Citas ziņas

Hauska & Partner apgrozījums audzis par 188 %

,16.07.2009

Jaunākais izdevums

Komunikācijas nozares kompānija Hauska & Partner pērn gandrīz trīskāršojusi uzņēmuma apgrozījumu, tam sasniedzot 317 tūkstošus latu.

Izaugsmi esot sekmējusi vairāku lielu uzņēmumu pievienošanās Hauska & Partner klientu lokam un sadarbības paplašināšana ar esošajiem klientiem. Kā galveno veiksmes faktoru aģentūras vadība norāda mērķtiecīgas investīcijas personāla piesaistē un izglītībā, kuras nodrošinājušas iespēju sniegt komunikācijas pakalpojumus ar augstu pievienoto vērtību.

Hauska & Partner trešais darbības gads Latvijā sācies ar vairāku jaunu partnerību veidošanos. Uzņēmums sadarbojas Bite Latvija, Electrolux Latvia, Seesam Latvia, Baltic International Bank u.c.

Spītējot krīzei

Krīzes laikā darba ir vairāk

Signe Knipše, Db,20.08.2009

Darbs ir bijis pamatīgs, bet augļi saldi, par uzņēmuma straujo nostiprināšanos Latvijas tirgū saka Hauska & Partner vadītājs Māris Plūme. (Foto: Vitālijs Stīpnieks, DB)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spītējot krīzei Turpinām augt, neraugoties uz to, ka nozare stagnē. Tā saka komunikācijas konsultāciju kompānijas Hauska & Parter vadītājs Māris Plūme.

Kopš ienākšanas Latvijas sabiedrisko attiecību tirgū 2007.gada sākumā Hauska & Partner ir attīstījusies ļoti strauji - pērn ienākumu pieaugums sasniedza 188%. Apgrozījums sasniedza 317 tūkst. latu, un M. Plūme paredz, ka šogad ieņēmumi augs vismaz par 30 %. Pēc pašu vērtējuma viņi pašlaik ir 7. vai 8. vietā citu nozares aģentūru starpā.

«Vēsmas, ar kurām ienāca austrieši un inficēja mūs - jauno uzņēmuma vadību, bija pilnīgi jauns virziens. Līdz šim Latvijā sabiedrisko attiecību biznesā bija pieņemts pārdot pakalpojumus - attiecības ar medijiem, preses konferences, preses relīzes, pasākumu organizēšanu, tā sakot - mēs protam to un to, tas maksā tik un tik. Hauska & Partner pieeja ir par 180 grādiem atšķirīga - nevis piedāvāt konkrētus pakalpojumus, bet ar komunikācijas metodēm palīdzēt klientiem sasniegt viņu mērķus, piemēram, palielināt apjomu, peļņu, pārdošanu.»

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn pēdējā ceturksnī, salīdzinot ar iepriekšējiem trīs mēnešiem, Eiropas Savienības (ES) iekšzemes kopprodukts (IKP) palielinājies par 0,2%, savukārt eirozonas ekonomika augusi par 0,3%. Gada griezumā ES un eirozonas IKP palielinājās par attiecīgi 2,1% un 2,0%, liecina ES statistikas biroja Eurostat provizoriskie aprēķini.

2010. gada trešajā ceturtdaļā, salīdzinot ar otro ceturksni, IKP eirozonā palielinājās par 0,3% un ES par 0,5%, savukārt gada griezumā par attiecīgi 1,9% un 2,2%.

2010. gada ceturtā ceturkšņa laikā ASV ekonomika auga par 0,8%, sekojot 0,6% izaugsmei pērn trešajā ceturksnī. Japānā tajos pašos laika periodos IKP pieaugums bija attiecīgi -0,3% un +0,8%. Gada griezumā ASV un Japānas IKP pērn pēdējā ceturksnī palielinājās par attiecīgi 2,8% un 2,6%

Kopumā 2010. gada laikā IKP ir pieaudzis par 1,7% gan eirozonā, gan Eiropas Savienībā.

