Jaunākais izdevums

Iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole" darbību atsāks "Apollo Kino", kas "Covid-19" dēļ bija slēgts kopš marta.

Kinoteātrī būs pieejamas deviņas auditorijas un kinoteātra kolektīvs īstenos visus nepieciešamos drošības pasākumus.

Pēc katra seansa tiek tīrīti kinoteātra krēsli, reizi stundā tiek veikta tiešo saskares virsmu tīrīšana kinoteātra pašapkalpošanās zonā, kā arī vienlaicīgi katrā kinozālē varēs atrasties ne vairāk kā 100 cilvēki vai 50% no zāles sēdvietu skaita. Apmeklētāji aicināti ievērot 2 m distanci, dezinficēt rokas pirms un pēc seansa, samazināt skaidras naudas apriti un aizņemt tās sēdvietas, kas norādītas biļetē.

Db.lv jau vēstīja, ka, paplašinot savu darbību, Baltijas vadošais kinoteātris "Apollo Kino" šoruden atvērs otro kinoteātri Rīgā - tirdzniecības centrā "Rīga Plaza".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot savu darbību, Baltijas vadošais kinoteātris "Apollo Kino" šoruden atvērs otro kinoteātri Rīgā - tirdzniecības centrā "Rīga Plaza".

Db.lv jau nule kā vēstīja, ka par aiziešanu no Latvijas tirgus tirdzniecības centrā Rīga Plaza paziņoja "Multikino".

"Apollo Kino" Latvijas auditorijai līdz šim bija pieejams iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole", taču, turpinot attīstību, īpaši augstas kvalitātes kino pieredze, sākot no šī gada rudens, būs pieejama arī tirdzniecības centra "Rīga Plaza" apmeklētājiem.

"Pilnvērtīgai kino baudīšanai "Apollo Kino" piedāvās trīs sēdvietu veidus - kluba sēdvietas ar anatomiski pielāgotu augstas kvalitātes krēslu, divvietīgās sēdvietas ar iespēju skatīties filmu, sēžot divvietīgā dīvānā, un īpaši iecienītās - zvaigžņu sēdvietas. Papildus jau zināmajiem, ir gaidāmi arī jaunu sēdvietu veidi," informē "Apollo Kino" vadītāja Baltijā Kadri Arm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Mazumtirdzniecība piedzīvo pārmaiņas, platības pieaug

Iveta Ardava, CBRE Baltics nomas projektu vadītāja, 08.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 mazumtirdzniecībā izraisīja globālu patērētāju plūsmas pārrāvumu uz fiziskajām tirdzniecības vietām. Arī pircēju tēriņi kļuva piesardzīgāki un pirkumi atlikti uz vēlāku laiku.

Pārmaiņas, ar kurām saskārās mazumtirdzniecība vēl pirms Covid-19, bija ļoti izaicinošas, galvenokārt pieaugošās tiešsaistes tirdzniecības popularitātes dēļ. Viedokļi par fizisko veikalu un tirdzniecības centru lomu nākotnē bieži mēdz būt pesimistiski. Vispopulārākie ir virsraksti par tirdzniecības centru apokalipsi un norietu. Tehnoloģiju attīstības un Covid-19 dēļ līdzīgi norieta scenāriji tiek paredzēti ne tikai tirdzniecības, bet arī biroju telpām - mēs strādāsim mājās, bet preces un pakalpojumus iegādāsimies internetā. Nenoliedzot acīmredzamās iepirkšanās paradumu un telpu lietošanas pārmaiņas, kas aizsākās jau labu laiku atpakaļ, ir būtiski esošās norises analizēt ar lielāku laika distanci, ņemot vērā nozares datus un tirgu ietekmējošo dalībnieku plāniem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome pieņēma lēmumu atļaut apvienošanos, ar kuru OÜ “MM Grupp” caur Igaunijā reģistrētu sabiedrību OÜ “UP Invest” iegūst vienpersonisku izšķirošu ietekmi pār Igaunijā reģistrētu OÜ Baltic Ticket Holdings, kā arī tās meitas sabiedrībām, no kurām viena reģistrēta Latvijā – SIA “Biļešu serviss”.

Jau šobrīd Latvijā darbojas vairāki OÜ “MM Grupp” uzņēmumi dažādās jomās, piemēram, farmaceitisko izstrādājumu tirdzniecības, ēdināšanas un restorānu, plašsaziņas līdzekļu un izklaides jomā. Lielākie no tiem ir SIA “Magnum Medical”, SIA “A Aptiekas”, SIA “LETA”, SIA “TV NET”, SIA “Apollo Kino”.

Savukārt SIA “Biļešu serviss” nodarbojas ar dažāda veida pasākumu – koncertu, izstāžu, izrāžu un citu – biļešu tirdzniecību, reklāmu un administrēšanu gan elektroniskās tiešsaistes portālos, gan pārdošanas punktos.

Izvērtējot uzņēmumu sniegto un KP rīcībā esošo informāciju, KP secina, ka apvienošanās rezultātā nemainīsies tirgus struktūra, nemazināsies konkurence un neizveidosies vai nenostiprināsies dominējošais stāvoklis nevienā no tirgiem, kuros darbojas OÜ “MM Grupp” saistītie uzņēmumi Latvijas teritorijā. Tāpēc apvienošanās darījums ir atļaujams.

Komentāri

Pievienot komentāru