ASV viens no gaidītākajiem pasākumiem ir ASV futbola kausa izcīņa (Super Bowl), kas notiks 4. februārī.
Katru gadu notiek cīņa starp kompānijām, kura tiks pie labākas reklāmas vietas fināla spēlē. Vairākas firmas jau ir piekritušas maksāt 2,6 miljonus USD par katrām 30 sekundēm reklāmas laika CBS translētās spēles laikā, ziņo NYTimes. Tas nozīmē, ka 1 sekunde izmaksā 87 tūkstošus USD.
CBS paziņojusi, ka tā jau ir pārdevusi 80% no visa iespējamā reklāmas laika, kas ir 30 minūtes. Translācijas laikā reklāmas būs tādām kompānijām kā FedEx, General Motors, Diamond Foods, GoDaddy un Pepsi. CBS jau ir nopelnījusi no 2007. gada ASV futbola kausa izcīņas reklāmām 156 miljonus USD.
ASV futbola kausa izcīņa ir visskatītākā televīzijas pāraide ASV, un, tā kā to cilvēki skatās tiešraidē, visas reklāmas kompānijas cenšas iekļūt šajā raidlaikā.
Izmaksas 30 sekunžu laikam kopš 1998. gada ir pieaugušas divas reizes. Toreiz 30 sekunžu reklāma maksāja 1,3 miljonus USD.