Valsts

IKP pieaugums pērn pēdējā ceturksnī (%)

Salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni

salīdzinot ar attiecīgo eturksni pirms gada

Beļģija

:

:

Bulgārija

1.7

2.1

Čehiijas Republika

0.5

2.9

Dānija

:

:

Vācija

0.4

4.0

Igaunija

2.3

6.6

Īrija

:

:

Grieķija

-1.4

-6.6

Spānija

0.2

0.6

Francija

0.3

1.5

Itālija

0.1

1.3

Kipra

0.3

2.2

Latvija

1.1

3.7

Lietuva

1.7

4.4

Luksemburga

:

:

Ungārija

0.2

2.4

Malta

:

:

Nīderlande

0.6

2.4

Austrija

0.6

2.7

Polija

:

:

Portugāle

-0.3

1.2

Rumānija

0.1

-0.5

Slovēnija

:

:

Slovākija

0.9

3.4

Somija

2.5

5.8

Zviedrija

:

:

Lielbritānija

-0.5

1.7

Eirozona

0.3

2.0

ES 27

0.2

2.1

Citas ziņas

Egle Klekere ievēlēta par LSAKA prezidenti

Lelde Petrāne,28.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas biedri (LSAKA) kopsapulcē ievēlējuši biedrības jauno vadību. Par LSAKA prezidenti ievēlēta Egle Klekere (Deep White valdes priekšsēdētāja), savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa (Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore) un Lita Grafa (Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā), informē vortāls 7guru.lv.

Saskaņā ar biedrības statūtiem padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana. Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu, tādējādi vairojot labākās sabiedrisko attiecību prakses izplatīšanos un spēcinot komunikācijas nozari Latvijā. Forums, kas ietvers arī labāko 2014. gada kampaņu konkursu, notiks šā gada rudenī, vēsta vortāls.

Asociācijā darbojas 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS GRUPA, Nords Porter Novelli, P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, LEAD Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/Edelman Affiliate.

Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai jauna vadība

Gunta Kursiša,27.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) prezidenti ievēlēta Egle Klekere, Deep White valdes priekšsēdētāja, savukārt jaunās padomes locekles būs Egita Māliņa, Hill+Knowlton Strategies vadības komandas locekle un projektu direktore, un Lita Grafa, Hauska & Partner direktore un vadošā partnere Latvijā.

Padome tiek ievēlēta uz vienu gadu, un tās pārziņā ir biedrības procesu uzraudzīšana.

Šogad padomes darbs galvenokārt tiks vērsts uz starptautiskā ikgadējā sabiedrisko attiecību un komunikācijas nozares foruma Baltic PR Awards attīstīšanu. Forums, kura ietvaros notiks arī labāko 2014. gada kampaņu konkurss, notiks šā gada rudenī.

LSAKA kopš 2001. gada apvieno komunikācijas konsultāciju uzņēmumus Latvijā. LSAKA biedri ir šādi uzņēmumi: 2C, BPS PR, Deep White, Hauska & Partner, Hill+Knowlton Strategies, MRS Grupa, Nords Porter Novelli , P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības, Lead Korporatīvā Komunikācija, Repute, Komunikācijas Aģentūra/ Edelman Affiliate.

Citas ziņas

Rodl& Partner vadīs Egons Liepiņš

Madara Fridrihsone, Db,11.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šī gada 7. septembra par zvērinātu revidentu SIA Rodl& Partner direktoru kļuvis kādreizējais auditorfirmas Ernst&Young partneris Egons Liepiņš, informē Rodl& Partner vadības asistente Meldra Bērziņa.

E. Liepiņš ir piedalījies dažādās finanšu un nodokļu jautājumu darba grupās, piedalījies finanšu, nodokļu un grāmatvedības jautājumus regulējošu tiesību aktu izstrādē. Pēdējā laikā viņš bija aktīvi iesaistījies politiskās partijas Sabiedrība citai politikai (SCP)darbā un šī gada martā SCP viņu ieteica finanšu ministra amatam.

SIA Rodl& Partner ietilpt starptautiskajā koncernā Rödl & Partner - starptautiskā konsultantu un revidentu sabiedrība no Vācijas, kas piedāvā pakalpojumus un konsultācijas revīziju, nodokļu, juridiskajās un uzņēmējdarbības jomā.

Līdz 2009.gada augustam Rodl & Partner SIA vadīja zvērināta revidente Iveta Rutkovska.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā nedēļā Būvvaldes pieņemšanas komisija ekspluatācijā pieņēmusi būvobjektu Liepājā – SIA AE Partner elektronisko iekārtu ražotni. Bijušajā gaļas pārstrādes cehā Ganību ielā 1/3 ir veikta pamatīga telpu renovācija, izveidojot elektrotehniskās ražotnes montāžas cehu, noliktavas, kantora, iekārtu projektēšanas un citas telpas.

Renovācija veikta gandrīz 6000 kvadrātmetru lielā platībā (elektrotehniskā ražotne – 4 353.2 m2; noliktava – 1640.1 m2), informē Liepājas pilsētas būvvalde.

Ražotnes un noliktavu korpusos izbūvētas jaunas nepieciešamās inženierkomunikācijas, iekārtota darbinieku ēdnīca, sanitārās un citas telpas.

