No šī gada 14.marta līdz pat 2005.gada beigām ANO aģentūru reklāmas kampaņa pret vardarbību parādīsies uz reklāmas stendiem Rīgā un citās lielākajās Latvijas pilsētās ar vides reklāmas uzņēmuma "Clear Channel Latvia" atbalstu. "Viena no būtiskākajām kampaņas pret vardarbību mērķauditorijām ir jaunieši, un, kā liecina mūsu pētījumi, vides reklāma ir viens no efektīvākajiem mediju risinājumiem šīs auditorijas uzrunāšanai. Ceru, ka ar spilgtas un uzmanību piesaistošas vides reklāmas palīdzību vardarbības novēršanas jautājumu izdosies aktualizēt plašākā mērogā - gan Rīgā, gan Latvijas reģionos. Ir skaidrs, ka sociālajiem projektiem parasti ir ierobežoti finansiālie resursi, tādēļ "Clear Channel" turpinās tos atbalstīt arī nākotnē," atzīst "Clear Channel Latvia" ģenerāldirektore Everita Ušacka. Jaunieši, kuri lielu daļu sava laika pavada ārpus mājām, ir atvērti informācijai, kuru sniedz vides reklāmas formāti. Pierādījums tam ir veiktie vides reklāmas kampaņu pētījumi par reklāmu atpazīstamību. Clear Channel datu bāzes dati par vairāk nekā 700 dažādām reklāmas kampaņām Baltijā parāda, ka vecuma grupā no 15-29 gadiem vidējais reklāmas atpazīstamības radītājs ir viens no augstākajiem, proti, 72%. Salīdzinājumam - vidējais vides reklāmas kampaņas atpazīstamības rādītājs visās vecuma grupās kopā (no 15-74 gadiem) ir 57,5%. Jo vecāka ir auditorija, jo mazāk uzmanības tā parasti pievērš reklāmai, liecina pētījumi. Piemēram, vecuma grupā no 30-49 gadiem rādītājs ir 58%, bet grupā no 50-74 gadiem – 43%. "Vides reklāma ir samērā neuzbāzīga reklāmas forma, kurā noteicošais ir dizains. Atkarībā no tā, cik tas ir spēcīgs, tam tiek pievērsta lielāka vai mazāka uzmanība. Jaunieši lielu uzmanību piesaista visam jaunajam, tai skaitā reklāmai. Viņu galvas nav pārblīvētas ar dažādu informācijas daudzumu, tāpēc uztverē viņi ir atvērtāki un redzētais labāk paliek atmiņā," uzskata E. Ušacka. Pērn vides reklāmas uzņēmums "Clear Channel Latvia" izsludināja projektu konkursu nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām par iespēju bez maksas izvietot sociālo reklāmu uz uzņēmuma reklāmas stendiem Rīgā, Liepājā, Daugavpilī un Jūrmalā. Konkursa mērķis ir palīdzēt organizācijām ar ierobežotiem finansu līdzekļiem uzrunāt sabiedrību dažādu sociālo projektu ietvaros. Organizācijas Zaļā brīvība projekts bija pirmais, kas konkursa rezultātā tiek eksponēts uz "Clear Channel" stendiem Rīgā. SIA "Clear Channel Latvia" ir vides reklāmas uzņēmums, kurš nodarbojas ar plakātu eksponēšanu uz trīspusējiem reklāmas stendiem. "Clear Channel Worldwide" ir globālais līderis vides mediju industrijā un darbojas vairāk nekā 60 valstīs Eiropā, Āzijā, Klusā okeāna reģionā, Āfrikā, Meksikā un Dienvidamerikā. Kā "Clear Channel" grupas uzņēmums "Clear Channel Latvia" Latvijā darbojas kopš 2002.gada.