Citas ziņas

"Golden Hammer" galvenās balvas iegūst Rumānijas, Zviedrijas un Čehijas pārstāvji

Andris Zeļenkovs [email protected],29.08.2005

Jaunākais izdevums

Reklāmas aģentūra "McCann Erickson Romania" no Rumānijas ieguva Golden Hammer 2005 Creativity Case (kā radošākā mediju aģentūra). Grand Prix un Zelta āmuru preses reklāmas (pakalpojumi) kategorijā ieguva reklāmas aģentūra "McCann Erickson Romania" ar pieteikumu "Manson / Michael / Slash". Mediju aģentūra "MindShare" (Zviedrija) ieguva "Media folder" (par mediju lietojumu). Grand Prix un Zelta āmuru mediju lietojuma kategorijā saņēma mediju aģentūra "MindShare" par veiksmīgāko mediju lietojumu (TV klipi) ar pieteikumu "The OLW Lillen & Nixon campaign". Aģentūra "MindShare" ieguva arī Sudraba āmuru šajā kategorijā ar pieteikumu "The Nike Move Your Mind Campaign". Grand Prix ieguva arī Čehijas pārstāvji. Zelta āmuru saņēma reklāmas aģentūra "MARK BBDO" (no Čehijas) TV reklāmas kategorijā („Apģērbi, skaistumkopšanas un higiēnas preces, medikamenti”) ar pieteikumu "The Hands". "MARK BBDO" ieguva Zelta āmuru arī sociālās reklāmas (presē) kategorijā ar pieteikumu "Pieta". Latvijas aģentūras ieguva 3 Zelta āmurus. Tos saņēma reklāmas aģentūras - "McCann Erickson Riga" TV kategorijā (Alkoholiskie dzērieni) ar pieteikumu "Airplane"; "Metro Leo Burnett" labākā radio lietojuma kategorijā ar pieteikumu "Listen to the Electricity" (Klausi Elektrību!), mediju aģentūra "OMD Latvia" – labākais preses pielietojums ar pieteikumu "3A - Attracting Additional Attention – Lattelekom". 10 Sudraba āmuru ieguvēji no Latvijas ir: - "McCann Erickson Riga" TV reklāmas kategorijā (Pārtika, dzērieni, dzīvnieku barības reklāma) ar pieteikumu "Ādažu Čipsi"; - "DDB Latvija" vides reklāmas kategorijā ar pieteikumu "Hanzas Maiznīcas Image Campaign" un veiksmīgākā radio lietojuma kategorijā ar pieteikumu "Falck car radio campaign"; - "Reklāmas agentūra Alfa Centrs" - par veiksmīgu preses lietojumu ar pieteikumu "Medicine Chest"; - "Bates/Red Cell" – par labāko vides reklāmas lietojumu ar pieteikumu "The Audi Wall"; - "Creative Laboratory" - tiešā mārketinga kategorijā ar pieteikumu "The Winners Calendar"; - "Dizaina Stratēģija" tiešā mārketinga kategorijā (Biznesa dāvanas) ar pieteikumu "RBS Skals Buvecirks 2005"; - "Reklāmas aģentūra Santa" tiešā mārketinga kategorijā ar pieteikumu "Vanaga (Hawk) beer paper bags"; - "Larsoni" tiešā mārketinga kategorijā ar pieteikumu "MAP calendar"; - "Sagraffitto" iespieddarbu kategorijā (iepakojums) ar pieteikumu Frozen "Diamonds". Lietuvas aģentūras ieguva 6 Sudraba āmurus, bet Igaunijas pārstāvji ieguva 3 Zelta āmurus. Mediju aģentūra "APR Media Services (Optimum Media OMD Group)" ieguva Zelta āmuru par veiksmīgāko vides reklāmas lietojumu. Pa zelta āmuram ieguva arī Ungārijas, Ukrainas, Baltkrievijas, Polijas pārstāvji, bet sudraba āmuru — Slovakijas pāsrtāvji. Lai motivētu darboties Baltijas jaunos reklāmas talantus un veicinātu reklāmas izglītību, šogad Golden Hammer iedibināja savu speciālbalvu - stipendiju 2 gadu studijām „Miami Art School”, kas ir viena no slavenākajām reklāmas skolām pasaulē. Balvu saņēma Armands Leitis ("McCann Erickson Riga") par darbu pie reklāmas "Airplane", kas ieguva Zelta āmuru, un citām reklāmām.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Golden Hammer festivāla trīs galvenās balvas draudzīgi sadalītas starp Baltijas valstīm, kas ir nebijis gadījums festivāla vēsturē.

„Austrumu Eiropas valstis ir labākas inovatīvajā reklāmā, tomēr Rietumu valstis joprojām apsteidz austrumus tradicionālajā reklāmā” – komentēja Amir Kassaei. Tendences, kuras ir vērojamas šogad festivālā Golden Hammer parāda to, ka Latvijas reklāmas tirgus un Austrumu tirgus kopumā, ir ne tikai perspektīvs inovācijas jomās, bet arī pietiekami radošs.

Kopumā, 7 kategorijās, Radošā žūrija piešķīra:

64 diplomus (darbi iekļuva šortlista sarakstā), no tiem:

22 Sudraba Āmurus,

12 Zelta Āmurus, un, visbeidzot,

3 Grand Prix:

Man skinBBDO Russia, Krievija;

Citas ziņas

Reklāmas industrija ir krituma un augšāmcelšanās indikators

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,10.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau šonedēļ Jūrmalā Baltic Beach Hotel sāksies reklāmas festivāls Golden Hammer. Dienas bizness uz sarunu aicināja vienu no festivāla rīkotājiem, Latvijas reklāmas asociācijas prezidentu Ģirtu Ozolu.

