Jaunākais izdevums

Pēc telpu renovācijas ārpakalpojumu sniedzēja “Transcom Worldwide Latvia” birojs atbilst kompānijas globālajām darba vides vadlīnijām, kas tiek ievērotas 20 pasaules valstīs

“Transcom Worldwide Latvia” vadītāja Liene Spruģe teic, ka kompānijas darba vidi raksturo mājīgums apvienojumā ar praktiskumu. Pārmaiņu un “svaiguma” ieviešana birojā tika plānota jau kādu laiku, tāpēc vasaras sākumā kompānija uzsāka renovācijas darbus, lai biroja vidi padarītu ērtāku. 350 cilvēku lielajā kolektīvā strādā gan studenti, gan seniori, turklāt no dažādām valstīm, tāpēc bija svarīgi, lai ikviens darbā justos labi. “Ņemot vērā, ka 20% no uzņēmuma Latvijas biroja komandas ir ārvalstnieki, ir svarīgi radīt sajūtu, ka viņi šeit ir gaidīti,” norāda L. Spruģe. Tādi interjera elementi kā sauklis “Welcome to the family” jeb “Laipni lūgti ģimenē”, kas caurvij jaunās biroja telpas, rada sajūta, ko uzņēmums vēlas iedot jauniem darbiniekiem, kuri tikko pievienojušies komandai.

Biroja renovācijā ieguldīti aptuveni 60 tūkstoši eiro. Biroja koptēls ir veidots pēc “Transcom” globālajām vadlīnijām, sekojot līdzi, lai tas spētu nodrošināt ergonomisku darba vidi, kā arī atpūtas un izklaides iespējas. Biroja dizainu veidoja Lietuvas “Studio libre” komanda dizaineres Astas Mažilītes (Asta Mažylytė) vadībā.

Vēloties papildināt biroja interjeru ar atšķirīgiem akcentiem, “Transcom” Latvijas biroja komanda dizainerus aicinājusi nedaudz vairāk “spēlēties” ar krāsām, lai ikdiena būtu košāka. Mājīgumu birojā rada dažādi dizaina elementi – uzraksti un fotogrāfijas uz telpu sienām, telpaugi, vairāki atpūtas stūri un spēļu istaba, kur darbinieki atpūšas un nereti rīko arī filmu vakarus, savukārt vasarā atpūtas telpa pārtop par darbinieku bērnu spēļu istabu, kur auklītes uzraudzībā bērni var spēlēties, kamēr vecāki ir darbā.

Ērta darba vide nodrošināta ar praktisku lietu ieviešanu – ergonomiski stāvgaldi, mūsdienīgs tehniskais nodrošinājums, kā arī vairākas pārrunu un sapulču telpas darbiniekiem ļauj netraucēti rīkot gan iekšējās sanāksmes un apmācības, gan arī organizēt tikšanās ar klientiem.

Līdz šā gada beigām plānots arī pilnībā modernizēt “Transcom Worldwide Latvia” lielākā finanšu nozares klienta “Western Union” nodaļas darbinieku datortehniku. Zvanu kvalitātes izvērtēšanas komanda katru dienu strādā pie darba optimizācijas procesiem, tādēļ uzņēmumā uzskata, ka ir stratēģiski svarīgi investēt tehnoloģijās, kas veicina darbinieku produktivitāti, atvieglojot viņu ikdienu un vienlaikus palielinot apkalpošanas līmeņa standartus.

L. Spruģe uzsver, ka “Transcom Worldwide Latvia” komanda ir zaļi domājoša, līdz ar to arī renovētais birojs ir pielāgots dabai draudzīgākai ikdienai. Papildu atkritumu šķirošanai uzņēmuma darbinieki tiek iedrošināti uz darbu doties ar velosipēdu, kam paredzēta ērta novietne, kā arī veicina zaļu domāšanu ieviest ikdienas darbībās. Darbinieki tiek mudināti piedomāt pie pavisam ikdienišķām izvēlēm un darbībām – sākot no printera līdz pat tam, lai lifta vietā izmantotu kāpnes.

“Transcom” ir starptautisks klientu attiecību vadības pakalpojumu sniedzējs, kas ar zvanu centru palīdzību nodrošina tādus pakalpojumus kā klientu apkalpošanu, telemārketingu, tehnisko atbalstu un kredītu pārvaldību. Uzņēmumam ir pārstāvniecības 20 valstīs visā pasaulē, kur strādā vairāk nekā 27 tūkstoši cilvēku, apkalpojot 300 klientus 33 valodās.

