Jaunākais izdevums

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas pārstās sponsorēt korupcijas un dopinga skandālu apsēsto Starptautisko Vieglatlētikas federāciju (IAAF), vēsta britu raidsabiedrība BBC.

adidas ir lielākais IAAF sponsors un plāno pārtraukt finansēt organizāciju četrus gadus ātrāk, nekā sākotnēji plānots.

Kā atklāj BBC, adidas lēmums ir tieši saistīts ar dopinga skandāliem vieglatlētikā, kur liela loma bijusi IAAF.

adidas pēc Pasaules Antidopinga aģentūru (WADA) pirmā ziņojuma par dopinga lietošanas apmēriem vieglatlētikā esot informējusi IAAF par to, ka tā apsver pārtraukt vienošanos ar organizāciju.

Janvāra vidū WADA nāca klajā ar otro daļu no ziņojuma, kur apsūdzēja bijušo IAAF prezidentu Lamīnu Djaku korupcijas pieļaušanā, kā arī IAAF tajā, ka organizācija nevarēja nezināt par sistemātiskajiem dopinga pārkāpumiem. Tieši otrais ziņojums licis adidas pieņemt lēmumu, par ko IAAF tiks informēta šonedēļ.

Kā informē BBC, ziņojumos atklātie pārkāpumi adidas var kalpot kā iemesls līguma laušanai ar IAAF.

adidas ar IAAF līgumu noslēdza 2008.gadā uz 11 gadiem. Līguma noslēgšanas brīdī tā vērtība esot bijusi 33 miljoni ASV dolāru (30,5 miljoni eiro). Tomēr BBC, citējot anonīmus avotus, norāda, ka vienošanās bijusi lielāka, šogad vien IAAF saņemot astoņus miljonus ASV dolāru (7,4 miljonus eiro).

Kā zināms, novembrī atklātībā nonāca WADA neatkarīgās izmeklēšanas komisijas ziņojums, kurā bija teikts, ka sistemātisko dopinga pārkāpumu dēļ IAAF būtu jādiskvalificē Krievijas Vieglatlētikas federācija (VFLA) un jāliedz tās atlētiem dalība Riodežaneiro olimpiskajās spēlēs.

Uzreiz pēc tam Maskavas antidopinga laboratorijai tika atņemta licence, kas liedza tai veikt jebkādas ar WADA organizāciju saistītas darbības, turklāt pagaidu diskvalifikācija tika piespriesta VFLA. Tāpat WADA piesprieda pagaidu diskvalifikāciju arī Krievijas Antidopinga aģentūrai (RUSADA).

Savukārt Starptautiskā Olimpiskā komiteja (SOK) piesprieda pagaidu diskvalifikāciju Djakam, kurš IAAF vadīja 16 gadus, bet amatu atstāja pagājušā gada augustā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

adidas tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmuši kreklus ar Padomju Savienības simboliku

LETA, 11.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «adidas» tomēr nav pilnībā no piedāvājuma izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku, pārliecinājās aģentūra LETA.

Kā ziņots, «adidas» pirms vasarā Krievijā gaidāmās Pasaules kausa izcīņas futbolā ir izlaiduši dažādus retro stila sieviešu un vīriešu kreklus, starp kuriem ir arī replikas, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

Par to lielu neizpratni pauda ne tikai Lietuvas diplomāti, bet citu valstu pārstāvji, nosodot «adidas» rīcību.

Lai arī šonedēļ daudzviet šie «USSR» krekli vairs nebija atrodami piedāvājumā, aģentūra LETA pārliecinājās, ka tos vēl joprojām iespējams iegādāties «adidas» interneta vietnē Lielbritānijā «adidas.co.uk».

Kompānijas pārstāvji ir pauduši vilšanos par sabiedrības reakciju pēc šādu kreklu laišanas klajā, taču solīja, ka tuvākajā laikā tie vairs nebūšot pieejami.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs «Adidas» no piedāvājuma mājaslapā izņēmis kreklu ar Padomju Savienības simboliku.

Lietuvas diplomāti pauduši izbrīnu par Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja «Adidas» piedāvājumu iegādāties krekliņu, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

«Joprojām gadās saskarties ar impēriskās nostalģijas izpausmēm, bet no slavenās «Adidas» puses tas ir mazliet negaidīti,» sociālajā tīklā «Twitter» raksta Lietuvas Ārlietu ministrijas stratēģiskās komunikācijas grupa, daloties ar attēlu, kurā redzas pazīstamā ražotāja piedāvājums.

Šo ierakstu retvītojis ārlietu ministrs Lins Linkevičs.

Eiropas Parlamenta deputāts Artis Pabriks (V) interesējas, vai «Adidas» piedāvās abģērbu ar nacistiskās Vācijas simboliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunā sporta preču zīmola adidas konceptveikala izveidē kopumā tika ieguldīti vairāk nekā 150 000 eiro, stāsta SIA adidas Baltics pārstāve Lelde Veidemane.

Šis ieguldījums no adidas puses lielākoties ir ieguldījums zīmola attīstībā. «Ieguldījumus jaunā veikala izveidē veica gan adidas Baltics, gan arī franšīzes ņēmējs un adidas Baltics partnera uzņēmums SIA Bogvila,» norāda Veidemane.

Jaunā koncepta veikals adidas Homecourt atklāts 19.augustā, tas atrodas tirdzniecības centrā Rīga Plaza, tā platība ir 240 kvadrātmetri.

Veidemane atzīmē, ka Homecourt koncepcija tulkojumā no angļu valodas nozīmē mājas laukums. Šis ir Austrumeiropas reģionā pirmais adidas veikals, kas veidots pēc šāda koncepta.

«Šāda tipa veikals paredz, ka ikviens tā apmeklētājs tajā jutīsies kā mājas laukumā. Veikala iekārtojums un tā mēbeles, kā arī stendu izvietojums ir radīts manierē, kas pietuvina apmeklētāju lielā sporta sajūtām, piemēram, ieeja veikalā veidota līdzīgi kā sportistu ieeja stadionā un apavu uzlaikošanas zona - kā bāzes vieta beisbola laukumā,» klāsta Veidemane.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kanje Vests un Adidas izveido jaunu apavu un aksesuāru zīmolu

LETA, 30.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācu sporta apģērbu ražotājs Adidas trešdien paziņojis par jaunas apavu un aksesuāru kolekcijas izveidošanu sadarbībā ar amerikāņu reperi Kanji Vestu.

Jaunais zīmols Adidas+Kanye West papildinās Yeezy kolekciju, kas tika izveidota 2014.gadā pēc Vesta aiziešanas no Adidas konkurenta Nike.

«Mēs apgūstam jaunu teritoriju, atverot sporta pasauli Kanjes jaunradei,» sacīja Adidas pārstāvis Ēriks Līdke. «Adidas vienmēr ļāvuši radošiem cilvēkiem radīt ko jaunu.»

Abiem dzimumiem ražotie sportiskā stila apģērbi, apavi un aksesuāri tiks pārdoti vairākos Adidas veikalos.

Šī gada februārī Vests Ņujorkas modes nedēļas laikā vienlaikus prezentēja savu jauno albumu un apģērbu kolekciju.

«Šī sadarbība apliecina, ka ikviens sapņotājs var sapņot bez ierobežojumiem,» norāda Vests.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu talants Kristaps Porziņģis gatavojas parakstīt reklāmas līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas, kas būtu lielākais šāda veida kontrakts Eiropas basketbola vēsturē, vēsta vairāki Ziemeļamerikas mediji.

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) kluba Ņujorkas Knicks spēlētājam Porziņģim 1.oktobrī beidzās līgums ar citu sporta inventāra kompāniju Nike, taču nu viņš vienojies par ilgtermiņa līgumu ar adidas, informē Yahoo Sports.

Abas puses esot panākušas vienošanos uz vairākiem gadiem, turklāt tā paredz, ka Porziņģis viena gada laikā saņems no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7 - 5,3 miljoni eiro). Basketbolista nopelnītā summa atkarīga no viņa izpildītajiem bonusiem.

Iepriekš tik ienesīgs reklāmas līgums nav bijis nevienam Eiropas basketbolistam.

Pirms tam Porziņģim bija četru gadu līgums ar Nike, kas bija noslēgts, latvietim vēl spēlējot Spānijā. Tas basketbolistam ik gadu ienesa 25 000 dolāru (22 324 eiro). Tiesa, Nike līdz oktobra vidum ir tiesības pielīdzināties adidas piedāvājumam, taču tas, visticamākais, netiks darīts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Šajā pride sezonā H&M pievienojas ballītei ar savu jauno kolekciju Love For All. Tajā pieejamas perfektas lietas ikvienam, lai piebiedrotos un svinētu mīlestības, vienlīdzības un pašizpausmes ideju,» ar šādu vēsti nācis klajā populārais apģērbu mazumtirgotājs.

10% procenti no pārdotās preces cenas tikšot ziedoti Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal iniciatīvai, kuras mērķis ir «veidot pasauli, kur nevienam nebūtu jābaidās savas seksuālās orientācijas vai dzimuma identitātes dēļ», informē H&M.

«H&M tic katra tiesībām mīlēt to, ko vēlas,» paziņojis Andreas Lēvenstams, H&M vīriešu nodaļas dizaina vadītājs. «Mēs ticam, ka cilvēki var izmantot H&M Love For All kolekciju, lai svinētu pride un viņu ticību vienlīdzīgai mīlestībai.»

Atbalsts no H&M tiks novirzīts «Apvienoto Nāciju Organizācijas Free & Equal kampaņas darbam kopā ar aktīvistiem un vienlīdzības aizstāvjiem, lai palielinātu sabiedrības izpratni un mobilizētu pozitīvām pārmaiņām likumos un cilvēku uzskatos».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daļa Latvijas, Lietuvas un Igaunijas Eiropas Parlamenta (EP) deputāti un valdību pārstāvji nosūtījuši vēstuli ASV un pasaules lielākajam mazumtirgotājam «Wal-Mart Stores Inc.», kurā aicina pārtraukt t-kreklu ar PSRS simboliku tirdzniecību, sociālajā tīklā «Facebook» norāda Eiropas Parlamenta (EP) deputāte Sandra Kalniete (V).

«Wal-Mart pārdod t-kreklus ar totalitārā režīma, kurš nogalināja miljonus, simboliku,» raksta Kalniete, kura ir viena no šīs vēstules parakstītājām.

Viņa norāda, ka vēstulē aicina mazumtirgotāju demonstrēt korporatīvo atbildību, cienīt to cilvēku atmiņu, kas cietuši no Padomju totalitārā režīma un nekavējoties pārtraukt šādu preču tirdzniecību.

Vēstuli parakstījuši četri Lietuvas politiķi un trīs Igaunijas politiķi, kuru vidū ir arī Igaunijas tieslietu ministrs Urmass Reinsalu. No Latvijas vēstuli parakstījis arī EP deputāts Krišjānis Kariņš (V).

Kā liecina eiroparlamentārietes sociālā tīkla ierakstam pievienotais attēls no «walmart.com» interneta veikala, par 19,99 ASV dolāriem (17 eiro) tiek pārdots sarkans vīriešu t-krekls, uz kura attēlota piecstaru zvaigzne, kā arī sirpis un āmurs un uzraksts «CCCP».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas izmantos 3D printeri apavu ražošanai vairumā, paziņojusi kompānija.