Būvobjekta renovācija uzsākta 2013. gada maijā – pēc tam, kad uzņēmums izsolē iegādājās bijušo gaļas pārstrādes cehu. Tā kā agrāk šīs telpas bija piemērotas pārtikas ražotnei, tad, lai šeit varētu sākt strādāt SIA AE Partner, tika demontētas liekās starpsienas, komunikācijas un citi vairs nederīgie būvelementi.

Citas ziņas

Cargo Partner peļņa pērn kritusies par 57,5%

Gunta Kursiša,18.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas nozares uzņēmuma SIA Cargo Partner apgrozījums aizvadītajā gadā veidoja 705,5 tūkstošus latu, kas ir par 3,6% mazāk nekā iepriekšējā gadā, savukārt peļņa mazinājusies par 57,5%, nokrītot līdz 19,4 tūkst. Ls, informē Lursoft.

2004. gadā dibinātais uzņēmums darbojas loģistikas, importa-eksporta, apģērbu vairumtirdzniecības, noliktavu saimniecības un mēbeļu piegādes jomā. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Dzintars Mūrnieks. Viņš darbojas arī Cargo Partner valdē, pildot vienīgā valdes locekļa amata pienākumus.

SIA Cargo Partner juridiskā adrese ir Krustpils iela 31, Rīga, un uzņēmuma pamatkapitāls veido 2000 Ls.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienas Biznesa TOP500 elektronikas un elektrotehnikas nozares trešais lielākais uzņēmums Latvijā SIA AE Partner šo gadu uzsāk ar paplašināšanās plāniem Liepājas ražotnē un sadarbību ar jauniem un ilgtspējīgiem partneriem.

Tā stāstā par uzņēmumu atklāj AE Partner prokūriste Jolanta Pavītola. 2003. gadā uzņēmums Plus Process Liepaja (šodien AE Partner ) izveidojās kā Dānijas uzņēmuma Plus Proces Controls meitas uzņēmums, kura vadībā stājās Klauss Ravns (Claus Ravn). 2007. gadā organizatoriskā struktūra mainījās.

Latvijas uzņēmuma līdzšinējais vadītājs Klauss Ravns un viņa kolēģis no Dānijas Mihaēls Holms (Michael Holm), divi entuziasti, apvienojās un atpirka Latvijas uzņēmuma daļu, neilgi pēc tam iegādājoties arī pašu mātes uzņēmumu Dānijā. Iepriekšējie uzņēmuma īpašnieki bija nolēmuši savu nākotni veltīt kam citam, kā rezultātā meita kļuva par mammu. K. Ravns un M.Holms kā vienlīdzīgi īpašnieki vadīja AE Partner līdz 2018.gada vidum, kad Mihaēls Holms nolēma pievērsties pavisam citādam dzīves stilam un izvēlēties citus izaicinājumus. K. Ravnam šodien pieder 89% uzņēmuma daļu, kas joprojām atrodas gan Latvijā, gan Dānijā.

Auto

A. Rubulis: Latvijas autotirgotāju maksātspēja karājas mata galā

,12.01.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas pilnvaroto autotirgotāju asociācijas (LPAA) prezidents Aksels Rubulis uzskata, ka vietējā autotirgus sasalums un pēcpārdošanas pakalpojumu apjomu straujais kritums draud ar to, ka jau šogad Partner Motors un Viking Motors piemēram, varētu sekot arī citi autotirgotāji.

«Manuprāt, tas nebūtu ētiski skaitīt, cik Latvijas autotirgotāji un kurā brīdī ar līdzīgu tiesiskās aizsardzības lūgumu varētu vērsties, lai pasargātu sevi no kreditoriem, taču viens ir skaidrs, ka Latvijas autotirgotāju maksātspēja karājas mata galā,» tā A. Rubulis. Viņš norāda, ka visvairāk ir apdraudēti vietēji autotirgotāji aiz kuru mugurām nestāv lielās ārvalstu mazumtirdzniecības mātes kompānijas. «Protams, ka šie uzņēmumi var justies salīdzinoši komfortablāk, taču arī lielie mazumtirdzniecības uzņēmumi nevarēs mūžīgi subsidēt vietējos pārstāvjus.»

«Janvāris un februāris vēsturiski ir bijuši autotirdzniecības klusākie mēneši, taču, ja situācija līdz pavasarim autotirdzniecībā neuzlabosies, prognozēju, ka Partner Motors un Viking Motors piemēram, varētu sekot arī citi Latvijas autotirgotāji, » tā A. Rubulis. Viņš norāda, ka autotirgotāju nepaskaužamo situāciju pastiprina pēcpārdošanas pakalpojumu apjomu straujais kritums, kurš 2009. gadā vēl ļāva autotirgotājiem nodrošināt naudas plūsmu, lai tie spētu nokārtot saistības pret bankām, samaksāt komunālos maksājumu un izmaksāt darbiniekiem algas.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Rodl & Partner izdevies palielināt apgrozījumu

Žanete Hāka,08.04.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā SIA Rodl & Partner palielinājis apgrozījumu līdz 1,112 miljonam eiro, liecina Lursoft dati.

