iespēju piedalīties jaunu produktu izstrādē un testēšanā, tajā skaitā dermatologa uzraudzībā, iespēju piedalīties semināros par kosmētiku un ādas kopšanu, vai arī citas priekšrocības.

Madara Cosmetics paziņojumā arī piebilsts, ka nereti kompānijas iepriecina akcionārus ar īpašām privilēģijām, tostarp, piemēram, uzņēmums Wrigley pārsteidzis investorus Ziemassvētkos ar 20 košļājamo gumiju iepakojumiem, Lindt & Sprüngli akcionāri saņem kastes ar izmeklētu šokolādi, Starbucks piedāvā baudīt kafiju bez maksas, savukārt Japan Airlines akcionāriem ir iespēja apceļot Japānu ar 50% atlaidi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Madara Cosmetics kāpis apgrozījums un peļņa

Gunta Kursiša, 12.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja SIA Madara Cosmetics pērn, salīdzinot ar 2012. gadu, palielinājusi apgrozījumu par 22% līdz 2,3 miljoniem eiro (1,6 milj. Ls), tāpat kāpusi uzņēmuma peļņa, sasniedzot 322 tūkstošus eiro (226 tūkst. Ls), liecina Lursoft dati.

No uzņēmuma kopējā neto apgrozījuma lielāko daļu - 48% - veidoja ieņēmumi no produkcijas pārdošanas Eiropas Savienības tirgū, bet vēl 39% - Latvijā.

Kā vienu no aizvadītā gada nozīmīgajām investīcijām SIA Madara Cosmetics vadība min 16,6 tūkstošu eiro (11,6 tūkst. Ls) ieguldījumu starptautiska interneta veikala attīstībā. Kopumā pērn tirdzniecība internetā SIA Madara Cosmetics nesusi 18% no kopējā apgrozījuma.

Turpmāko gadu izaugsmi SIA Madara Cosmetics iecerējusi balstīt uz attīstību eksporta tirgos, teikts vadības ziņojumā.

SIA Madara Cosmetics reģistrēta 2006. gadā. Uzņēmuma kapitāldaļu turētāji ir a/s Infrastructure Investments, Liene Drāzniece, Uldis Iltners, Zane Tamane, Lote Tisenkopfa - Iltnere un Paula Tisenkopfa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Baltā bura par 20% uzaudzē apgrozījumu

Gunta Kursiša, 11.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas, higiēnas, saimniecības un kosmētikas preču vairumtirgotāja SIA Baltā bura pērn apgrozījusi par 19,67% vairāk līdzekļu – 54,98 miljonus latu, liecina Lursoft dati.

Apgrozījuma pieaugumu uzņēmuma vadība skaidro ar jaunu sadarbības partneru, kas ļāvis preču klāstam pievienot vairākas jaunas grupas, kā arī jaunu klientu piesaisti Latvijā un ārvalstīs.

Uzņēmuma peļņa 2012. gadā bija 161,99 tūkstoši latu.

Kā norāda uzņēmuma vadība, 2012. gada lielākais tehnoloģiskais projekts bijusi tehniskā modernizācija un inovācija – jaunu pasūtījumu pieņemšanas programms, kas ļauj pieņemt pārdošanas pasūtījumus un niegt merčendaizinga pakalpojumus. Pērn arī ieviests jauns web katalogs, kas ļauj uzņēmuma klientiem pasūtīt produktus, izmantojot internetu.

SIA Baltā bura dibināta 1996. gadā un izplata aptuveni 80 zīmolu produkciju, tostarp Henkel Latvija, 3M, Humana, Salamander u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Rimi Latvia valdes priekšsēdētāju Valdi Turlo

Lelde Petrāne, 17.10.2014

Pērn augustā, kāpjot lejā no Kilimandžāro, kas ir augstākais punkts Āfrikā un sniedzas 5895 metrus virs jūras līmeņa. Fonā ceļojuma gids Leonards.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais. Rimi vada trīs veikalu tīklus jeb formātus: Rimi hipermārketus, Rimi lielveikalus un zemo cenu veikalus Supernetto – šobrīd kopumā 113 veikalus Latvijā. Rimi Latvia ir starp 10 lielākajiem darba devējiem, nodrošinot 5400 darba vietas. Rimi Latvia veikalos ik nedēļu iepērkas ap 1,7 miljoniem pircēju.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja «Madara Cosmetics» koncerna apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 5,59 miljoni eiro, kas ir par 19,9% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā periodā, bet koncerna peļņa samazinājusies par 18,8% un bija 809 007 eiro, liecina kompānijas sniegtā informācija biržai «Nasdaq Riga».

