Nu jau septīto reizi notiekošais Baltijas jūras valstu reklāmas festivāls Golden Hammer var lepoties ar arvien pieaugošu darbu skaitu - darbu skaits pieaudzis par 27%, salīdzinot ar 2005. gadu, un sasniedzis teju tūkstoti. Dalībnieki pārstāvēs jau 15 valstis. Interesanti, ka ļoti pieaudzis ukraiņu dalībnieku skaits (152 darbi). Toties mistika, kā atzīst festivāla rīkotāji, notiek ar Lietuvu - mūsu kaimiņi iesnieguši trīs reizes mazāk darbu nekā iepriekš - tikai 43. Protams, galvenais Golden Hammer uzdevums ir apmācība, tāpēc rīt semināri notiks par kreatīvo darbu, bet piektdien - par mediju plānošanu un pielietojumu. Seminārus vadīs starptautiski atzīti lektori no 12 valstīm. Savukārt uz balvām pretendējošos darbus izvērtēs augstākā līmeņa reklāmnieki no visas Eiropas, kas grupēsies mediju un radošajā žūrijā. Šogad radošās žūrijas sastāvā ir pārstāvji no septiņām valstīm, bet to vada Aldo Cernuto, Itālijas Young&Rubicam radošais direktors un viceprezidents, savukārt mediju žūrijas vadītājs ir Bēla Nemets (Bela Nemeth), Initiative Centrālās un Austrumeiropas reģionālais direktors (CEE). Mediju žūrijas sastāvā pavisam ir pārstāvji no 8 valstīm.