3D printeris tiks izmantos zoļu ražošanā, pielietojot jaunu tehnoloģiju, ko izstrādājusi ASV kompānija Carbon, kurai izdevies ievērojami paātrināt printēšanas ātrumu un kvantitāti.

adidas jau pagājušajā gadā laida klajā apavus 3D Runner, kuru ražošanā izmantoti jaunās tehnoloģijas 3D printeri. Tomēr tā bija ierobežota kolekcija, kas tika pārdota tikai vienu dienu tikai trīs pilsētās - Tokijā, Ņujorkā un Londonā.

Jaunā kolekcija, kurai dots nosaukums Futurecraft 4D, tiks pārdota vairumā.

adidas plāno rudenī laist pārdošanā aptuveni 5000 Futurecraft 4D apavu pārus, bet līdz 2018.gada beigām - aptuveni 100 000.

Kāda būs šo apavu cena, adidas neatklāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs "adidas" šogad pirmajā ceturksnī strādājis ar 31 miljona eiro tīro peļņu, kas ir par 95% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts pirmdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kritumu galvenokārt veicinājusi koronavīrusa pandēmija, kuras dēļ būtiski samazinājies tirdzniecības apjoms.

"adidas" bijis spiests slēgt vairāk nekā 70% veikalu.

"adidas" aprīļa vidū saņēma apstiprinājumu 2,4 miljardu eiro valsts garantētam aizdevumam, lai palīdzētu pārvarēt pašreizējo krīzi.

Šo sindicēto aizdevumu veido 2,4 miljardi eiro, ko piešķīrusi Vācijas valsts attīstības banka "KfW", kā arī vēl 600 miljoni eiro, ko "adidas" saņēmis no savām partnerbankām, tostarp HSBC, "UniCredit" un "Deutsche Bank".

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Pilna intervija ar Lattelecom Rīgas maratona direktoru: Ceļā uz zeltu

Linda Zalāne, 02.03.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lattelecom Rīgas maratons nav tikai priecīgas skrējēju sejas, izlieti sviedri un sportotprieks. Šim pasākumam ir savs devums Latvijas tautsaimniecībā

Nolūkā noskaidrot to, cik lielu «naudas pēdu» maratona norises dienās atstāj skrējēji un viņu līdzjutēji, veikts pētījums. Par to plašāk DB stāsta SIA Nords Event Communications valdes priekšsēdētājs, Lattelecom Rīgas maratona direktors Aigars Nords un pētījuma veicējs SIA KEKonsultācijas valdes priekšsēdētājs Elmārs Kehris.

Šogad maijā notiks 28. Lattelecom Rīgas maratons. Cik gadus Jūs esat pie šī pasākuma organizēšanas stūres?

Aigars Nords (A.N.): Šis būs 12. maratons, kuru organizēsim. Protams, ja atskatās uz to laiku, kad sākām, toreiz situācija bija cita. Skriešana nebija tik populāra, un arī mēs paši taustījāmies un domājām, kā šādu pasākumu noorganizēt, jo nevienam nebija pieredzes šajā jomā. Nezinājām, kā pareizi jāveic laika atskaite, kur ražo medaļas, kā pareizi rīkoties, lai varētu slēgt ielas. Nebija arī kam palūgt padomu. Paši kā komanda bijām braukuši uz ārvalstu maratoniem, taču tur pieredzi guvām tikai kā dalībnieki. Skaidras vīzijas mums nebija, un valdīja neziņa par to, kā un vai šis pasākums gūs atsaucību. Tā bija mana un komandas vēlme pamēģināt, jo mums pašiem patika skriet.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas diplomāti pauduši izbrīnu par Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāja «adidas» piedāvājumu iegādāties krekliņu, ko rotā uzraksts «USSR» un bijušās Padomju Savienības simbolika.

«Joprojām gadās saskarties ar impēriskās nostalģijas izpausmēm, bet no slavenās «Adidas» puses tas ir mazliet negaidīti,» sociālajā tīklā «Twitter» raksta Lietuvas Ārlietu ministrijas stratēģiskās komunikācijas grupa, daloties ar attēlu, kurā redzas pazīstamā ražotāja piedāvājums.