Kompānijas finanšu pārskatā teikts, ka «Madara Cosmetics» koncerna izaugsmes pamatā ir veiksmīga darbība esošajos tirdzniecības kanālos, zīmola atpazīstamības stiprināšana un jaunu produktu ieviešana tirgū.

«Madara Cosmetics» koncerna apgrozījumā 2019.gada pirmajā pusgadā 94% veidoja ieņēmumi Eiropas Savienībā (ES), tostarp Latvijā, kas ir pieaugums par diviem procentpunktiem salīdzinājumā ar pagājušā gada attiecīgo periodu, savukārt 6% ieņēmumu gūti ārpus ES. Tostarp Latvijā «Madara Cosmetics» koncerna ieņēmumi šogad pirmajā pusgadā bija 1,46 miljonu eiro apmērā, kas ir par 14% vairāk nekā pērn pirmajā pusgadā, bet koncernam lielākais tirgus ārpus Latvijas bija Somija, kur ieņēmumi veidoja 1,35 miljonus eiro, kas ir pieaugums par 8%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Madara Cosmetics atklāj lielāko no zīmola veikaliem

Zane Atlāce - Bistere, 07.03.2018

Kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" valdes locekļi un līdzīpašniece Lotte Tisenkopfa-Iltnere, "LHV Bank" Institucionālo tirgu vadītājs Ivars Bergmanis un "Madara Cosmetics" valdes loceklis un līdzīpašnieks Uldis Iltners

Foto: Evija Trifanova/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Veikala dizainā liela uzmanība veltīta ilgtspējīgiem un dabiskiem materiāliem, kā arī tehnoloģiju risinājumiem.

AS Madara Cosmetics trešdien, 7.martā atklāja jauna formāta veikalu t/p Alfa, informē uzņēmuma pārstāve Kristiāna Antonišķe.

Jaunā veikala dizainā liela uzmanība veltīta ilgtspējīgiem un dabiskiem materiāliem, kā arī tehnoloģiju risinājumiem, kas klientiem palīdzēs uzzināt visu nepieciešamo informāciju arī bez veikala konsultanta palīdzības.

Līdz ar veikala atklāšanu, uzņēmuma līdzdibinātāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere un zinātniece Anna Ramata-Stunda informēja par atklājumiem augu cilmes šūnu izmantošanā kosmētikas produktos un prezentēja jaunākos Madara ādas kopšanas līdzekļus, kuru pamatfunkcija ir aizsargāt no saules un pilsētvides kaitīgās iedarbības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Svarīgs ne tikai sastāvs, bet arī iepakojums

Dienas Bizness, 19.08.2015

Drošāk ir izvēlēties kosmētiku un sadzīves ķīmiju ar starptautiski atzītu ekoloģisko marķējumu. A/s Spodrība produktiem līnijā Eco Seal For Nature tā ir ekopuķīte, kas ir drošs garants pircējam, ka produkts ir draudzīgs cilvēkam un videi visā tā dzīves cikla laikā – no ražošanas līdz nonākšanai atkritumos

Foto: Aivars Liepiņš, Dienas mediji

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja ikdienā neiztiekam ar gurķi acu krēma vietā vai citronu tauku noņemšanai no virtuves sienas, domājot par savu un vides veselību nākotnē, nepieciešamais kosmētikas vai sadzīves ķīmijas produkts jāizvēlas atbildīgi. Turklāt atbildīga izvēle pieprasa arī atbildīgu rīcību produkta lietošanā un utilizēšanā – tātad visas produkta dzīves garumā, trešdien raksta laikraksts Diena.