“Transcom Worldwide Latvia” dibināts 2001. gadā. Aptuveni 350 darbinieki zvanu centros Rīgā un Jēkabpilī nodrošina pakalpojumus deviņās valodās, apkalpojot klientus no tādām valstīm kā Latvija, Krievija, Zviedrija, Dānija, Somija, Vācija, ASV, Kanāda u.c. Uzņēmuma klientu vidū ir “Western Union”, “Tele2”, “Latvenergo”, “Maxima”, “DPD” u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no lielākajiem zvanu centriem Latvijā "Transcom Worldwide Latvia", pielāgojoties ārkārtējās situācijas apstākļiem, pārstrukturizējis personālatlases procesus, pārnesot tos virtuālajā vidē, kā arī darbiniekiem nodrošina iespēju strādāt no mājām un izvērtē šādu praksi vismaz daļēji piekopt arī turpmāk.

Kopš krīzes sākuma pieprasījums pēc zvanu centra sniegtajiem pakalpojumiem pieaudzis par 28%, tādēļ uzņēmumā pārskatīti arī darbības procesi, lai pakalpojumus spētu nodrošināt paaugstinātas dinamikas apstākļos. Ņemot vērā, ka cilvēki sākuši vairāk zvanīt un aktīvāk uzdot jautājumus tiešsaistes čatos, uzņēmums meklē papildspēkus. Šobrīd "Transcom" ir 35 vakances un jo īpaši tiek meklēti skandināvu valodā runājoši darbinieki.

"Pielāgojoties apstākļiem, mēs domājām vēl progresīvāk un radām risinājumus, lai līdzšinējos pakalpojumus spētu nodrošināt vēl augstākas intensitātes apstākļos un #paliecmājās režīmā. Visas darbības, kas līdz šim tika nodrošinātas uz vietas birojā, šobrīd nodrošinām arī attālināti un virtuālajā vidē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Klientu zvanu centra pakalpojumu sniedzēja SIA «Transcom Worldwide Latvia» apgrozījums 2018. gadā samazinājies par 21,9% jeb 1,597 miljoniem eiro salīdzinājumā ar gadu iepriekš, un bija 5,680 miljoni eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmums pērn arī strādājis ar nelieliem zaudējumiem 2284 eiro apmērā pretēji peļņai 2017. gadā.

SIA «Transcom Worldwide Latvia» sniedz zvanu centru pakalpojumus dažādu nozaru uzņēmumiem. Tā klientu lokā ir tādi uzņēmumi kā «Western Union Processing Lithuania UAB», SIA «Tele2», AS «Latvenergo» un citi.

Gada pārskata vadības ziņojumā SIA «Transcom Worldwide Latvia» nenorāda, kas bijis par iemeslu apgrozījuma samazinājumam. Tas pērn turpinājis strādāt pie piedāvāto pakalpojumu klāsta paplašināšanas, kā arī izmaksu optimizācijas, iekšējo procesu un efektivitātes uzlabošanas.

2018. gadā SIA «Transcom Worldwide Latvia» ieguldījis pamatlīdzekļu atjaunošanā un informācijas tehnoloģijās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Ballītes vairs nav prātā

Līga Millere, "Transcom Worldwide Latvia" personāldaļas vadītāja Baltijā, 10.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ko no darba devēja tagad sagaida gados jaunāki darbinieki? Meklējot darbavietu, jaunieši arvien vairāk novērtē stabilitāti un izaugsmes iespējas, savukārt korporatīvās ballītes ir kļuvušas mazāk nozīmīgas.

Stabils atalgojums – prioritāte

Drošības un stabilitātes sajūta šobrīd viennozīmīgi ir visaugstāk novērtētā uzņēmuma sniegtā vērtība. Jauniešiem ir svarīgi, lai uzņēmums par atbilstošu darbu piedāvā garantētu un laicīgi samaksātu atalgojumu. To jo īpaši novērtē studenti un jaunieši, kuriem šī ir pirmā darbavieta, tādējādi kļūstot patstāvīgiem, vienlaikus izkļūstot no "vecāku ligzdas".

Intervējot potenciālos darbiniekus, novēroju, ka jaunieši vecumā no 20 līdz 30 gadiem arvien lielāku interesi izrāda par uzņēmumiem, kas spēj nodrošināt stabilitāti atalgojuma un sociālo garantiju ziņā, un vienlaikus dinamisku darba ritmu un iespēju gana strauji kāpt pa karjeras kāpnēm.

Komentāri

Pievienot komentāru