Reklāmas aģentūra "McCann Erickson Romania" no Rumānijas ieguva Golden Hammer 2005 Creativity Case (kā radošākā mediju aģentūra). Grand Prix un Zelta āmuru preses reklāmas (pakalpojumi) kategorijā ieguva reklāmas aģentūra "McCann Erickson Romania" ar pieteikumu "Manson / Michael / Slash". Mediju aģentūra "MindShare" (Zviedrija) ieguva "Media folder" (par mediju lietojumu). Grand Prix un Zelta āmuru mediju lietojuma kategorijā saņēma mediju aģentūra "MindShare" par veiksmīgāko mediju lietojumu (TV klipi) ar pieteikumu "The OLW Lillen & Nixon campaign". Aģentūra "MindShare" ieguva arī Sudraba āmuru šajā kategorijā ar pieteikumu "The Nike Move Your Mind Campaign". Grand Prix ieguva arī Čehijas pārstāvji. Zelta āmuru saņēma reklāmas aģentūra "MARK BBDO" (no Čehijas) TV reklāmas kategorijā („Apģērbi, skaistumkopšanas un higiēnas preces, medikamenti”) ar pieteikumu "The Hands". "MARK BBDO" ieguva Zelta āmuru arī sociālās reklāmas (presē) kategorijā ar pieteikumu "Pieta". Latvijas aģentūras ieguva 3 Zelta āmurus. Tos saņēma reklāmas aģentūras - "McCann Erickson Riga" TV kategorijā (Alkoholiskie dzērieni) ar pieteikumu "Airplane"; "Metro Leo Burnett" labākā radio lietojuma kategorijā ar pieteikumu "Listen to the Electricity" (Klausi Elektrību!), mediju aģentūra "OMD Latvia" – labākais preses pielietojums ar pieteikumu "3A - Attracting Additional Attention – Lattelekom". 10 Sudraba āmuru ieguvēji no Latvijas ir: - "McCann Erickson Riga" TV reklāmas kategorijā (Pārtika, dzērieni, dzīvnieku barības reklāma) ar pieteikumu "Ādažu Čipsi"; - "DDB Latvija" vides reklāmas kategorijā ar pieteikumu "Hanzas Maiznīcas Image Campaign" un veiksmīgākā radio lietojuma kategorijā ar pieteikumu "Falck car radio campaign"; - "Reklāmas agentūra Alfa Centrs" - par veiksmīgu preses lietojumu ar pieteikumu "Medicine Chest"; - "Bates/Red Cell" – par labāko vides reklāmas lietojumu ar pieteikumu "The Audi Wall"; - "Creative Laboratory" - tiešā mārketinga kategorijā ar pieteikumu "The Winners Calendar"; - "Dizaina Stratēģija" tiešā mārketinga kategorijā (Biznesa dāvanas) ar pieteikumu "RBS Skals Buvecirks 2005"; - "Reklāmas aģentūra Santa" tiešā mārketinga kategorijā ar pieteikumu "Vanaga (Hawk) beer paper bags"; - "Larsoni" tiešā mārketinga kategorijā ar pieteikumu "MAP calendar"; - "Sagraffitto" iespieddarbu kategorijā (iepakojums) ar pieteikumu Frozen "Diamonds". Lietuvas aģentūras ieguva 6 Sudraba āmurus, bet Igaunijas pārstāvji ieguva 3 Zelta āmurus. Mediju aģentūra "APR Media Services (Optimum Media OMD Group)" ieguva Zelta āmuru par veiksmīgāko vides reklāmas lietojumu. Pa zelta āmuram ieguva arī Ungārijas, Ukrainas, Baltkrievijas, Polijas pārstāvji, bet sudraba āmuru — Slovakijas pāsrtāvji. Lai motivētu darboties Baltijas jaunos reklāmas talantus un veicinātu reklāmas izglītību, šogad Golden Hammer iedibināja savu speciālbalvu - stipendiju 2 gadu studijām „Miami Art School”, kas ir viena no slavenākajām reklāmas skolām pasaulē. Balvu saņēma Armands Leitis ("McCann Erickson Riga") par darbu pie reklāmas "Airplane", kas ieguva Zelta āmuru, un citām reklāmām.