Rodl & Partner peļņa 2014. gadā bija 145,245 tūkstošiem eiro pēc nodokļu nomaksas.

Pērn uzņēmuma rentabilitātes rādītājs pieauga līdz 17,4. Rodl & Partner vadība norāda, ka uzņēmums turpmāk plāno paplašināt klientu loku, kā arī piedāvāt darbinieku pakalpojumus ārvalstu tirgos.

1993. gada vasarā dibinātais uzņēmums patlaban pieder Rodl International GmbH Wirtschaftsprufungsgesellschaft, rāda Lursoft rīcībā esoša informācija. Zvērinātu revidentu komercsabiedrības Rodl & Partner darbības veidi ir finanšu pārskatu revīzijas, lietpratēja un uzticības pakalpojumu sniegšana, kā arī grāmatvedības ārpuspakalpojumu sniegšana.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstu aktīvu pārvaldīšanas grupas "Invalda INVL" uzņēmums "INVL Asset Management" ir izveidojis jaunu slēgto fondu "INVL Partner Strategic Lending Fund", kas ieguldīs fondā, kurš izsniedz aizdevumus pasaules lielākajiem privātā kapitāla pārvaldniekiem, informē kompānijā.

"INVL Partner Strategic Lending Fund" ieguldīs fondā, ko pārvalda privāto parādu pārvaldnieks "17Capital", kas darbojas Ziemeļamerikā un Eiropā. Fonda stratēģija ir aizdot līdzekļus privātā kapitāla pārvaldniekiem, ieguldītājiem un fondiem pret to privātā kapitāla portfeļu neto aktīvu vērtību.

Fonds darbību sāka 2025.gada februāra beigās, kad Lietuvas Banka apstiprināja tā noteikumus. "INVL Partner Strategic Lending Fund" izplatīšana Latvijā sāksies, kad būs pabeigtas nepieciešamās notifikācijas procedūras Latvijas Bankā.

"INVL Asset Management" pārvaldītā fonda ieguldījumu daļu izplatīšana sāksies martā. Ieguldījumu daļas Baltijas valstīs izplatīs ieguldījumu brokeru sabiedrība "INVL Financial Advisors", kas darbojas ar zīmolu "INVL Family Office".

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Centrālās vēlēšanu komisijas statistika liecina, ka starp Rīgas domes deputātu kandidātiem atrodams arī liels skaits dažādu uzņēmumu pārstāvju.

Tā vēlēšanās startē gan valdes priekšsēdētāji, gan valdes locekļi, gan direktori, gan citi augstākā līmeņa uzņēmumu darbinieki.

Lūdzām daļai no viņiem sniegt atbildes uz diviem jautājumiem:

1. Vai šis ir Jūsu pirmais starts politikā?

2. Kādēļ izlēmāt iet politikā? Kāda ir Jūsu motivācija un kādi ir plāni?

(Partijas sakārtotas secībā, kādā tās atrodamas cvk.lv)

Atbildes:

- Politisko partiju apvienība Saskaņas Centrs, Partija Gods kalpot Rīgai

Deņiss Jeļizarovs, dzimšanas gads: 1981, dzīves vieta: Rīga, tautība: nav norādīta

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automātisko sistēmu ražošanas uzņēmums AE Partner plāno pārvākties uz aizvadītajā rudenī izsolē pārdoto Kurzemes bekona ražotni Liepājā, db.lv apstiprināja uzņēmumā.

Uzņēmums AE Partner (iepriekš Plus Process Liepaja) izveidots 2003.gadā. Tajā ražo augstas pievienotās vērtības elektrosadales, vadības un kontroles paneļus. Dānijas kapitāla ražotnē tapušās produkcijas noietu organizē birojs Dānijā, vēsta uzņēmuma informācija interneta vietnē.

AE Partner līdz šim darbojās Skandināvijas kapitāla biznesa parkā, ko apsaimnieko SIA Liepaja Business Centre. Uzņēmuma pārvākšanās saistīta ar vēlmi paplašināties. Tas strauji audzis arī līdz šim - sākotnēji te bija septiņi darbinieki, šobrīd strādājošo skaits esot ap 95.

Maksātnespējīgās SIA B.V.L. īpašumu Liepājā, Ganību ielā 1/3, jeb Kurzemes bekona bijušo ražotni pārdeva izsolē 2012.gada oktobrī. Tā bija ceturtā izsole ar lejupejošu soli, kuras sākumcena bija 893 tūkstoši latu. Nosolītajā īpašumā ir zemes gabals 13 667 kvadrātmetru platībā, ražošanas korpuss, gaļas pārstrādes cehs un attīrīšanas iekārtas. Pircējs ir pilnībā norēķinājies par pirkumu un izsole apstiprināta tiesā, db.lv uzzināja maksātnespējas administratores Tatjanas Eilmores birojā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nīderlandes un Lielbritānijas naftas kompānija Shell līdz gada beigām Latvijā plāno atvērt desmit degvielas uzpildes stacijas, informēja Shell International sabiedrisko attiecību Lielbritānijā nodaļas vadītājs Džonatans Frenčs.

«Shell var apstiprināt, ka ienāk Latvijas tirgū,» apliecināja Frenčs. Tas tiek īstenots, noslēdzot zīmola licences līgumu ar SIA Baltic Fuel Retail Partner.

«Šī iniciatīva ir daļa no plašas stratēģijas, lai piepildītu mūsu izaugsmes cerības un paplašinātu Shell zīmola izplatību jaunos tirgos, tostarp Latvijā,» skaidroja uzņēmuma pārstāvis.

Kā ziņots, vairākās vietās Rīgā līdzšinējo uzņēmuma Trest uzpildes staciju vietā tiek ierīkotas Shell degvielas uzpildes stacijas, liecina aculiecinieku novērojumi.

Citas ziņas

Narvesen par neatbilstošu cigarillu reklamēšanu jāmaksā 1500 Ls sods

Sanita Igaune,01.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir uzlicis 1500 Ls naudas sodu Narvesen Baltija par neatbilstošu cigarillu «Partner» reklāmas izvietošanu uzņēmuma tirdzniecības vietās.

PTAC ir izvērtējis 22.martā izplatīto reklāmu Narvesen kioskā Ierēdņu un K.Valdemāra ielas krustojuma, kā arī K.Valdemāra un Sporta ielas krustojuma, kurā tiek reklamēti tabakas izstrādājumi ar nosaukumu «Partner».

Uzņēmums PTAC paskaidroja, ka Narvesen konkrēto produktu ir iegādājusies no Greis, savukārt produkta plauktiņus izvietošanai piegādāja Philip Morris Latvia, kurš tirdzniecības vietās cigarillas «Partner» ir izvietotas atsevišķi no parējām cigaretēm, jo tās ir citādāks izstrādājums.

Vēlāk PTAC lūdza Narvesen sniegt skaidrojumus par to, vai par reklāmas izplatīšanu Narvesen ir noslēgts kāds sadarbības līgums, un cik lielu samaksu uzņēmums ir saņēmis par reklāmas sniegšanu.

Finanses

Rodl & Partner izmaiņas valdē

Žanete Hāka,20.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Rodl & Partner reģistrējis izmaiņas amatpersonu vidū.

Lursoft informācija norāda, ka uzņēmuma valdi atstājis Kaspars Rutkis un viņa vietā valdes locekles amatu ieņēmusi SIA NV Accounting un SIA NV Audit vienīgā īpašniece Nadežda Augerte.

Rodl & Partner pēdējais iesniegtais gada pāskats ir par tā darbību 2013. gadā, kad uzņēmums apgrozīja 1,068 miljonus eiro.

Pakalpojumu sniedzēja peļņa, ko tas ieguva pēc nodokļu nomaksas, 2013. gadā sasniedza 151,631 tūkstoti eiro. Lursoft pieejamie dati norāda, ka 2013. gadā uzņēmuma rentabilitātes rādītājs bija 16,95.

Rodl & Partner, kas sniedz profesionālus audita, juridiskos un biznesa konsultāciju pakalpojumus, ir vācu Rodl International GmbH Wirtschaftsprufungsgesellschaf piederošs uzņēmums.

Finanses

INVL Partner Power Opportunities Fund no ieguldītājiem piesaista 24,71 miljonus ASV dolārus

Db.lv,11.11.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

INVL Partner Power Opportunities Fund, slēgts fonds informētiem ieguldītājiem, kura darbību 2024. gada septembrī uzsāka Baltijas vadošais alternatīvo aktīvu pārvaldītājs INVL Asset Management, kas ir daļa no Invalda INVL grupas, no ieguldītājiem ir piesaistījis 24,71 miljonus ASV dolārus.

Kopumā fondā ieguldījis 71 ieguldītājs. Fonda ieguldījumu vienības Baltijas valstīs izplatīja ieguldījumu brokeru sabiedrība INVL Financial Advisors, kas darbojas zem zīmola INVL Family Office.