Tāpēc produkta etiķete jālasa, ne vien lai pārliecinātos par sastāvu, bet arī lai zinātu, ko iesākt ar tā iepakojumu. Jāmācās atpazīt ekomarķējumi un grafiskie simboli. Tie ir labākie padomdevēji, kā būt pārliecinātam par savu izvēli, vienlaikus izvairoties no viltus zaļajiem produktiem.

Veikalu plauktu pārpilnībā iepakojums kļūst arī par reklāmu, kur ražotāji var sacensties iepakojuma dizainā par pircēja uzmanību, lai tieši šis produkts nonāktu iepirkumu grozā. Tāpēc iepakojums ir viens no lielākajiem ražotāju izaicinājumiem tieši ilgtspējas nodrošināšanā, radot tādu iepakojumu, kas var pildīt savas funkcijas, vienlaikus samazinot kaitējumu videi un cilvēkam. Izvēloties iepakojuma materiālus un dizainu, ražotājam šodien ir iespēja izvēlēties otrreiz pārstrādājamus un atkārtoti lietojamus risinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Madara Cosmetics dividendēs no pērn gūtās peļņas maksās 0,15 eiro par akciju

LETA, 29.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājs "Madara Cosmetics" dividendēs no pagājušajā gadā gūtās peļņas maksās 0,15 eiro par akciju, teikts kompānijas sniegtajā informācijā biržai "Nasdaq Riga" par akcionāru kārtējā sapulcē otrdien, 28.jūlijā, pieņemtajiem lēmumiem.

Atbilstoši akcionāru sapulces lēmumam dividendēs no 2019.gadā gūtās peļņas tiks izmaksāti kopumā 561 786,3 eiro, bet atlikušo pērn gūtās peļņas daļu 988 622,7 eiro apmērā nolemts atstāt nesadalītu.

Par dividenžu ieraksta datumu noteikts 2020.gada 11.augusts, bet par dividenžu izmaksas datumu - 12.augusts.

Tāpat akcionāru kārtējā sapulcē nolemts izlaist 10 000 personāla opciju par kopējo summu 1000 eiro.

Akcionāri noteikuši, ka viena piešķirtā personāla opcija dos tiesības iegūt vienu "Madara Cosmetics" dematerializētu uzrādītāja akciju 0,1 eiro nominālvērtībā. "Madara Cosmetics" emitēs akcijas uz nesadalītās peļņas rēķina.

"Madara Cosmetics" akcionāri noteica, ka uzņēmuma valde būs tiesīga piešķirt izlaistās personāla opcijas darbiniekiem - struktūrvienību vadītājiem un padomes locekļiem, kuri ir snieguši būtisku ieguldījumu "Madara Cosmetics".

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Uzņēmumu Reputācijas Topa uzvarētāji un pasākuma norise fotogrāfijās

Zane Atlāce - Bistere, 09.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas uzņēmumu reputācijas topā šogad uzvarējusi maizes ceptuve Lāči, bet uzņēmumu vadītāju reputācijas topā pirmo vietu ieguvis ceptuves vadītājs un īpašnieks Normunds Skauģis, liecina Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras, sabiedrisko attiecību aģentūras Nords Porter Novelli un laikraksta Dienas Bizness ikgadēji veidotā Uzņēmumu reputācijas topa un Uzņēmumu vadītāju topa rezultāti.

Reputācijas topa 2. vietā telekomunikāciju uzņēmums Latvijas Mobilais telefons, 3.vietā - graudu pārstrādes uzņēmums Dobeles dzirnavnieks, 4.vietā - Swedbank, 5.vietā vietā - zāļu ražotājs Grindeks, 6.vietā kosmētikas ražotājs Stenders, 7.vietā - kosmētikas ražotāja Madara Cosmetics, 8.vietā - degvielas un citu preču mazumtirgotājs Statoil Fuel & Retail Latvia, 9.vietā - kokapstrādes uzņēmums Latvijas Finieris, 10.vietā - ēdināšanas uzņēmums Lido.