Šo ierakstu retvītojis ārlietu ministrs Lins Linkevičs.

Pirms šovasar Krievijā gaidāmā Pasaules kausa finālturnīra futbolā «Adidas» izveidojis 2018. gada retro krekliņu sēriju, kurā cita starpā iekļāvis Krievijai veltītu krekliņu ar atsauci uz bijušās Padomju Savienības komandas tērpu. Krekliņam uz krūtīm redzams bijušās Padomju Savienības ģerbonis, bet tradicionālās krievu abreviatūras «CCCP» vietā uz tā lasāms angliskais «USSR».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» atklāts brīvā laika apģērbu un apavu veikals «adidas Originals» - pirmais šī zīmola konceptveikals Baltijas valstīs.

««adidas Originals» konceptveikals būs papildinājums ne tikai jau esošajiem modes un dzīvesstila preču zīmoliem, bet arī diviem sporta, brīvā laika un aktīvās atpūtas veikaliem «Sports Direct» un «USC», kas nesen pievienojušies «Akropoles» nomnieku klāstam,» sacīja «Akropole Rīga» vadītājs un «Akropolis Group» valdes priekšsēdētājs Vitautas Labeckas.

Baltijā pirmais «adidas Originals» konceptveikals ir 180 kvadrātmetru plašs, un tajā būs pieejami zīmola brīvā laika apavi un apģērbi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas pērn strādāja ar 1,02 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir visu laiku augstākais līmenis uzņēmuma vēsturē, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Uzņēmuma peļņa pagājušajā gadā pieaugsi par 60,5%, galvenokārt pateicoties pārdošanas apjoma kāpumam.

adidas tirdzniecības apjoms 2016.gadā palielinājies par 14% un veidojis 19,3 miljardus eiro.

Šim gadam uzņēmums prognozē peļņas kāpumu par 18%-20% - līdz aptuveni 1,2 miljardiem eiro.

adidas arī paziņoja, ka ierosinās dividendēs izmaksāt divus eiro par akciju, salīdzinot ar 1,6 eiro pirms gada.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas trešdien paziņoja, ka tas panācis vienošanos, lai pārdotu golfa preču ražošanas zīmolus TaylorMade, Adams Golf un Ashworth ASV fondam KPS Capital Partners.

Darījuma summa veido 425 miljonus dolāru (390 miljonus eiro).

adidas sagaida, ka šis darījums tiks pabeigts līdz 2017.gada beigām. Uzņēmums jau pērn pavēstīja, ka vēlas pārdot golfa preču zīmolus, jo tie negatīvi ietekmē kompānijas finanšu rezultātus.

«Mēs koncentrējamies uz mūsu primāro kompetenci apavu un sporta apģērbu ražošanā un mūsu diviem galvenajiem zīmoliem adidas un Reebok,» norāda kompānija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

K. Rorsteda vadītais Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotājs adidas līdz 2026.gadam pagarinājis līgumu par Vācijas Futbola federācijas sponsorēšanu. adidas gan neatklāj piešķiramās summas apjomu, bet pirms tam tā bija 50 miljoni eiro gadā. adidas tagad nācās dubultot savu piedāvājumu, lai izturētu Nike konkurenci cīņā par Vācijas sponsorēšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai rastu jaunus mājokļa risinājumus dažādiem cilvēkiem visā pasaulē, Zviedrijas mēbeļu ražošanas uzņēmums IKEA plāno vairākas sadarbības ar globāliem zīmoliem - LEGO, adidas, H&M un Byredo, paziņojis uzņēmums.

Apvienojot IKEA prasmes mājokļa uzlabošanā un citu nozaru uzņēmumu zināšanas, mērķis ir radīt jaunus un praktiskus risinājumus izaicinājumiem, ar ko ik dienu saskaras cilvēki visur pasaulē: sākot ar nekārtību, ko bērni mājās rada, spēlējoties ar LEGO klucīšiem, līdz pat globālām problēmām, kā atkarība no naftas izcelsmes materiālu izmantošanas audumu ražošanā.