"Kārtējo reizi redzam, ka ieguldītāji mūsu reģionā atzinīgi vērtē šādas pasaules līmeņa ieguldījumu iespējas. Ieguldīšana šajā fondā ne tikai palīdz ieguldītājiem diversificēt savus portfeļus un sasniegt ilgtermiņa kapitāla pieaugumu, bet arī ļauj viņiem veicināt pozitīvas pārmaiņas enerģētikas un infrastruktūras nozarēs globālā mērogā," saka INVL Family Office vadītāja Asta Jovaišienė.

Minimālā ieguldījumu summa INVL Partner Power Opportunities Fund ir 145 000 ASV dolāru. Paredzams, ka šis slēgtais fonds informētiem ieguldītājiem sasniegs vidējo gada ienesīgumu 16–18 % apmērā. Paredzamais fonda darbības ilgums ir 10 gadi.

Viedokļi

Eksperti: uzņēmumu komunikācija Maxima traģēdijā - kliedzoši kļūdaina

Lāsma Vaivare,09.12.2013

Sabiedrisko attiecību aģentūras P.R.A.E. sabiedriskās attiecības projektu direktors Arnis Lapiņš (no kreisās) un Maxima Latvija vadītājs Gintars Jasinsks piedalās preses brīfingā saistībā ar Priedaines ielas Maxima XX veikala ēkā notikušo traģēdiju.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iesaistīto uzņēmumu komunikācija lielveikala Maxima traģēdijā, kas prasīja 54 cilvēku dzīvības, uzskatāma par kliedzoši kļūdainu, tā norāda vairāki komunikācijas eksperti, ko DB uzrunāja. Arī citi nozares profesionāļi, kas savu viedokli pauduši, piemēram, sociālajos tīklos, bijuši kritiski.

Jāpiebilst, ka ne visi eksperti piekrita sniegt komentārus DB, korekti norādot uz savu saistību ar kādu no iesaistītajām pusēm.

Jāatgādina arī, ka sabiedrisko attiecību kompānija P.R.A.E. atteikusies no tālākas sadarbības ar SIA Homburg Zolitūde, kā arī norobežojusies no Maxima vadības komunikācijas, norādot, ka «mūsu izpratne par efektīvu publisko komunikāciju ir kardināli atšķirīga un vismaz patlaban ir skaidrs, ka mūsu un Maxima grupas vērtību un komunikācijas labās prakses izpratne būtiski atšķiras».

Bija jāatvainojas

«Iesaistītās puses (arhitekti, būvnieki, veikalu tīkls) 21. novembra krīzē izvēlējās zemas atbildības krīzes komunikācijas stratēģiju, ko raksturo noliegšana, distancēšanās un vainas novirzīšana uz citiem. Šāda prakse nevar tikt uzskatīta par atbildīgu un ilgtspējīgu, jo krīzes situācijā sabiedrība ļoti saasināti uztver katru vārdu, ko pauž krīzē iesaistītās puses. Labā prakse, ko būtu sagaidījusi: jau otrajā dienā visām nelaimē iesaistītajām pusēm (uzņēmējiem) vienai aiz otras bija jānāk klajā ar vēstījumiem, kas pauž atvainošanos, atbildības uzņemšanos par notikušo un gatavību darīt visu iespējamo, lai saprastu, kur bijusi kļūda, lai to labotu un šādi gadījumu nekad vairs neatkārtotos.

Citas ziņas

Sociālās atbildības aktivitātes padara darbiniekus motivētākus

Gunta Kursiša,10.11.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumiem būtu jāiesaistās ilgtspējīgā attīstībā un sociālā darbā, jo tas nostiprina uzņēmuma reputāciju un lojalitāti, palīdz darbiniekiem kļūt augstāk kvalificētiem un motivētākiem, kā arī rada kvalitatīvāku gan darba vidi, gan sabiedrību, trešdien seminārā Stratēģiskās sociālās investīcijas: win-win pieeja stāstīja Korporratīvās ilgtspējas un atbildības institūta (Institute for Corporate Sustainability and Responsibility) pārstāve Dace Avena.

Seminārā tika runāts par to, kādēļ stratēģiskās sociālās investīcijas (SSI) uzņēmumiem ir nozīmīgas, kā izvēlēties uzņēmumam atbilstošās mērķa grupas, ar kurām strādāt sociālās atbildības veicināšanas virzienā. Tika stāstīts arī par to, kā saprast, kas ir interesants uzņēmumā strādājošiem. Savā pieredzē par darbinieku brīvprātīgo darbu stāstīja SEB bankas pārstāve Agnese Strazda, pieredzē par sociālās atbildības veicināšanu dalījās Electrolux Latvia pārstāvis Eduards Reneslācis un Soros Foundation Latvia pārstāve Aija Tūna.