Uzņēmumu vadītāju reputācijas topa 2.vietā ir Lido vadītājs Gunārs Ķirsons, 3.vietā - Latvijas Mobilā telefona vadītājs Juris Binde, 4.vietā - Madara Cosmetics vadītāja un līdzīpašniece Lotte Tisenkopfa-Iltnere, 5. vietā - apgāda Zvaigzne ABC vadītāja un lielākā īpašniece Vija Kilbloka, 6. vietā - izdevniecības Santa vadītāja un līdzīpašniece Santa Anča, 7. vietā - AS UPB dibinātājs, padomes priekšsēdētājs Uldis Pīlēns, 8. vietā - Swedbank vadītājs Māris Mančinskis, 9. vietā - kosmētikas ražotāja Dzintars vadītājs Iļja Gerčikovs, bet 10. vietā Grindeks valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja Madara Cosmetics, kura valdes priekšsēdētāja ir Lotte Tisenkopfa- Iltnere, apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 4,66 miljoni eiro, kas ir par 30% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā periodā, bet koncerna peļņa pieaugusi par 39,8%, sasniedzot 995 991 eiro, liecina kompānijas sniegtā informācija biržai Nasdaq Riga. 2018. gada pirmajā pusgadā 92% no apgrozījuma gūti Eiropas Savienībā, tostarp Latvijā, bet 8% – ārpus Eiropas Savienības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Madara Cosmetics koncerna apgrozījums pirmajā pusgadā pieaudzis par 47%

LETA, 27.08.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" koncerna apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 8,217 miljoni eiro, kas ir par 47% vairāk nekā 2019.gada attiecīgajā periodā, bet koncerna peļņa pieaugusi 2,2 reizes un bija 1,807 miljoni eiro, liecina kompānijas sniegtā informācija biržai "Nasdaq Riga".

Tostarp koncerna ieņēmumi no produkcijas pārdošanas Latvijā 2020.gada pirmajā pusgadā palielinājušies par 56,6% salīdzinājumā ar 2019.gada pirmo pusgadu, sasniedzot 2,282 miljonus eiro, ieņēmumi no produkcijas pārdošanas pārējās Eiropas Savienības valstīs auguši par 45,5%, sasniedzot 5,43 miljonus eiro, bet ieņēmumi no produkcijas pārdošanas citu valstu tirgos palielinājušies par 19,2%, veidojot 401,3 tūkstošus eiro.

Lielākais tirgus ārpus Latvijas "Madara Cosmetics" ir Somija. 2020.gada pirmajā pusgadā kompānijas ieņēmumi Somijā veidoja 1,32 miljonus eiro, kas ir par 2% mazāk nekā attiecīgajā periodā pērn.

"2020.gada pirmajā pusē uzņēmums spēris lielu soli uz priekšu, turpinot strauju attīstību un sasniedzot teicamus rezultātus. Vienlaikus šis ir bijis arī ļoti neparasts posms, kas aizritējis lielas nenoteiktības apstākļos un licis piekoriģēt uzņēmuma darbības stratēģiju. Paraugoties atpakaļ, šobrīd var droši teikt, ka uzņēmuma reakcija uz Covid-19 izraisītajiem apstākļiem ir bijusi pareiza, un virkne pieņemto lēmumu, kas attiecas uz korekcijām uzņēmuma darbības stratēģijā, ļāvuši sasniegt pēdējā laika straujāko izaugsi," pauda kompānijas valdes loceklis Uldis Iltners.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja AS "Madara Cosmetics" šogad plāno sasniegt 15 miljonu eiro apgrozījumu, otrdien biržas "Nasdaq Riga" vebinārā sacīja uzņēmuma valdes loceklis Uldis Iltners.

Savukārt uzņēmuma izstrādātās prognozes nākamajiem trīs gadiem tikšot publicētas gada beigās, stāstīja Iltners. Viņš skaidroja, ka pirmā pusgada rezultāti ir parādījuši, ka uzņēmums šogad spēs sasniegt iepriekš nosprausto mērķi sasniegt 15 miljonu eiro apgrozījumu gadā. Iltners piebilda, ka patlaban uzņēmuma ražošanas jauda ļautu strādāt ar 25 miljonu eiro apgrozījumu.