Kopā ar sporta preču zīmolu adidas IKEA vēlas rast jaunus un gudrus risinājumus, kas ļautu cilvēkiem – īpaši domājot par pusaudzēm un māmiņām ar maziem bērniem – piekopt aktīvu dzīvesveidu. Tiek izstrādāti produkti, kas ļaus sportot mazos mājokļos, netraucējot kaimiņus vai citus ģimenes locekļus, un kas padarīs vingrošanu jautru – īpaši iedvesmojot iesaistīt arī bērnus. Gaidāms, ka pirmie šīs sadarbības laikā radītie produkti tiks prezentēti 2021. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau kādu laiku sporta preču ražotājs Adidas un Parley for the Oceans – organizācija, kuras mērķis ir samazināt plastmasas atkritumu apjomus okeānos, sadarbojas, lai izgatavotu sporta apavus, kas ražoti no pārstrādātas plastmasas, kas atrasta okeānu ūdeņos, raksta Business Insider.

Pērn abas kompānijas izveidoja apavu prototipu 3D ar mērķi parādīt, kā industrija var palīdzēt samazināt okeāna piesārņojumu.

Patlaban jau izgatavoti reālie apavu pāri, kas būs pieejami tirdzniecībā par 220 dolāriem, sākot no novembra vidus. Tirdzniecībā kopumā nonāks aptuveni 7000 pāru.

95% no apavu augšdaļas veidoti no okeāna plastmasas, kas iegūta netālu no Maldivu salām, savukārt pārējā apavu daļa arī ražota no pārstrādātiem materiāliem.

Kaut arī pagaidām tiks pārdoti 7000 pāri, Adidas ir lieli plāni šo apavu ražošanā, un nākamajā gadā kompānija plāno saražot vienu miljonu pāri.

Komentāri

Pievienot komentāru
Sports

Porziņģa apavu kolekcija izpirkta pāris minūšu laikā

Zane Atlāce - Bistere, 13.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) klubā Ņujorkas Knicks spēlējošais latviešu basketbolists Kristaps Porziņģis ceturtdien prezentējis savu sporta apavu kolekciju Crazy Explosive X KP.

Limitēts skaits jaunās kolekcijas apavu izpirkts pāris minūšu laikā, savā Instagram kontā vēsta K. Porziņģis.

Sporta apavi ir Ņujorkas Knicks kluba krāsas- zilā un orandžā, ar K.Porziņģa iniciāļiem KP’6 potītes apvidū.

Jau vēstīts, ka pirms gada Kristaps Porziņģis līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju adidas noslēdzis uz septiņiem gadiem. Šī vienošanās K.Porziņģim ik gadu ienesīs no trim līdz sešiem miljoniem dolāru (2,7-5,5 miljoniem eiro).

K.. Porziņģis pārstāv adidas jaunāko franšīzi Crazy Explosive. Iepriekš uzņēmums solīja, ka Latvijas basketbolistam būs liela loma jaunu produktu radīšanā, testēšanā un snieguma pārbaudēs, kā arī viņš piedalīsies topošajās kampaņās, aktivitātēs un globālajās atlētu tūrēs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas futbola klubs «AC Milan» negaidīti nolēmis pēc šīs sezonas pārtraukt līgumu ar Vācijas sporta apģērbu, apavu un aprīkojuma ražotāju «adidas».

Abas puses 2013.gadā noslēdza jaunu desmit gadu līgumu par kopējo summu vairāk nekā 200 miljoni eiro, tomēr tagad «AC Milan» vadība nolēmusi pēc šīs sezonas līgumu izbeigt priekšlaicīgi.

«AC Milan» un «adidas» kā sadarbības partneri nepārtraukti bijuši jau kopš 1998.gada, turklāt abas puses sastrādājās arī pirms tam.