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāmas festivālu nozīme ir līdzīga kā jauno auto izstādēm vai modes skatēm, kas nosaka industrijas virzību nākošajam periodam. Festivāli parāda reklāmas produktu un komunikācijas tendences noteiktajās nozarēs, veicina veselīgu konkurenci aģentūru tīklu un reklāmdevēju starpā, kā arī veicina tiešo sarunu starp industrijas dalībniekiem – medijiem, aģentūrām, reklāmdevējiem.

Vasaras sākums ir Golden Hammer norises vēsturiskais laiks – savulaik tas bija īstermiņā pārcelts uz rudeni. Šis laiks Golden Hammer rīkošanai ir pateicīgāks vairāku iemeslu dēļ, pirmkārt, rudenī ir lielākas noslodzes industrijai (piemēram, konkursi), otrkārt, rudenī risinās sīvākais Golden Hammer konkurents reģionā – festivāls Golden Drum. Protams, pārcelšana bija zināms risks, jo faktiski, pārejot no rudens uz pavasari, festivāls 12 mēnešu perioda vietā iegūst 8 mēnešu periodu, līdz ar ko veidojas papildu risks aktivitātē – gan iesniegto darbu skaita ziņā, gan dalībnieku skaitam semināru sadaļās.

Citas ziņas

Golden Hammer 2007 apbalvojumus iegūst Latvijas un Lietuvas aģentūras

Lelde Petrāne kopā ar Valdi Vikmani,24.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas.

21.septembrī Sapņu Fabrikā notika starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer 2007 noslēguma ceremonija, kuras laikā apbalvoja labākos festivālam iesniegtos darbus.

Pēc vairāku gadu pārtraukuma Golden Hammer festivāla laikā augstākos apbalvojumus saņēmušas aģentūras no Baltijas - Creativity Case* radošo kategoriju balvu ieguva Latvijas reklāmas aģentūra Zoom!, savukārt balvu Media Folder** par labāko mediju pielietojumu saņēma Lietuvas aģentūra Lowe Age, Db.lv informēja festivāla Golden Hammer projekta vadītāja Viktorija Puriņa.

Grand Prix ieguvēji šogad Interaktīvo mediju kategorijā bija McCann Erickson Prague (Čehija), ar darbu Lidice Total Burn-Out un Sociālo reklāmu kategorijā Latvijas aģentūra Zoom! ar darbu Shock songs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Db piedāvā atskatu uz reklāmas vēsturi Latvijā pēdējo astoņu gadu laikā. Proti, reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētāji dažādās mediju kategorijās.

Jau ir noslēgusies darbu iesniegšana konkursam, un jau nākamajā nedēļā Db piedāvās aplūkot Latvijas reklāmistu iesniegtos darbus. Turklāt nedēļas laikā varēsiet balsot par savu favorītu, palīdzot noteikt Db speciālbalvas ieguvēju!

Vēl līdz 8. jūnijam festivāls pieņem pieteikumus dalībai semināros 11. jūnijā. Šīgada semināru programmā lekcijas lasīs Golden Hammer žūrijas pārstāvji. Semināros varēsiet uzzināt, kā veiksmīgi veidot un attīstīt biznesu saspringtos tirgus apstākļos. Savukārt 12. jūnijā notiks pirmais Baltijas Mārketinga vadītāju forums, ko organizē Best Marketing.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Golden Hammer uzvarētāju radošajā kategorijā kļuva aģentūra BBDO Moscow (Krievija), mediju kategorijā – Saatchi & Saatchi (Slovākija), digitālo mediju kategorijā – aģentūra Gaumina (Lietuva), bet jaunizveidotajā kategorijā «Aģentūru tīkls» sīvā cīņā balvu izcīnīja Saatchi & Saatchi, ar dažiem punktiem apsteidzot OMD tīklu.

Kopumā 7 kategorijās radošā žūrija piešķīra 21 diplomu, no tiem 5 sudraba āmurus,

1 zelta āmuru aģentūrai Hasan & Partners (Somija) par reklāmu «Tā, kā tam vajadzēja būt» (The Way It Was Meant To Be). Galvenā balva tika piešķirta BBDO Moscow (Krievija).

Mediju kategorijā diplomus ieguva 35 darbi, no tiem 10 sudraba āmurus un 9 zelta āmurus. Grand Prix saņēma Saatchi & Saatchi (Slovākija) darbs «Vēstījumi» (Messages). Šī aģentūra arī ieguva galveno mediju kategorijas balvu.

Digitālo mediju žūrija pasniedza 14 diplomus, no tiem 4 darbi ieguva sudraba āmuru un 4 zelta āmurus. Galvenā digitālo mediju balva tika piešķirta aģentūrai Gaumina (Lietuva).

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad aprit 10. gadi kopš pirmo reizi reklāmas un to autori sāka sacensību starptautiskajā reklāmas festivālā Golden Hammer. Db piedāvā gan ieskatu reklāmas vēsturē, gan iespēju balsot par savu favorītu no Latvijas aģentūru iesniegtajiem darbiem!

Lai apskatītu iepriekšējo gadu Golden Hammer uzvarētājus, kā arī nobalstu par kādu no Latvijas aģentūru šogad iesniegtajiem darbiem, klikšķiniet šeit.

