Saglabājot esošos pieauguma tempus, interneta daļa pasaules reklāmas tirgus pīrāgā pieaugs no 5,8% (kā tas bija 2006. gadā) līdz 8,7% (2009. gadā), liecina ZenithOptimedia pasaules reklāmas tirgus tendenču un prognožu pētījums.
Līdz ar straujo izaugsmi tiek prognozēts, ka interneta reklāmas apjomi pasaulē pārsniegs radio reklāmas apjomus jau 2008. gadā – par vienu gadu ātrāk, nekā tas tika prognozēts iepriekšējos pētījumos.
Reklāmas investīcijas internetā veidos 8,7% no pasaules kopējā reklāmas tirgus jau 2009. gadā, bet nākamās desmitgades laikā interneta daļa sasniegs divkāršus rādītājus, norāda ZenithOptimedia tirgus ekspertīze. Jau šobrīd interneta reklāmas tirgus daļa pārsniedz 10% robežu triju valstu tirgos – Lielbritānijā, Norvēģijā un Zviedrijā. Vislielākā interneta reklāmas tirgus daļa ir Lielbritānijā, kur reklāmas investīcijas internetā šogad sasniegs jau 16,6%, bet pieaugs līdz 22,6% 2009. gadā.
Pēdējo desmit gadu laikā globālais reklāmas tirgus ir pieaudzis vidēji par 5,0% gadā. Pieaugums 2006. gadā bija 6,2% – daļēji pateicoties Ziemas olimpiskajām spēlēm un Pasaules futbola čempionātam. ZenithOptimedia prognoze 2007. gadam ir tikai 5,2% reklāmas tirgus pieaugums.






