Viens no semināra organizatoriem – asociācija Dzīvesprieks nodarbojas ar bāreņu un bez vecāku gādības palikušu jauniešu skološanu. Papildus arodizglītības programmām jauniešiem tiek mācīta angļu valoda, datoru mācība un mājsaimniecības priekšmeti. Dzīvesprieka pārstāve Līga Landiša stāstīja par asociācijas pieredzi, sadarbojoties ar uzņēmumiem un institūcijām. Asociācjai izveidojusies sadarbība ar Electrolux, GlaxoSmithKline, Hauska Partner, If, Intrac, Krāsu serviss, Nordea, Oriflame, Prolux, SEB banka, Snickers, StoraEnso, Systemair, TBWA Latvia, Vairāk saules, Vivacolor, arī zvērinātu advokātu biroju Petrovs un partneri, kā arī British Chamber. Daži uzņēmumi atbalsta asociāciju materiāli, bet ir arī tādi, kas iesaistās audzēkņu izglītošanas darbā, vēlāk arī pieņemot apmācītos audzēkņus darbā. «Uzņēmumiem jābūt sociāli atbildīgiem, jo tādējādi tiek izglītots arī potenciālais kompānijas klients vai darbinieks,» norādīja D. Avena.

Darba vide

Ir joma, kurā Latvija pieckārt pārspēj Igauniju

Miks Lūsis,22.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Statistika par Ilgtspējas indeksa dalībnieku aktivitāti Latvijā liecina, ka jau pirmajā gadā tajā piedalījušies 70 uzņēmumi, kas ir piecas reizes vairāk nekā Igaunijas korporatīvās sociālās atbildības indeksa pirmajā reizē.

«Mūsu 70 uzņēmumi iepretim 14 dalībniekiem līdzīgā indeksā Igaunijā un 120 kompānijām attīstītajā Lielbritānijā izskatās ļoti labi. Tas norāda uz zināmu biznesa vides briedumu, kaut arī daļa no sākotnēji reģistrētajiem uzņēmumiem tomēr anketu līdz galam neaizpildīja,» uzskata Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības priekšsēdētājs Pēteris Krīgers. Ņemot vērā, ka ilgtspējas tēma Latvijā ir salīdzinoši jauna un pietiekami sarežģīta, indeksa organizatori ir patīkami pārsteigti par Latvijas uzņēmumu augsto intereses līmeni.

Dalībai Ilgtspējas indeksā, kura galvenais uzdevums ir nodrošināt uzņēmumiem pašvērtējuma instrumentu, kā arī sabiedrībai sniegt objektīvu vērtējumu par Latvijas biznesa stabilitāti un atbilstību starptautiskiem nosacījumiem, sākotnējā reģistrācijā pieteicās 138 kompānijas, vairāk nekā 100 no tām izmantoja iespēju piedalīties bezmaksas semināros un saņemt konsultācijas, bet 70 spēja noteiktajā termiņā sniegt atbildes uz indeksa anketas jautājumiem.

Citas ziņas

Baltic PR Awards Latvija demonstrē pārliecinošu pārākumu

Dienas Bizness,20.05.2011

Kategorijā Patērētāju attiecības sabiedrisko attiecību gada balvu ieguva Igaunijas aģentūras Corpore Public Relations kampaņa sadzīves tehnikas ražotājam Electrolux.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar pārliecinošu Latvijas komunikācijas speciālistu sniegumu noslēdzies Ziemeļeiropas vadošais ikgadējais komunikācijas vadības forums Baltic PR Awards, kura ietvaros apbalvoti labākie pērnā gada sabiedrisko attiecību projekti. Šogad galvenās balvas ieguvuši 8 darbi no Latvijas, viens no Lietuvas un viens no Igaunijas.

Konkursā darbi iesniegti desmit kategorijās, no tām starptautiska žūrija finālam izvirzīja kopumā 30 darbus. Vissīvākā konkurence finālistu atlasē bijusi patērētāju attiecību, digitālās komunikācijas un korporatīvās sociālās atbildības kategorijās, kā arī krīžu un problēmjautājumu vadības kategorijā.

Kategorijā Patērētāju attiecības sabiedrisko attiecību gada balvu ieguva Igaunijas aģentūras Corpore Public Relations kampaņa sadzīves tehnikas ražotājam Electrolux.

Korporatīvās komunikācijas kategorijā par veiksmīgāko atzīts Lietuvas aģentūras Pro Group darbs stiprā alkoholiskā dzēriena Žalgiriui 600 popularizēšanai.