Citas ziņas

Festivāla “Golden Hammer” speciālbalva – stipendija studijām „Miami Art School”

Andris Zeļenkovs [email protected],20.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai rosinātu pasteigties Baltijas jaunos talantus, informēju, ka šogad tiek ieviesta jauna speciālbalva, ko pasniegs festivāla vadība. Starptautiskā reklāmas festivāla „Golden Hammer” rīkotāja - Latvijas Reklāmas Asociācijas, viens no pamatmērķiem ir reklāmas izglītības veicināšana. Īstenojot šo mērķi, labākās reklāmas idejas autoram no Igaunijas, Latvijas vai Lietuvas, „Golden Hammer” piešķirs stipendiju 2 gadu studijām „Miami Art School”, kas ir viena no pasaulslavenām reklāmas skolām. Viena ceturkšņa studijas šajā skolā maksā apmēram 2300EUR. 6.starptautiskais Baltijas reklāmas festivāls Golden Hammer 2005’ notiks šī gada 25. un 26. augustā, Rīgā, viesnīcā Reval Hotel Latvia. Darbu iesniegšanas termiņš šogad noteikts līdz 22.jūlijam. Festivāla laikā notiks 2 dienu seminārs par tēmu „Innovation. The value of new thoughts”. Kā atsevišķa festivāla Golden Hammer sadaļa būs labāko pasaules reklāmu skate, kas notiks abas dienas viesnīcas Reval Hotel Latvija zālē "Beta". Šonedēļ beidzas darbu pieņemšana starptautiskajam reklāmas festivālam „Golden Hammer”. Vairs tikai 4 dienas un nokodētie darbi tiks sagatavoti žūrijas vērtēšanai – mūsu festivāla viens no pamatprincipiem ir neatklāt darba autoru. Iesniegtajiem materiāliem tiek piešķirts unikāls kods, kas palīdz identificēt katru darbu.

Citas ziņas

Golden Hammer sāk darbu pieņemšanu

Gunta Kursiša,07.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskais reklāmas festivāls Golden Hammer paziņojis par darbu pieņemšanu. Šogad festivālā darbus varēs iesniegt divās jaunās kategorijās.

Citas ziņas

Festivāla “Golden Hammer” semināri būs veltīti jauniem, inovatīviem risinājumiem reklāmā

Andris Zeļenkovs [email protected],12.07.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tāpat kā iepriekšējos gadus, arī šī gada starptautiskais reklāmas festivāls „Golden Hammer” piedāvās plašu izglītības programmu, kuras divas būtiskākās sastāvdaļas ir divu dienu seminārs un pasaules labāko reklāmu skate. Seminārs ir unikāls ar to, ka tā ir vienīgā iespēja papildināt savas zināšanas reklāmas jomā tik profesionālu lektoru – praktiķu vadībā. Uz festivālu sabrauc starptaustisko reklāmas aģentūru vadītāji un radošie direktori no visas Eiropas. Seminārā piedalīsies speciālisti no Lielbritānijas, Francijas, Krievijas, Somijas, Šveices, Zviedrijas un, protams, Baltijas valstīm. Atšķirībā no iepriekšējās prakses, kad lektoru sastāvu veidoja tikai žūrijas locekļi, 2005. gadā ir uzaicināti vairāki augstas raudzes profesionāļi, kuri brauc tikai uz semināru ar speciāli tēmai sagatavotām lekcijām. Tas nozīmē, ka šajā gadā būtiski paaugstināsies lekciju kvalitatīvais līmenis. Viens no šādiem lektoriem ir Franks Bodins (Frank Bodin) no Šveices. Franks ieguvis vairāk kā 240 balvas dažādos festivālos, tais skaitā Kannās, Ņujorkas festivālā, Eiropas ADC un citos. Šī gada jūnijā viņš piedalījās 2005. gada Kannu festivāla žūrijā. Kā otru piemēru var minēt Toniju Hercu (Tony Hertz). Papildus lekcijai Golden Hammer semināru programmā, 25. augustā Tonijs vadīs atsevišķu semināru par jauniem un specifiskiem paņēmieniem radioreklāmu veidošanā. Šis seminārs ir guvis ļoti labas atsauksmes ikvienā tā norises vietā – gan Eiropas valstīs, gan Japānā, gan ASV. Tā dalībnieki iesaistās interaktīvā spēlē, kuras rezultātā vairums atklāj tādas radio iespējas, par kurām nekad nebūtu aizdomājušies. Arī radošās žūrijas priekšsēdētājs Aris Theophilakis piedalīsies seminārā kā lektors. Arim ir bijusi iespēja strādāt ar tādiem pazīstamiem zīmoliem kā Audi, Karlsberg, Ford, IBM, Heineken, un Nokia; šī darba laikā viņš ir dzīvojis Norvēģijā, Francijā, Dānijā, Singapūrā, Honkongā un Lielbritānijā – cilvēks ar nepārvērtējamu pieredzi darbā ar multinacionāliem zīmoliem dažādās ļoti atškirīgās valstīs. Kā atsevišķa festivāla Golden Hammer sadaļa būs labāko pasaules reklāmu skate, kas notiks abas dienas viesnīcas Reval Hotel Latvija zālē "Beta". Programma veidota sadarbībā ar Starptautisko reklāmu filmu arhīvu un lielākajiem starptautiskajiem reklāmu festivāliem, tai pievienoti jaunie 2003. un 2004. gada reklāmu klipi, kā arī atsevišķu zīmolu jaunāko reklāmas klipu kolekcijas. 6.starptautiskais Baltijas reklāmas festivāls Golden Hammer 2005’ notiks šī gada 25. un 26. augustā, Rīgā, viesnīcā Reval Hotel Latvia. Darbu iesniegšanas termiņš šogad noteikts līdz 22.jūlijam.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Centrālās un Austrumeiropas reklāmas festivālā Golden Drum zelta godalgas nopelnījuši arī Latvijas pārstāvji.

Godalgas nopelnījušas – MOOZ! (līdz septembrim zināma kā ZOOM!) un Leo Burnett Riga, liecina aģentūru sniegtā informācija medijiem. Festivāla balva Zelta bungas pasniegta aģentūrai Leo Burnett Riga par izmantotajiem risinājumiem, veidojot adidas publiskās skriešanas trases Rīgas parkos. Savukārt, festivāla apbalvojumu Zelta pulksteni (Golden Watch) par CSDD Skarbajām Jāņu dziesmām ieguva aģentūra MOOZ!.

MOOZ! Skarbās Jāņu dziesmas, kas pirms Līgo svētkiem atgādināja un lika aizdomāties par vienu no mūsus laiku aktuālākajiem Līgo aspektiem – auto vadīšanu dzērumā – saņēma Golden Drum žūrijas atzinību kā labākā reklāmas kampaņa. Skarbajām Jāņu dziesmām, kurās ārsti, policisti, Suitu sievas, pazīstami Latvijas mūziķi un citi apdziedāja vienu no galvenajām mūsu laiku Jāņu dienas aktualitātēm – autoavārijas un traģēdijas uz Latvijas autoceļiem -, piemīt augsts folklorizēšanās potenciāls, kas ir viena no šīs kampaņas lielākajām vērtībām, atzina festivāla žūrija. Baltijas festivālā Golden Hammer Skarbās Jāņu dziesmas saņēma festivāla Grand Prix Sociālo reklāmu kategorijā, kā arī nodrošināja MOOZ! šī festivāla galveno balvu – Creativity case.

Citas ziņas

Nozagta mašīna ar reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētajām balvām

LETA,11.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mašīna, kurā atradās reklāmas festivālā Golden Hammer uzvarētājiem paredzētās balvas, ir nozagta, aģentūru LETA informēja festivālā Golden Hammer pārstāve Anna Muhka.

Policija pašreiz noskaidro informāciju par notikušo, informēja Muhka.

Viņa sacīja, ka, neskatoties uz šo nepatīkamo atgadījumu, festivāla apbalvošanas ceremonija notiks paredzētajā vietā un laikā.

Kā ziņots, ceturtdien Jūrmalas Kultūras centrā Majoros Golden Hammer konferencē no plkst.10 līdz 17 ir skatāma Golden Hammer darbu finālistu skate, bet šīs dienas vakarā no plkst.19 līdz 20.30 atjaunotajā Dzintara koncertzāles Mazajā zālē apbalvošanas ceremonijā tiks noskaidroti festivāla uzvarētāji, informēja organizatoru pārstāvji.

Citas ziņas

Sākas darbu pieņemšana 6. Baltijas reklāmas festivālam Golden Hammer 2005

Andris Zeļenkovs [email protected],10.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ ir sākusies darbu pieņemšana 6.starptautiskajam Baltijas reklāmas festivālam Golden Hammer 2005, kas no šā gada 25. līdz 26. augustam notiks Rīgā, viesnīcā Reval Hotel Latvia. Darbu iesniegšanas termiņš šogad noteikts līdz 22.jūlijam. Izsniegtos materiālus starptautiska žūrijas komisija vērtēs vairākās kategorijās – videoreklāma, preses reklāma, vides reklāma, reklāmas kampaņas, interaktīvie mediji, mediju kategorija, tiešais mārketings, reklāmas iespieddrabi un sociālā kategorija. Sacensība norisināsies trīs etapos: festivāla žūrija izskatīs visus iesniegtos darbus katrā iesniegtajā apakškategorijā un tiks izveidots tā sauktais short-list, kurā iekļautie darbi turpinēs cīnīties par “Sudrabu” un “Zeltu” savā apakškategorijā. Iesniegtie darbi, kas iegūs “Zeltu”, turpinās cīnīties par “Grand Prix” savā kategorijā. Par labāko sociālo reklāmu kategorijā tiks piešķirta speciālbalva "GEMMI Grand Prix". Kategorijā Reklāmas kampaņas žūrija vispirms novērtēs kampaņas sasniegumus sava produkta vai pakalpojumu kategorijā vietējā tirgū. Pēc tam tiks novērtēti kampaņas sasniegumi valsts vai starptautiskajā līmenī, salīdzinot to ar pārējo kampaņu Gada Aģentūras saņems augstākās festivāla balvas – CREATIVITY CASE un BEST MEDIA FOLDER. Gada Aģentūras tiks noteiktas izmantojot punktu sistēmu. BEST MEDIA FOLDER saņems aģentūra, kura iegūs visvairāk punktus Mediju kategorijā. Tāpat festivāla ietvaros plānoti semināri reklāmas profesionāļiem, kuros uzstāsies pasaulē atzīti reklāmas jomas eksperti. Tā kā ar katru gadu palielinās dalībnieku un to pārstāvēto valstu skaits, Golden Hammer vadība sagaida, ka šogad iesniegto darbu skaits ievērojami pārsniegs pustūkstoti, savukārt pārstāvēto valstu skaits pārsniegs 20 un pasākumā piedalīsies reklāmas profesionāļi gan no Centrālās un Austrumeiropas, Skandināvijas, Ukrainas, Krievijas u.c.. Festivālu organizē Latvijas Reklāmas asociācija, kas darbojas kopš 1994.gada un apvieno vairāk nekā 50 Latvijas reklāmas uzņēmumus. Festivāla Golden Hammer 2005’ ģenerālsponsors ir vides reklāmas kompānija JCDecauxUnicom. Šā gada festivāla Golden Hammer 2005’ atbalstītāji ir: poligrāfijas kompānija SIA Balthaus Poligrāfija, interaktīvās tehnoloģijas SIA IT Grupa, Latvijas Valsts Televīzija, VAS Latvijas Pasts, papīra ražotāji A/s MAP Latvia, viesnīca Reval Hotel Latvija, mediju un reklāmas pētījumu aģentūra “TNS/BMF”, interneta televīzija TV.LV.

Ražošana

Olainfarm padomes locekļi un Čehijas uzņēmēji plānoja iegūt kontroli pār vairāk nekā 50% akciju

LETA,09.06.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zāļu ražotājas AS "Olainfarm" padomes locekļi Haralds Velmers un Kārlis Krastiņš un vairākas citas personas ar vairāku Čehijas un Kipras uzņēmumu ķēdes starpniecību, iespējams, bija plānojuši iegūt kontroli pār vairāk nekā 50% "Olainfarm" akciju, liecina aģentūras LETA rīcībā esošie marta vidū sastādītie līgumu projekti.

LETA rīcībā nonākušie Akcionāru līguma un Aizdevuma finansējuma līguma projekti, kuri datēti ar 2021.gada 15.martu, liecina, ka vairākas personas - visticamāk, Čehijas pilsoņi Vojtehs Kačena un Tibors Bokors, bijusī "Olainfarm" lielākā akcionāra "Olmafarm" valdes locekle Milana Beļeviča, Krastiņš, Velmers, un, iespējams, citas personas, bija sākuši darbības, kas vērstas uz kontroles pārņemšanu pār "Olainfarm".

Krastiņš aģentūrai LETA atzina, ka piedalījies sarunās ar dažādiem investoriem, taču neviens no šiem piedāvājumiem nav rezultējies ar kādu līgumu vai darījumu.

Viņš pastāstīja, ka pēdējo divu gadu laikā investoriem bija zināms, ka bijušā "Olainfarm" īpašnieka, nelaiķa Valērija Maligina mantinieces Irina Maligina, Nika Saveļjeva un Anna Emīlija Maligina vēlas pārdot sev piederošās akcijas, tāpēc pie Krastiņa vērsušies daudzu investoru pārstāvji.

Citas ziņas

Nākošnedēļ startē reklāmas festivāls "Golden Hammer 2005"

Andris Zeļenkovs [email protected],17.08.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar aicinājumu „measure up” (mēroties spēkiem, idejām, inovatīvām metodēm un citiem radošās izteiksmes līdzekļiem) nākošnedēļ - 25. un 26. augustā - viesnīcā "Reval Hotel Latvija" notiks 6.starptautiskais reklāmas festivāls "Golden Hammer 2005". Festivāls piedāvās plašu izglītojošu programmu ar semināriem, ko vadīs spožas reklāmas zvaigznes, izcilāko reklāmu skati un uzvarētāju apbalvošanas ceremoniju. Šogad reklāmu konkursam pieteikts 741 reklāmas darbs no 12 valstīm. Žūrija tos vērtēs 9 kategorijās: videoreklāma, preses reklāma, vides reklāma, reklāmas kampaņas, tiešais mārketings, reklāmas iespieddarbi, interaktīvie mediji, mediju un sociālā kategorija. „Starptautiskajā reklāmas vidē festivāla vērtības latiņa ik gadus tiek celta jo augstāk. Šo notikumu uz pasaules reklāmas festivālu kartes pamana arvien vairāk starptautiska līmeņa reklāmas profesionāļu, tāpēc saņemam vairāk pieteikumu no ārvalstīm,” informē festivāla direktors Gundars Grāpis. "Golden Hammer" laikā notiks 2 dienu seminārs par tēmu „Inovācijas. Jaunu ideju vērtība”, kur piedalīsies pasaulē atzīti reklāmas jomas speciālisti. Iespaidiem bagāta solās būt pasaulē izcilāko reklāmu skate, kas veidota sadarbībā ar Starptautisko reklāmu filmu arhīvu un pasaulē vadošajiem starptautiskajiem reklāmu festivāliem. Šogad festivāla konkursam pieteiktas reklāmas no Baltijas valstīm, Baltkrievijas, Čehijas, Krievijas, Polijas, Slovākijas, Rumānijas, Ungārijas, Ukrainas un Zviedrijas. Daudz vairāk darbu nekā iepriekš iesniegušas ārvalstu reklāmas aģentūras. Izvērtējot procentuāli pieteikumu dinamiku, īpaši jāakcentē Zviedrijas reklāmas aģentūru aktivitāte (salīdzinot ar iepriekšējo gadu) - pieaugums par 400%, Slovākijas – 460%, bet Čehijai vērojams pat 1000% pieaugums (iepriekšējā gadā pieteikušies 3, šogad jau 30 pretendenti). Lai motivētu darboties Baltijas jaunos reklāmas talantus no Latvijas, Lietuvas un Igaunijas, un veicinātu reklāmas izglītību, šogad festivālā iedibināta speciālbalva - stipendija 2 gadu studijām „Miami Art School”, kas ir viena no slavenākajām reklāmas skolām pasaulē. Balvu piešķirs Golden Hammer.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau šonedēļ tiks paziņoti Golden Hammer 2007. Reklāmas festivālos piedalās ne tikai reklāmas aģentūras, bet arī mediju aģentūras, kuras uzņēmēji bieži neatšķir no reklāmas aģentūrām. Par to, kas tās tādas un kam tās vajadzīgas, stāsta mediju aģentūras OMD Latvia direktors Einārs Vītols.

Visi cilvēki zina, kas ir reklāmas aģentūras, bet bieži tās jauc ar mediju aģentūrām. Kāda ir atšķirība?

Mediju aģentūru pamatnodarbošanās ir klientu reklāmas plānošana un pirkšana masu mēdijos. Labāko mediju aģentūru kampaņu plānojums nodrošina mērķa auditorijas aizsniegšanu visefektīgākajā veidā un mēdiju pirkšanas pakalpojumi savukārt palīdz to izdarīt ar vismazākajām izmaksām.

Radošo aģentūru galvenais darba rezultāts ir izcils reklāmas vizuālais tēls, kurš papildināts ar perfekti atbilstošu saukli - reklāmas ziņojumu. Gan radošās, gan mediju aģentūras var sniegt klientiem neskaitāmus papildpakalpojumus. Ja radošās aģentūras īpašu uzmanību pievērš zīmola attīstībai, tad mēdiju aģentūras piedāvā visatbilstošākās mediju stratēģijas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes situācijā virsroku gūst zīmoli, kas pārstāv nacionālas vērtības.

Tā intervijā DB pauž Jevgeņijs Toņevs – Odesā uzaugušais un Kijevā ilgāku laiku strādājušais reklāmas speciālists tagad jau vairākus gadus pārstāv Leo Burnett reklāmas tīklu Maskavā, šobrīd pildot aģentūras Arc Russia radošā direktora pienākumus un apkalpojot vislielākos zīmolus Krievijā.

Daudzas Latvijas radošās nozares ierasti lūkojas rietumu virzienā, tāpēc dažkārt nākas secināt, ka, neskatoties uz kopīgo ģeogrāfiju, tikpat kā neko nezinām par notikumiem un tendencēm, kas valda vien pārsimts kilometru uz austrumiem. Viens no izņēmumiem ir vietējā reklāmas industrija, kuras gada centrālajā pasākumā Golden Hammer regulāri viesojas arī Krievijas speciālisti, tostarp J. Toņevs. Sarunā ar DB viņš stāsta par Krievijas interneta drudzi, dalās pieredzē par darbu ar naftas magnātiem un apgalvo, ka pārāk labos apstākļos reklāma kļūst neinteresanta.

Citas ziņas

Cels Latvijas reklāmas kvalitāti

Andris Zeļenkovs [email protected],16.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radīt labvēlīgu vidi jaunās paaudzes profesionāļu izaugsmei, kas ilgtermiņā nodrošinātu Latvijas konkurētspēju reklāmas, dizaina, fotogrāfijas un citās radošajās jomās, ir jaunizveidotās Latvijas Māksliniecisko direktoru apvienības mērķis. Latvijas Māksliniecisko direktoru apvienību (LADC) dibinājuši aptuveni 50 reklāmas radošie darbinieki, mākslinieki, mūziķi, fotogrāfi, kino profesionāļi, dizaineri. Par LADC prezidentu ir ievēlēts viens no šīs organizācijas tapšanas lielākajiem entuziastiem — Ēriks Stendzenieks, reklāmas aģentūras ZOOM! radošais direktors. Ēriks Stendzenieks ir pārliecināts, ka LADC nozīmē jaunu posmu Latvijas reklāmā. «Ja LADC savu darbu darīs labi, tad pēc 2 - 3 gadiem mēs piedzīvosim kvalitatīvu lēcienu Latvijas reklāmā un dizainā. Iespējams, 2007.gadā pie mums būs tāpat kā Anglijā, Honkongā vai Brazīlijā, kur cilvēki burtiski gaida reklāmas blokus, lai redzētu, ko VW, Nike vai Barclays Card viņiem šoreiz pavēstīs,» teic Ē.Stendzenieks. Lai panāktu kvalitatīvu izaugsmi, LADC stradā pie izglītības un pieredzes apmaiņas programmām, pie motivācijas mehānisma, kas sevī ietver nacionālo konkursu, labāko darbu gadagrāmatu, iespējas startēt pasaulē u.c. «Mūsu bagātība ir tieši radošā ideja,» uzsver LADC valdes loceklis Ēriks Šulcs, LMA pasniedzējs, dizaina studijas Brandbox radošais direktors. Galvenās grūtības LADC darbā varētu būt ar pasaules līmeņa mācībspēku piesaisti un Latvijas labāko darbu konkursa organizēšanā, atzīst LADC prezidents. Taču šo jautājumu LADC plāno risināt ar stratēģisko atbalstītāju un sponsoru palīdzību. «Pasaulē māksliniecisko direktoru apvienības (ADC) par sponsoru atbalstu nevar sūdzēties, jo 1) reklāmdevēju ieguvums no spēciiga nacionālā ADC kvalitatīvas reklāmas izskatā ir redzams ar neapbruņotu aci, 2) atbalstītāji tiešā veidā piedalās nacionālo radošo profesiju un valsts konkurētspējas stiprināšanā, un 3) ADC pats gandrīz vienmēr ir spēcīgs brends ar labu socialo komunikāciju,» skaidro Ēriks Stendzenieks. LADC ieplānotais labāko darbu konkurss nekonkurēšot ar Latvijā notiekošajiem reklāmas konkursiem un festivāliem, tajā skaitā — Golden Hammer. «LADC būs lokāls festivāls, kurā būs iespēja izpausties visu profesiju radošajiem ļaudīm (arī — personiski),» norāda LADC prezidents. LADC konkursa nomināciju spektrs būšot daudz plašāks nekā, piemēram, festivālā Golden Hammer. Starp LADC konkursa nominācijām — labākā grafiskā identitāte, labākais šriftu lietojums, labākā animācija, labākais mūzikas video, labākais reklāmas teksts, labākais reklāmas foto, labākā mūzika reklāmai, labākie specefekti utt. «Golden Hammer festivālā nav šādu nomināciju, un ļaudis, kas pelnījuši atzinību par radošu darbu, bieži paliek ēnā,» teic Ē.Stendzenieks. Bez tam, LADC festivālā būtisks akcents tikšot likts uz jauno radošo paaudzi. «Festivala ietvaros būs uzdevumi, kas jāizpilda. Uzvarētājs saņems naudas prēmiju un tiesības realizēt ideju, bet attiecīgās kategorijas sponsors — kvalitatīvu sava uzņēmuma vai produkta reklāmu par ļoti labu cenu,» skaidro LADC prezidents. Pasaulē šāds modelis lieliski darbojoties un esot spēcīgs jauno talantu meklēšanas instruments. No LADC izveides ieguvēji būšot ne tikai radošo profesiju pārstāvji, bet arī viņu darba pasūtītāji, t.sk. reklāmdevēji. «Valstīs, kurās ir ADC, ir arī pārsteidzoši augsts reklāmas kvalitātes līmenis. ADC vienmēr nodarbojies ar ideju kvalitātes celšanu. Tas sevī ietver gan radošo profesiju pārstāvju jaunās paaudzes izglītošanu un iedvesmošanu, gan vispārējo reklāmas kvalitātes standartu latiņas un līdz ar to — industrijas reputācijas celšanu,» teic Ēriks Stendzenieks. Ilgtermiņā LADC darbība nozīmējot labāku reklāmu. Savukārt. labāka reklāma cilvēkiem mazāk krīt uz nerviem, un attiecīgi reklāmdevējam jātērē daudz mazāk naudas mērķauditorijas sasniegšanai. «Garlaicīga, formāla, zema līmeņa reklāma jāraida simtiem reižu, līdz tā vardarbīgi ielaužas un nogulsnējas ļaužu prātos. Labai reklāmai pietiek, ja cilvēks to redz pāris reizes,» skaidro LADC prezidents.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sanita Stelpe