"Patlaban "Madara Cosmetics" tirgus daļa Eiropas tirgos vēl ir ļoti maza, tāpēc mums ir milzīgs izaugsmes potenciāls. Tāpēc turpināsim strādāt pie zīmola atpazīstamības, kā arī pie fiziskās un tiešsaistes pārdošanas kanālu attīstības," stāstīja Iltners.

Viņš piebilda, ka uzņēmums mērķu sasniegšanai fokusēsies uz e-komercijas attīstību, jaunu mazumtirdzniecības klientu piesaistes, kā arī jaunu produktu līniju izstrādes. Iltners pavēstīja, ka par spīti stingrajiem tirdzniecības ierobežojumiem daudzās Eiropas valstīs, pirmais pusgads bija veiksmīgs periods jaunu klientu jeb fizisko veikalu piesaistei, piemēram, Vācijā un Francijā uzņēmums pirmajā pusgadā ir sācis darbību vairākos desmitos jaunu tirdzniecības vietu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dabīgās kosmētikas zīmola MÁDARA radītāji nāks klajā ar jaunu ekoloģiskās kosmētikas zīmolu MOSSA. Tā produkcijas pamatsastāva izstrādē esot izmantotas ziemeļu reģionā augošās savvaļas ogas un augļi.

Zīmola MÁDARA dibinātāja Lotte Tisenkopfa Iltnere norāda, ka uzņēmums nolēmis tirgum piedāvāt jaunu sejas ādas kopšanas zīmolu MOSSA plaša patēriņa cenu kategorijā.

Jaunā kosmētikas zīmola MOSSA sastāvā ir 11 produkti sejas ādas kopšanai. Produkciju tirgos Drogās.

«Kopš uzņēmuma darbības uzsākšanas tā apgrozījums gadā pieaug par aptuveni 38%, pagājušajā gadā palielinoties līdz gandrīz 2,5 miljoniem eiro,» informē uzņēmuma MADARA Cosmetics direktors Uldis Iltners.

Šobrīd aktīvi noritot darbs arī pie jaunās ražotnes būvniecības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 pandēmija sekmē kosmētikas pārdošanu e-komercijas kanālos, atzina kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" valdes loceklis Uldis Iltners.

Viņš norādīja, ka pēdējos gados kosmētikas tirdzniecības apmēri e-komercijas kanālos strauji aug, kamēr mazumtirdzniecībā veikalos pieaugums ir neliels.

"Proporcija visu laiku nosveras par labu e-komercijai. Pandēmija šo procesu tikai paātrinās un tirdzniecība arvien vairāk nosvērsies e-komercijas pusē. Tomēr nebūtu vietā arī pārspīlējumi, jo fiziskie tirdzniecības kanāli saglabāsies, tikai proporcija mainīsies un abi šie tirdzniecības kanāli kļūs līdzvērtīgi," teica Iltners.

Tāpat viņš norādīja, ka tieši pašlaik ir redzams, ka kosmētikas nozarē rodas arvien vairāk projektu un zīmolu, kuri ir paredzēti izplatīšanai tikai e-komercijas vidē un šī tendence varētu kļūt stiprāka.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savstarpēju sadarbību nolēmuši īstenot divi dabiskās kosmētikas zīmoli - Latvijas Madara Cosmetics un Igaunijas Tuul.

Uzņēmumu Tuul (‘vējš’ igauņu valodā) dibināja 2015. gadā. To pamudinājusi personīga nepieciešamība pēc produktiem, kas nesatur ķīmiskās vielas un domāti vīriešiem. Pirmajā produktu sērijā ietilpa ar rokām veidoti izsmidzināmie līdzekļi sejai, bārdas eļļas un cietie šampūni. Otro produktu sēriju zīmols izstrādā kopā ar Madara Cosmetics.

