Pārtika

Fazer Latvija investē 3,8 miljonus eiro jaunā tostermaižu ražošanas līnijā

Db.lv, 14.06.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums “Fazer Latvija”, kas strādā ar diviem maizes zīmoliem – “Fazer” un “Druva” - investējis 3,8 miljonus eiro jaunas tostermaižu produkcijas ražošanas līnijas attīstībā.

Šis solis palielinās ražošanas jaudu par 30%, tādējādi nodrošinot pircējus ar jau pieprasītiem un jauniem produktiem ar pievienoto vērtību.

“Tirgū ir novērojams pieprasījums pēc produktiem, kas ne vien garšo labi, bet ir kvalitatīvi un ar pievienoto vērtību. Saskaņā ar globālās informācijas un mērījumu kompānijas “Nielsen” datiem, tostermaizes segments pēdējos gados ir kļuvis par vienu no pieprasītākajiem Latvijā un tās patēriņš pēdējo 2 gadu laikā ir pieaudzis par 12%*. Tādēļ, sekojot līdzi pircēju paradumu maiņai un izmaiņām maizes produktu kategorijā, “Fazer Latvija” ir aprīkojis ražotni Ogrē ar modernu tostermaižu ražošanas līniju, lai patērētājam spētu piedāvāt labāko no tā, ko maize var mums sniegt,” atklāj “Fazer Bakery Baltic” vadītāja Anne Mere.

“”Fazer Latvija” ceptuvē Ogrē dienā tiek saražotas ap 21 tonnu dažādu tostermaizes vienību un mūsu ceptā tostermaize tiek piedāvāta pircējiem Latvijā, Lietuvā, Igaunijā un Somijā.

Jaunā tostermaižu produkcijas līnija ne tikai palielinās esošo ražošanas jaudu par 30%, bet arī sniegs iespēju paplašināt jau esošo sortimentu, sekojot līdzi augošajam pieprasījumam pēc tostermaizes pircēju vidū, kā arī samazinās CO₂ izmešu daudzumu uz saražoto produkcijas apjomu,” stāsta “Fazer Latvija” ražošanas vadītājs Kalvis Fjodorovs.

“Aktīvi sekojam līdzi patērētāju tendencēm, kur popularitāte turpina pieaugt tieši mūsdienīgiem kviešu maizes formātiem, kā polārmaizēm, tortiljām un tostermaizei. Arvien biežāk tie pircēji, kas agrāk bija iecienījuši baltmaizi, tagad iegādājas tostermaizi. “Fazer Latvija” ceptuvē ik dienas tiek cepti 21 dažādi tostermaizes veidi,” piebilst A.Mere.

Uzņēmums "Fazer Group" pērn darbojies ar stabilu apgrozījumu, sasniedzot 1,1 miljardu eiro, kas ir par 3,5% vairāk nekā 2020.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājusies par 2,2% līdz 127,8 miljoniem eiro.

Savukārt uzņēmuma SIA "Fazer Latvija", kas ir daļa no "Fazer Group", pērn apgrozījums bija 27 miljoni eiro, kas pieaudzis par 1,7%, salīdzinot ar 2020.gadu.

"Fazer Group" Latvijā pārstāv uzņēmums "Fazer Latvija", kas strādā ar diviem zīmoliem - "Fazer" un "Druva". "Fazer Latvija" ir pazīstams Latvijas tirgū arī ar tādiem saldumu zīmoliem kā "Karl Fazer" un "Geisha".

"Fazer Latvija" ir reģistrēta 2000.gadā, un tās pamatkapitāls ir 17,183 miljoni eiro. "Fazer Latvija" vienīgais īpašnieks ir Somijas kompānija "Fazer Bakeries", kas ir viens no "Fazer group" uzņēmumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru