Mediju aģentūras Media House sadarbības partneris Mediaedge:cia ieguvis 2006. gada globālās mediju aģentūras nosaukumu, informē Media House Sabiedrisko attiecību konsultante Iveta Antonišķe
Divi lielākie pasaules līmeņa profesionālie reklāmas izdevumi Advertising Age un Adweek par pērnā gada globālo mediju aģentūru nosaukuši mediju aģentūras Media House sadarbības partneri Mediaedge:cia.
Media House Baltic un Mediaedge:cia Baltic valdes loceklis Armands Slokenbergs uzskata, ka Mediaedge:cia balvas saņēmusi vairāku iemeslu dēļ - kompānijai bijusi ļoti veiksmīga biznesa izaugsme, kā arī tā ir sevi veiksmīgi parādījusi kā progresīvu un strauji augošu uzņēmumu.
Viņš arī norāda, ka Mediaedge:cia ir strukturāli attīstījusies trīs virzienos: reklāma tirdzniecības vidē, notikumu un izklaides mārketings un interaktīvās vides izmantošana, kas kā galvenos elementus ietver digitālo saturu, meklēšanas mārketingu internetā un mobilo mārketingu.
Arī starptautiski atzītā reklāmas aģentūru izvērtēšanas organizācija RECMA pērn Mediaedge:cia atzina par visaugošāko, perspektīvāko un veiksmīgāko, atzīst A. Slokenbergs.