Mazais bizness

Bonbon Shoes plāno izveidot arī vīriešu apavu kolekciju

Kristīne Stepiņa, 18.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dāmu salons "Bonbon Shoes", kas diktē apavu modes tendences, paplašina pārdošanā esošo apavu zīmolu klāstu un piedāvā šīs sezonas aktualitāti - iešļūcenes ar slēgtu vai atvērtu purngalu jeb babušas un mulles.

Šobrīd salonā var iegādāties 11 dažādu zīmolu apavus, populārākie no tiem ir "Pedro Garcia", "Chie Mihara" un "Pura Lopez". Šie spāņu zīmoli ir iekļauti veikala sortimentā jau 13 gadus, kopš pašiem tā pirmsākumiem. Drīzumā "Bonbon Shoes" kolekciju papildinās jauns apavu zīmols "Pretty Ballerinas," sola veikala saimniece Jana Lindberga.

Tām dāmām, kuras vēlas šavasar būt īpaši stilīgas, J. Lindberga iesaka izvēlēties mulles un babušas. "Šos apavus, kas iemieso sevī bezrūpību un atbrīvotāku dzīves stilu, var valkāt arī kopā ar biznesa apģērbu. Ja sieviete grib trāpīt modes naglai uz galvas, tā būs īstā izvēle," vērtē apavu modes eksperte.

Viņa stāsta, ka maija otrajā nedēļā, kad veikals vēris durvis pēc dīkstāves, bijis necerēti liels pircēju pieplūdums. "Šurp plūda sieviešu bari, bija arī tādas dāmas, kuras iegādājās vairākus kurpju pārus. Krīzes laikā, sēžot mājās, nervi bija pazaudēti un nauda ietaupīta, tāpēc dāmas vēlējās sevi apbalvot par izturību un iepriecināt, iepērkoties," secina "Bonbon Shoes" zīmola radītāja, atzīstot, ka gadu gaitā iegūto pastāvīgo klientūru īpaši novērtējusi COVID-19 pandēmijas laikā.

Viņa plāno attīstīt internetveikalu, lai apgūtu arī citu valstu tirgus, kā arī izveidot vīriešu apavu kolekciju. Šobrīd gan tā vēl tikai ir iecere, kuras īstenošanu bremzē investīcijām nepieciešamo līdzekļu trūkums. J. Linberga lēš, ka vīriešu apavu kolekcijas izveidei būtu nepieciešami aptuveni 150 tūkstoši eiro. "Tā ir brīnišķīga tirgus niša, tur būtu, ko darīt. Taču šobrīd neesmu gatava aizņēmumiem. Turklāt, lai spertu soli vīriešu apavu segmentā, ir jābūt dziļai pārliecībai, ka tam ir īstais laiks," prāto uzņēmēja.

Šobrīd viņa neplāno izgatavot "Bonbon Shoes" zīmola apavus, jo to ražošanai Latvijā esot pārāk augstas izmaksas. "Latvijā ir gana plašs kvalitatīvu apavu piedāvājums un kokurence tirgotāju starpā ir visnotaļ sīva. Savu kolekciju neveidošu, jo man tam šobrīd pietrūkst ambīciju," teic J. Lindberga.

2015. gadā dāmu modes salons "Madam Bonbon" atklāja savu pirmo apavu līniju - pircējām tika piedāvātas klasiskas augstpapēžu lakādas laiviņas miesas krāsā ar fuksijas krāsas zolītēm Stiletto No 1.

Madam Bonbon atklāj savu pirmo apavu līniju 

Dāmu modes salons Madam Bonbon  atklājis savu pirmo apavu līniju - kurpes...

Pirmais salons "Madam Bonbon" tika atvērts 2007. gadā Alberta ielā. 2013. gadā tika atvērts otrs veikals "Miss Bonbon" Tērbatas ielā. 2018. gadā Dzirnavu ielā tika izveidots daudz plašāks dāmu sapņu apavu veikals - "Bonbon Shoes".

"Lursoft" dati liecina, ka 2018. gadā SIA "Madam Bonbon" apgrozījums bija 312,3 tūkstoši eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesā ienākot robotiem un dažādiem robotiskiem risinājumiem, arvien aktuālāks kļūst jautājums par to izmantošanas juridiskajiem un ētiskajiem izaicinājumiem.

Šā gada notikumi pasaulei varētu likt mainīties vairākos veidos, un viens no virzieniem ir vēl lielāka dažādu darbu automatizācija.

Mūsdienās tehnoloģijas strauji attīstās, un daudzos uzņēmumos tās aizstāj vai būtiski atvieglo cilvēku darbu.

Lasi žurnāla "Dienas Bizness" 9. jūnija numurā:

  • viedokļi - administratīvi teritoriālā reforma
  • viedokļi - kāpēc negribam savus sezonas strādniekus
  • aktuāli - pandēmija kā maksātspējas tests visiem
  • numura tēma - roboti

- roboti rada juridiskus un ētiskus jautājumus

- pandēmija kā automatizācijas paātrinātājs

Komentāri

Pievienot komentāru