«Esam ļoti uzmanīgi, ieviešot jaunus produktus mūsu sērijā - ja tie tur ir, tas nozīmē, ka tie strādā,» saka viena no Tuul dibinātājām Kādi Ēlmā (Kädi Eelmaa). Viņa norāda, ka «Madara Cosmetics atbilst visām mūsu gaidām.»

Savukārt, Madara Cosmetics valdes priekšsēdētāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere sadarbību komentē sekojoši: «Nav noslēpums, ka mēs arī palīdzam citiem zīmoliem pārvērst to idejas realitātē. Mēs izmantojam vairāk nekā 400 dažādas sastāvdaļas savās formulās, un ar prieku dalāmies savā pieredzē, iekārtās un speciālajās zināšanās. Tā kā manas ģimenes saknes meklējamas Igaunijā, esmu vēl priecīgāka par sadarbību ar šo pievilcīgo zīmolu no Igaunijas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

MADARA Cosmetics matu kopšanas produktu ražošanā izmantos gailenes

Žanete Hāka, 25.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS MADARA Cosmetics R&D speciālisti sadarbībā ar Latvijas Universitātes zinātniekiem, strādājot pie jaunu produktu attīstības, pēc gaileņu mikrobioloģiskā sastāva izpētes, atklājuši, ka tām piemīt matu augšanu veicinošas īpašības, informē MADARA Cosmetics.

Atklāts, ka gailenēm raksturīga viena no augstākajam B grupas vitamīnu koncentrācijām, kam piemīt gan matu augšanu veicinošas, gan antibakteriālas īpašības – piemēram, vitamīns B3.

Balstoties uz atklājumiem, AS MADARA Cosmetics izstrādājusi jaunu 3 soļu matu kopšanas produktu līniju.

AS MADARA Cosmetics līdzdibinātāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere: «Sēnes ir šī gada karstākais inovāciju atslēgvārds – tās paver iespējas ļoti dažādās nozarēs, sākot ar pārtiku, dažādiem iepakojuma un citiem inovatīviem materiāliem, beidzot ar biodegvielu un tagad arī – skaistumkopšanu. Mūsu meklējumi aizveduši pie plaši sastopamās ziemeļu sēnes – gailenes. Tām piemīt ne vien matu apjomu palielinošas, bet arī nogludinošas un mirdzumu piešķirošas īpašības, kādas pasaule līdz šim bija radusi sagaidīt tikai no sintētiskiem un silikonus saturošiem matu kopšanas līdzekļiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes iecere dibināt pašvaldības SIA Rīgas ūdens meitasuzņēmumu Aqua Riga, lai iesaistītos komercdarbībā un ražotu fasēto ūdeni, joprojām ir iesaldēta, pastāstīja uzņēmuma vadītāja Ineta Zalāne.

Zalāne skaidroja, ka uzņēmuma nākotne atkarīga no Saeimas un Ministru kabineta lēmumiem par Ekonomikas ministrijas izstrādāto Publisko personu kapitālsabiedrību un kapitāla daļu pārvaldības likumprojektu.

«No domes administrācijas un vadības puses bija šaubas, vai ir lietderīgi šobrīd tādiem tempiem virzīties uz priekšu, ja pēkšņi uzņēmums būs atkal jālikvidē un viss jāsapludina kaut kur citur. Tā kā tagad ir redzams, ka koncepcija nav tik drastiska un pilnīga aizlieguma komercdarbībai, visticamāk, nebūs, noteikti tuvākā mēneša laikā tiks pieņemti lēmumi, kā virzīties tālāk,» sacīja Zalāne.

Sākotnējā koncepcija paredzējusi pašvaldības sabiedrībām aizliegt darboties strikti ierobežotās komercjomās, tomēr lēmumprojekta virzība ļaujot cerēt, ka Rīgas domes ieceri varētu būt iespējams īstenot arī pie jaunā regulējuma. «Pieņemti vairāki punkti, bet neviens no tiem nav tāds, kas pateiktu, ka pilnīgi un galīgi nav iespējams pašvaldībām iesaistīties komercdarbībā,» stāstīja Aqua Riga vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru