Šonedēļ ir sākusies darbu pieņemšana 6.starptautiskajam Baltijas reklāmas festivālam Golden Hammer 2005, kas no šā gada 25. līdz 26. augustam notiks Rīgā, viesnīcā Reval Hotel Latvia. Darbu iesniegšanas termiņš šogad noteikts līdz 22.jūlijam. Izsniegtos materiālus starptautiska žūrijas komisija vērtēs vairākās kategorijās – videoreklāma, preses reklāma, vides reklāma, reklāmas kampaņas, interaktīvie mediji, mediju kategorija, tiešais mārketings, reklāmas iespieddrabi un sociālā kategorija. Sacensība norisināsies trīs etapos: festivāla žūrija izskatīs visus iesniegtos darbus katrā iesniegtajā apakškategorijā un tiks izveidots tā sauktais short-list, kurā iekļautie darbi turpinēs cīnīties par “Sudrabu” un “Zeltu” savā apakškategorijā. Iesniegtie darbi, kas iegūs “Zeltu”, turpinās cīnīties par “Grand Prix” savā kategorijā. Par labāko sociālo reklāmu kategorijā tiks piešķirta speciālbalva "GEMMI Grand Prix". Kategorijā Reklāmas kampaņas žūrija vispirms novērtēs kampaņas sasniegumus sava produkta vai pakalpojumu kategorijā vietējā tirgū. Pēc tam tiks novērtēti kampaņas sasniegumi valsts vai starptautiskajā līmenī, salīdzinot to ar pārējo kampaņu Gada Aģentūras saņems augstākās festivāla balvas – CREATIVITY CASE un BEST MEDIA FOLDER. Gada Aģentūras tiks noteiktas izmantojot punktu sistēmu. BEST MEDIA FOLDER saņems aģentūra, kura iegūs visvairāk punktus Mediju kategorijā. Tāpat festivāla ietvaros plānoti semināri reklāmas profesionāļiem, kuros uzstāsies pasaulē atzīti reklāmas jomas eksperti. Tā kā ar katru gadu palielinās dalībnieku un to pārstāvēto valstu skaits, Golden Hammer vadība sagaida, ka šogad iesniegto darbu skaits ievērojami pārsniegs pustūkstoti, savukārt pārstāvēto valstu skaits pārsniegs 20 un pasākumā piedalīsies reklāmas profesionāļi gan no Centrālās un Austrumeiropas, Skandināvijas, Ukrainas, Krievijas u.c.. Festivālu organizē Latvijas Reklāmas asociācija, kas darbojas kopš 1994.gada un apvieno vairāk nekā 50 Latvijas reklāmas uzņēmumus. Festivāla Golden Hammer 2005’ ģenerālsponsors ir vides reklāmas kompānija JCDecauxUnicom. Šā gada festivāla Golden Hammer 2005’ atbalstītāji ir: poligrāfijas kompānija SIA Balthaus Poligrāfija, interaktīvās tehnoloģijas SIA IT Grupa, Latvijas Valsts Televīzija, VAS Latvijas Pasts, papīra ražotāji A/s MAP Latvia, viesnīca Reval Hotel Latvija, mediju un reklāmas pētījumu aģentūra “TNS/BMF”, interneta televīzija TV.LV.