Citas ziņas

Hauska&Partner publicējis interaktīvu ilgtspējas ziņojumu

Lelde Petrāne,27.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Korporatīvo attiecību konsultāciju uzņēmums Hauska & Partner (H&P) publiskojis ilgtspējas ziņojumu Ceļā uz ilgtspēju par uzņēmuma sniegumu 2009. un 2010. gadā.

Kaut uzņēmumam tas ir jau ceturtais sagatavotais nefinanšu pārskats, tomēr pirmo reizi tas pieejams interaktīvā formā.

Atbilstoši Globālās ziņošanas iniciatīvai (GRI) pārskata perioda ziņojums novērtēts ar B+ līmeni. Salīdzinot ar iepriekšējo pārskatu par 2007. un 2008. gadu, kad vērtējums bija C+, H&P pārskats ir uzlabots, jo tajā iekļauti ne tikai papildu indikatori, bet arī tiek sniegta informācija par vadības pieeju trīs galvenajās jomās: atbildīga konsultēšana, uz zināšanu ieguvi vērsta organizācija, kā arī izcilība darbavietās.

Līdzīgu atklātības līmeni šogad sasnieguši tādi uzņēmumi kā Coca-Cola Enterprises, European Investment Bank, Starbucks Coffee Company, Nestle, Neste Oil u.c.

Citas ziņas

LSAKA padomes priekšsēdētāja amatā pārvēlēts Plūme

LETA,27.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) padomes priekšsēdētāja amatā otro gadu pēc kārtas ievēlēts korporatīvo attiecību konsultāciju uzņēmuma Hauska & Partner vadošais partneris Māris Plūme.

Kā LSAKA padomes locekle pārvēlēta komunikācijas vadības aģentūras Deep White dibinātāja un valdes locekle Egle Klekere, bet par padomes locekli šogad ievēlēts sabiedrisko attiecību aģentūras Hill + Knowlton Strategies valdes priekšsēdētājs Ralfs Vīlands.

Klekeres uzmanības fokusā ir korporatīvās komunikācijas kā biznesa vadības funkcijas nostiprināšana, nozares profesionālās "latiņas" celšana, kā arī lobēšanas tiesiskais regulējums. Plūme LSAKA darbībā atbild par stratēģijas uzturēšanu un atjaunošanu, Baltic PR Awards attīstību, nozares izglītības projektiem. Savukārt Vīlands ir viens no asociācijas dibinātājiem un bijis LSAKA valdes priekšsēdētājs tās pirmajos pastāvēšanas gados.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mārketinga pasākumā Password 2010 par labāko pērnā gada reklāmas kampaņu atzīta pretrunīgi vērtētā Tele2 kampaņa par tarifu plāna Meteorīts ieviešanu Latvijā.

Šo kampaņu veidoja aģentūras Papa, Inspired, Sponsorking, Digibrand, Bad Dog un Deep White.

Best Marketing pārstāve Unda Krieviņa paskaidroja, ka galvenās balvas ieguvēju žūrija izvēlējās tikai no pamatkategorijā iesniegtajiem darbiem. Finālā pamatkategorijā iekļuva arī SMS Credit kampaņa «Atdod tik, cik aizņēmies!», ko veidoja Airport, Inspired, Hauska & Partner, kā arī Aldara reklāmas kampaņa «Zelta draugu plosts», ko radīja DDB, Fuse un Cube.

Par efektīvāko kampaņu mazbudžeta kategorijā jeb līdz 10 tūkst. eiro, atzīta «pre-launch» kampaņa «Tele2 meteorīts – lai visi runā!», ko veidoja Inspired, Abnormal. Finālā iekļuva arī LMT kampaņa «O!Karte vīrusa video», kuru veidoja DDB, Tritone, Cube.

Citas ziņas

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai jauns dalībnieks

Lelde Petrāne,25.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijai šā gada sākumā ir pievienojies jauns dalībnieks - SIA Communications & Strategies.

Viesturs Deksnis, Communications & Strategies stratēģiskais partneris konsultants, komentē: «Rietumvalstīs sabiedrisko attiecību nozīmīgā loma komunikācijas stratēģijas veidošanā jau daudzus gadus ir pašsaprotama, taču Latvijā izpratne par PR nepieciešamību organizāciju iekšējās un ārējās komunikācijas nodrošināšanā ir neviennozīmīga. LSAKA kā nozares asociācijai svarīgi ir veikt pastāvīgu izglītošanas darbu par to, kas ir sabiedriskās attiecības un kādus ieguvumus tās sniedz. Šis aspekts ir svarīgs arī Communications & Strategies, tāpēc izlēmām pievienoties asociācijai, lai virzītos uz šo mērķi kopā.»