Tiek ziņots, ka par jauno Milānas vienības kluba partneri kļūs cits vācu zīmols «Puma», ar ko tikšot noslēgts izdevīgāks līgums.

Iepriekšējo četru sezonu laikā titulētā «AC Milan» komanda A sērijā nav spējusi izcīnīt augstāku vietu par sesto, bet iepriekšējā vasarā tā jaunu futbolistu iegādei iztērēja aptuveni 230 miljonus eiro. Pavasarī klubs oficiāli nonāca Ķīnas investoru rokās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Rīga Plaza paplašināšanai iegādājas blakus esošās teritorijas

Žanete Hāka, 31.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Modes un izklaides centra Rīga Plaza īpašnieki SIA Dīksna noslēgusi darījumu par centram piegulošo teritoriju iegādi, informē uzņēmums.

Kopā papildu SIA Dīksna īpašumā nonākuši 24,2 tūkstoši kvadrātmetru zemes, uz kuras patlaban atrodas noliktavu angāri un citas ēkas.

Iegādātās zemes plānots izmantot modes un izklaides centra Rīga Plaza turpmākai attīstībai. Šī gada pirmajā pusgadā apmeklētāju plūsma ir augusi par 5% un apgrozījums - par 16%, salīdzinot ar 2014.gadu.

Šogad „Rīga Plaza telpās veikti rekonstrukcijas darbi veikalos Eiropas Apavi, Milani, atvērts KidzOne un Toy’s Planet, septembrī darbu uzsāks Drogas un Subway, no mazāk Latvijā pazīstamiem zīmoliem centrā 2015.gada pavasarī tika atvērti divi itāļu apakšveļas veikali Intimissimi un Calzedonia, savukārt 14.augustā durvis vēra Baltijā pirmais Adidas jaunā Homecourt koncepta veikals.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neskatoties uz straujāku Eiropas tautsaimniecības izaugsmi, pasaules lielākais hedžfonds Bridgewater nupat atklājis, ka licis likmi uz vairāku Vecā kontinenta kompāniju akciju cenu kritumu. Turklāt šī likme nav nekāda mazā - tie esot 22 miljardi ASV dolāru, liecina pieejamā informācija.

Šādi jaunumi investīciju pasaulē ienesuši zināmu apmulsumu, jo atliek vien domāt, vai šis fonds gadījumā nezina ko vairāk par pārējiem, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Bridgewater slavens ar to, ka lēmumus pieņem, balstoties uz tā saucamo Top-down investīciju procesa analīzi. Jau rakstīts, ka šis process sākas ar pasaules ekonomikas stāvokļa pētīšanu, kur uzmanība tiek pievērsta «lielajām» lietām, piemēram, reģionu IKP datiem, inflācijai, centrālo banku politikai utt. Pētot dažādus faktorus un nosakot tendences, tiek apzināta lielā bilde ekonomikā un finanšu tirgos. Kad tā ir salikta pa plauktiem, uzmanība pakāpeniski tiek pievērsta arvien sīkākām detaļām, kas tad attiecīgi noved pie konkrētiem investīciju lēmumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Mazsalacas «meteorīts» un Zemenes skrējiens joprojām nepārspēti

Kristīne Stepiņa, 27.11.2018

Tā dēvētā «meteorīta» radītā bedre pļavā Mazsalacas novadā 2009.gadā

Foto: Evija Trifanova/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Partizānu mārketings šobrīd attīstās digitālajā vidē, taču, tā kā tur šādas aktivitātes notiek teju vai katru dienu, tās vairs nav tik skandalozas

T.s. partizānu mārketings pasaulē tiek plaši izmantots, arī Latvijā ir bijušas vērā ņemamas aktivitātes, piemēram, Mazsalacā it kā nokritušais meteorīts, kam uzmanību pievērsa arī daudzi ārvalstu mediji, arī puskailās meitenes Zemenes skrējiens futbola laukumā Pasaules čempionāta kvalifikācijas spēles laikā starp Latvijas un Portugāles izlasēm. Tā kā cilvēki vairāk laika pavada sociālajos tīklos, tas šobrīd attīstās tieši digitālajā vidē un ir būtiska tīklu mārketinga sastāvdaļa.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aģentūra Reuters publicējusi fotogrāfijas, kurās redzama Vjetnamas apģērbu rūpnīca, kurā tiek ražoti arī apģērbi zīmolam Zara.