LKA izpilddirektore,

Latvijas Kvalitātes balvas eksperts

Latvijas Kvalitātes balva – ieejas karte labāko klubiņā!

Aktualitāte

2007. gada Latvijas Kvalitātes balvas konkurss.

2007. gada 20. novembrī tika sasaukta 2007. gada Latvijas Kvalitātes balvas žūrijas komisijas sēde.

2007. gada LKB konkursa žūrijas komisija:

Citas ziņas

Var iesniegt reklāmas festivālam Golden Hammer

Elīna Circene,13.06.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz 22. jūlijam var iesniegt darbus 6. starptautiskajam Baltijas reklāmas festivālam Golden Hammer 2005, kas no 25. līdz 26. augustam notiks Rīgā, viesnīcā Reval Hotel Latvia, Db informēja Golden Hammer direktors Gundars Grāpis. Iesniegtos materiālus video, preses, vides, reklāmas kampaņu, mediju, interaktīvo mediju, tiešā mārketinga, reklāmas iespieddarbu un sociālajā kategorijā vērtēs starptautiska žūrija. Festivāla ietvaros plānoti semināri reklāmas profesionāļiem, kuros uzstāsies pasaulē atzīti reklāmas jomas eksperti. Golden Hammer vadība paredz, ka šogad iesniegto darbu skaits pārsniegs pustūkstoti, savukārt pārstāvēto valstu skaits pārsniegs 20. Festivālu organizē Latvijas Reklāmas asociācija, kas darbojas kopš 1994. gada un apvieno vairāk nekā 50 Latvijas reklāmas uzņēmumus.

Citas ziņas

Reklāma spēj ietekmēt kultūras procesus

Raivis Spalvēns,04.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Big Idea Group prezidentu Džonu Domā (John Domas)

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Reklāma nav tikai rīks, ar ko stimulēt patērētāju, lai tas iegādātos konkrētu preci. Tā spēj ietekmēt arī kultūras procesus, piemēram, mūziku un modi. Reklāmas festivāli ir tikšanās vieta, kurā novērtējam un godalgojam šādas radošas izpausmes.

Reklāmas uzdevums ir būt iedarbīgai un efektīvai. Tādam vajadzētu būt aģentūru mērķim, par ko klienti mums arī maksā. Tomēr efektīvas reklāmas radīšanā lielu lomu nereti spēlē radošums, lai gan tas ne vienmēr tā ir. Golden Hammer ir festivāls, kurā tiek vērtēts radošums, jo tas nav nedz Password, nedz arī Effie veida festivāls. Es balsošu tikai par izcilu radošu sniegumu. Efektivitāte ir mūsu nozares atslēgvārds un mums ir jārada reklāma, kas ir iedarbīga, tomēr šajā festivālā to nevērtēšu.

Citas ziņas

Golden Hammer žūrija sāks vērtēt darbus

Raivis Spalvēns, Dienas bizness,08.06.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīt Latvijā ieradīsies festivāla Golden Hammer starptautiskās žūrijas locekļi, lai vērtētu konkursam iesūtītos darbus. Šogad festivālam darbi ir iesniegti no 19 valstīm, savukārt žūrijā tiek pārstāvētas 10 Eiropas valstis.

Ceturtdien, 11.jūnijā preses konferencē Baltic Beach hotel tiks paziņoti festivāla šortlistētie darbi. Uzvarētājus apbalvos Gala ceremonijā kinoteātrī «Rīga» piektdien, 12. jūnijā plkst. 20.00.

Tāpat 11. jūnijā, viesnīcā Baltic Beach hotel notiks Golden Hammer semināri, kurus vadīs Golden Hammer pieaicinātās žūrijas dalībnieki. Semināros būs iespējams uzzināt kā krīzes laikos rīkoties reklāmā un mārketingā (Natalia Stepanuk, IQ, Krievija), kā ietekmēt patērētājus ar reklāmas kampaņām (Jens Welin, Publicis groupe media, Zviedrija), kāda ir atšķirība starp reklāmu un zīmola stratēģiju (Kai Röffen, TBWA, Vācija), kā arī vairākus citus aktuālus jautājumus.

Citas ziņas

Noskaidroti PR un reklāmas aģentūru konkursa Golden Hammer uzvarētāji

Gunta Kursiša,11.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starp pieciem starptautiskā reklāmas festivāla Golden Hammer uzvarētājiem dažādās kategorijās ir arī Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra.

Latvijas sabiedrisko attiecību aģentūra Repute un reklāmas aģentūra The Matter ieguva galveno balvu par izcilību kategorijā PR Frame par labāko sabiedrisko attiecību risinājumu, kā arī Zelta Āmuru šajā pašā kategorijā. Repute un The Matter vērtējumam konkursā iesniedza kampaņu Tetra Pak juice pack collecting game, kuras gaitā skolēniem divus mēnešus bija jākrāj tukšās sulu pakas, jāievieto to skaits speciālā kampaņas interneta mājas lapā un jāsacenšas ar citām klasēm par lielākā virtuālā torņa uzbūvēšanu, kas būtu augstāks par augstāko būvi Igaunijā, Lietuvā un Latvijā. «Kampaņa guva fenomenālus rezultātus, jo bērni sakrāja pakas 42,5 km augstumā, pārspējot augstākās pasaules virsotnes,» norāda Repute pārstāvji.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Intervija ar vienu no Golden Hammer radošās žūrijas pārstāvjiem aģentūras Mother London radošo direktoru Džoanu Bētigu (Johan Baettig).

Tuvojas Golden Hammer, kas ir viens no daudziem reklāmas festivāliem pasaulē. Kāpēc vispār nepieciešami reklāmas festivāli?

Tie motivē aģentūras darboties kvalitatīvi un parādīt savas spējas. Tāpat arī klienti novērtē, ja viņu pārstāvētā aģentūra iegūst balvas. Jo aģentūrai vairāk balvu, jo vieglāk klientam izvēlēties, ar kuru sadarboties. Tātad – jo vairāk balvu, jo vairāk klientu.

Reklāmā svarīgs ir gan radošais, gan efektivitātes aspekts, bet viss ir atkarīgs no klienta un idejas. Šīs nozares negatīvā iezīme ir tāda, ka daudzi veido reklāmas ar domu iekļūt kādā festivālā. Tomēr labākās aģentūras apvieno radošo pieeju ar pārdošanas veicināšanu, un šī ir tā kombinācija, kas palīdz gūt godalgas.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 6.janvārī Meža dienu komiteja noteica Meža nozares Gada balvas Zelta čiekurs, kas ir augstākā atzinība par sasniegumiem meža nozarē, laureātus un ieguvējus. Gada balva tiks pasniegta četrās nominācijās – Par mūža ieguldījumu, Par ilgtspējīgu saimniekošanu, Par inovatīvu uzņēmējdarbību un Par zinātnes ieguldījumu nozares attīstībā.

Laureāti nominācijā Par inovatīvu uzņēmējdarbību ir SIA Kvinta A, AS Latvijas Finieris, AS Latvijas valsts meži struktūrvienība LVM Sēklas un stādi un SIA Marks M. Laureāti nominācijā Par zinātnes ieguldījumu nozares attīstībā – Bruno Andersons, Jānis Donis un Pēteris Zālītis. Laureāti nominācijā Par ilgtspējīgu saimniekošanu ir Madars Kalniņš, Staņislavs Prikņa un Ainārs Zvirgzdiņš. Gada balvas ieguvēji šajās nominācijās tiks nosaukti apbalvošanas ceremonijas laikā.

Meža nozares Gada balva Zelta čiekurs tiks pasniegta jau piekto gadu. Balvas pretendentu vērtēšanu organizē Zemkopības ministrija, un tā notiek divās kārtās. Pirmajā kārtā kandidātus vērtē eksperti un otrajā - zemkopības ministra Mārtiņa Rozes vadītā Meža dienu komiteja. Nominācijā Par mūža ieguldījumu nosaka piecus Gada balvas ieguvējus, pārējās nominācijās – vairākus laureātus, no kuriem viens ir Gada balvas ieguvējs.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu biedrības namā Zemkopības ministrija sadarbībā ar nozares valsts un sabiedriskajām organizācijām godināja Meža nozares Gada balvas Zelta Čiekurs laureātus. Balvas septiņās nominācijās pasniedza Ministru prezidents Aigars Kalvītis un valdības pārstāvji, Db.lv informēja meža politikas departamenta pārstāve Māra Mīkule.

Gada balvas ieguvēji saņēma no bronzas un koka darinātu Zelta Čiekura balvu un naudas balvu. Papildus katrs no nominācijas "Par mūža ieguldījumu" Gada balvas ieguvējiem saņēma zelta piespraudi priežu sēkliņas formā.

Nominācijā Par mūža ieguldījumu Gada balvas tika piešķirtas mežkopim Andrim Jurevskim, Latvijas Lauksaimniecības universitātes Meža fakultātes Kokapstrādes katedras docentam Voldemāram Kozuliņam, Sāgas grupas mēbeļu ražošanas uzņēmuma SIA Tuko-T direktoram Romānam Kumerovam, Latvijas Lauksaimniecības universitātes Informātikas institūta Matemātikas katedras profesoram, habilitētajam mežzinātņu doktoram Rūdolfam Ozoliņam un mežkopim Arvīdam Šnēfeldam.