Negodīgi cilvēki mantkārīgos nolūkos aizvien biežāk mēģina izkrāpt slepenu informāciju ar e-pasta vēstuļu palīdzību, novērojis Inbox.lv.
Tiesa, arī pašiem e-pasta lietotājiem jābūt piesardzīgiem, nenododot svarīgus datus trešajām personām, jo līdz šim daudz klientam svarīgas informācijas tika zaudēta nevis krāpnieku veiklības dēļ, bet gan lietotāju neuzmanības un pārāk vieglprātīgās attieksmes dēļ.
Tāpat vajadzētu izvēlēties grūtāk atminamas paroles ar burtu un ciparu kombinācijām, nevis kā paroli izmantot savu lietotāja vārdu, arī vārdu «parole» vai «1234» un citām līdzīgām.
Inbox.lv novērojis, ka saņemtās vēstules e-pastos nereti tiek noformētas lietišķā stilā, radot saņēmējā ticību par sūtījuma autentiskumu. Piemēram, nereti banku vārdā tiek lūgts nosūtīt maksājumu karšu numurus un CVV kodus, kā arī datus no klienta internetbankas kodu kartes.
Tāpat krāpnieki reizēm dažādu iemeslu dēļ aicina apmeklēt internetbankai vizuāli līdzīgas viltus lapas, kurās klients, pat nenojauzdams, var nodot savus datus viltvāržu rokās.