Havas Group: Baltijai ir liels potenciāls 

Nepieciešamības gadījumā Havas Group varētu iegādāties arī citus uzņēmumus Latvijā vai Baltijā, taču konkrēti darījumi pagaidām netiek plānoti.

Armanda Vilcāne, 2019. gada 12. aprīlis plkst. 8:45

To intervijā DB norāda Havas Group prezidents un izpilddirektors Ziemeļvalstīs, Centrāleiropā, Austrumeiropā un Tuvajos Austrumos Alberto Kanteli (Alberto Canteli). Jau ziņots, ka pērnā gada nogalē Havas Group iegādājās mārketinga komunikāciju aģentūras Idea Group kontrolpaketi, tādējādi veicot lielāko investīciju Baltijas komunikāciju aģentūru vēsturē. A. Kanteli šo darījumu uzskata par veiksmīgu, norādot, ka kopumā Baltijas tirgum ir liels potenciāls.

Fragments no intervijas

Kā kopumā vērtējat mediju aģentūru tirgu pasaulē – kā tas ir mainījies?

Reklāmas nozare sevi ir izsmēlusi, tāpēc jāatzīst, ka mēs pārstāvam biznesu, kas ir lielu pārmaiņu priekšā. Liela daļa mediju aģentūru savu darbību sāka kā reklāmas vietu nodrošinātāji un reklāmu izvietotāji, konsultējot un pārstāvot klientu intereses tiešajā reklāmā, taču, laikam ejot, situācija ir mainījusies – šobrīd aģentūras jau nodrošina pilnu servisu. Havas Group es strādāju jau 20 gadus, un jāatzīst, ka šo gadu laikā daudz kas ir mainījies. Manuprāt, pārmaiņas ir laba lieta, es piekrītu teicienam, ka pastāvēs tas, kurš mainīsies. Tieši pārmaiņas mūsu uzņēmumam ļāvušas kļūt par tirgus līderi, jo nereti citi tirgus spēlētāji vienkārši nespēj konkurēt ar mūsu piedāvājumu. Kamēr konkurenti iegādājās jaunas reklāmas aģentūras, palielinot tikai to skaitu, mēs esam rīkojušies gudrāk – esam apvienojušies ar pasaulē lielāko reklāmas, satura un tehnoloģiju aģentūru Vivendi, kas neapšaubāmi sniedzis mums jaunas iespējas tirgū.

Havas Group šobrīd darbojas apmēram 140 pasaules valstīs. Vai uzņēmuma darbības stils katrā valstī ir atšķirīgs?

Biroju skaits šajā gadījumā noteikti nav būtiskākais aspekts, jo mūsu biznesa galvenais mērķis ir būt globāliem un sasniedzamiem jebkurā pasaules vietā. Mūsu lielākie klienti sagaida no mums pilna servisa pakalpojumu un vienādus standartus visās mūsu pārstāvētajās valstīs. Tas ir viens no iemesliem, kāpēc šobrīd darbojamies arī Baltijā.

Kāpēc pieņemts lēmums ienākt šajā tirgū?

Novērojot Baltijas reģionu kopumā, nonācām pie secinājuma, ka tirgus ir tendēts uz inovācijām un tehnoloģiju attīstību, kas lieliski saskan ar Havas Group vadlīnijām. Tas arī bija viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc izlēmām, ka vēlamies būt daļa no šī tirgus un investēt šajā reģionā. Baltijas valstis mēs redzam kā centru starp Centrāleiropas un Ziemeļvalstu tirgu.

Pagājušā gada nogalē tapa zināms, ka Havas iegādājies mārketinga komunikāciju aģentūras Idea Group kontrolpaketi. Kāpēc šāds lēmums?

Ar šo uzņēmumu sadarbojamies jau kopš 2003. gada, šo gadu laikā esam sapratuši, ka nevaram iedomāties labāku aģentūru, kas varētu nodrošināt mūsu uzstādītos standartus Baltijas valstīs. Jāatzīmē, ka Havas tāpat kā Idea Group ir integrēta komunikāciju grupa, kas klientiem nodrošina gan sadarbību ar medijiem un digitālā mārketinga pakalpojumus, gan radošo stratēģiju un konceptu izstrādi, tirgus izpēti un analītiku, kā arī sabiedriskās attiecības un sociālo mediju mārketingu.


Visu rakstu lasiet 12. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2014. gada 13. maijs plkst. 11:04

Ivo Rundāns, bijušais mediju uzņēmuma MTG Latvijas Pārdošanas direktors, sāk vadīt...

Nepalaid garām

Nelīdzsvarotā būvniecības attīstība ar straujiem kāpumiem un kritumiem un atkarība no ES...

Lielākā Zviedrijas banka, vērtējot pēc aktīvu apjoma, Svenska Handelsbanken AB, paziņojusi, ka...

Šodien Jēkabpilī AS Virši-A atklās pirmo CNG jeb saspiestās dabasgāzes uzpildes staciju...

Skolēnu ēdināšana kļūst par sociālo uzņēmējdarbību....

Dienas Biznesa lasītāju balsojumā par mīlētāko auto zīmolu ir uzlēkusi jauna zvaigzne –...

2018. gads būvniecības nozarei ir bijis izcils, jo teju visām lielākajām būvkompānijām...

No šīs sadaļas
2019. gada 09. maijs plkst. 7:21

Dāņu uzņēmējs Stēns Lorenss, kurš plašāk pazīstams kā Luijs Fonteins, kopā ar...

2019. gada 15. aprīlis plkst. 6:22

Jau otrajā salonā HairRiga administratora pienākumus pilda robots – numuriņu izsniedzējs, gluži...

2019. gada 11. aprīlis plkst. 14:32

Ēdināšanas uzņēmumam saņemt aizdevumu bankā nav vienkārši, jo to finanšu rādītāji bieži...

2019. gada 11. aprīlis plkst. 12:07

Igaunijā reģistrētā kopbraukšanas platforma «Bolt», kas iepriekš bija pazīstama ar nosaukumu...

2019. gada 11. aprīlis plkst. 10:04

Sava izbraukuma treilera iegāde un aprīkošana ar vajadzīgām iekārtām nav lēts prieks,...

2019. gada 11. aprīlis plkst. 7:29

AS «Latvijas pasts» iesniedzis Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai (SPRK) jauno tarifu...

2019. gada 10. aprīlis plkst. 10:35

Valsts ieņēmumu dienesta Nodokļu parādu piedziņas pārvalde piemērojusi jaunu nodrošinājumu...

2019. gada 10. aprīlis plkst. 6:21

Liela daļa Latvijas autoservisu pakalpojumu vēl aizvien tiek sniegti, tā dēvētajā, pelēkajā...

2019. gada 09. aprīlis plkst. 16:44

Yandex Taxi Rīgā sācis piedāvāt jaunu bērnu tarifu – to varēs izvelēties...

2019. gada 09. aprīlis plkst. 13:56

Nepieciešamās izmaiņas valsts veselības apdrošināšanas sistēmā plānots veikt kopā ar nodokļu...