Rūpnīca atrodas netālu no Hanojas.

Vjetnamā top tādu visā pasaulē labi zināmu zīmolu kā Nike, Adidas, H&M, Gap, Zara, Armani un Lacoste preces.

Fotogrāfijas - raksta galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Zīmola leģenda: mēbeļu impērijas piemērs IKEA

Linda Zalāne, 01.02.2019

Savulaik tik populāro atpūtas krēslu Ekenäset tā pirmsākumos 1957. gadā sauca Esbjerg. Krēsla forma radīta, iedvesmojoties no izciliem dāņu funkcionālisma dizaina darbiem. Lakonisks koka rāmis un mīksts, ērts sēdeklis. Ne vienam vien atausīs atmiņā, kā tētis vai vectētiņš mēdza lasīt avīzi, atlaidies līdzīgā krēslā.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau 75 gadus ir palicis nepārspēts IKEA fenomens, šis uzņēmums ir viens no visu laiku veiksmīgākajiem mēbeļu impērijas piemēriem pasaulē.

Šajā laikā radīta ne viena vien ikoniska mēbele, kas IKEA veikalu plauktos atrodama vēl aizvien. Kompānijas preču veidošana ir smalki izplānota, pie jaunu kolekciju veidošanas darbojas kupla komanda. Iedziļināšanās dizaina niansēs, vēlme radīt cenas ziņā demokrātisku piedāvājumu ir IKEA veiksmes atslēga, kas ļāvusi noturēties mēbeļu biznesā 75 gadu garumā.

«Atbilde, kāpēc dažas mēbeles kļūst par ikonām, slēpjas to spējā nezaudēt aktualitāti arī pēc vairākiem gadu desmitiem. Piemēram, klasiskais Strandmon krēsls, kas bija viens no IKEA dibinātāja Ingvara Kamprada favorītiem, kļuva par vienu no pirmajām izpārdotajām mēbelēm ierobežotā izdevuma IKEA 75 jubilejas kolekcijā. Latviešiem no IKEA 75 kolekcijas patīk metāla režģa krēsls Raane un noapaļota dizaina krēsls Gagnet, sarkanais Bjuran krēsls un spilveni ar spilgtām apdrukām,» stāsta IKEA Latvija Komunikācijas un interjera dizaina nodaļas vadītāja Baiba Freija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV biržu indeksi un vairums Eiropas biržu indeksu trešdien kritās, jo investoru pārliecību ietekmēja augošas bažas par tirdzniecības kara risku.

ASV paziņoja, ka vērsīsies Pasaules tirdzniecības organizācijā (PTO) pret Indijas eksporta subsīdijām. Baltais nams arī apsver jaunu tarifu noteikšanu Ķīnas preču importam, sevišķi tehnoloģiju un telekomunikāciju nozarē, uzskatot, ka Ķīna piekopj amerikāņu intelektuālā īpašuma zagšanu.

Šīs ziņas papildināja ASV prezidenta Donalda Trampa pagājušonedēļ pieņemto lēmumu par muitas tarifu noteikšanu tērauda un alumīnija importam.

«Ir daudz nervozitātes, sevišķi saistībā ar tirdzniecības jautājumiem,» sacīja «Edward Jones» investīciju stratēģe Keita Vorna.

«Tas viss šķiet daudz protekcionistiskāks, nekā investori gaidīja pirms dažām nedēļām. Protekcionisma palielināšanās rada bažas par atbildes reakciju un to, kā tas var kavēt globālo izaugsmi.»

Komentāri

Pievienot komentāru