Jaunākais izdevums

Vision Express tirdzniecības centrā Akropole Alfa atklājis savu līdz šim lielāko veikalu Latvijā un Baltijā, informē uzņēmums.

Jaunais Vision Express veikals ir 300 m² plašs un aprīkots ar trīs redzes pārbaudes kabinetiem, dzirdes pārbaudes kabinetu un laboratoriju.

“Šis veikals ir nozīmīgs solis mūsu attīstībā,” saka Vision Express izpilddirektors Toms Dzenis. “Mums ir patiess prieks izveidot Vision Express Redzes un Dzirdes aprūpes centru Akropole Alfa iepirkšanās centrā. Šī veikala investīcijas pārsniedz 300 tūkstošus eiro.”

Latvijā šobrīd darbojas 15 Vision Express veikali, no kuriem 9 atrodas Rīgā, bet pārējie – Liepājā, Ventspilī, Daugavpilī, Jūrmalā, Jelgavā un Rēzeknē. Lietuvā attīstīti 12 veikali. Vision Express Latvijā darbojas kopš 1991. gada.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nekustamo īpašumu attīstītājs “Hepsor” ir noslēdzis nomas līgumu ar lielāko acu aprūpes uzņēmumu Baltijā – SIA “OC Vision”. Uzņēmums nomās vienu no plašākajām “StokOfiss U34” platībām: 1388 kvadrātmetrus, un uz kompleksu pārvietos savu jauno galveno biroju, noliktavu un B2B tirdzniecības telpas.

Jaunajās telpās būs apvienotas vairākas uzņēmuma galvenās funkcijas, nodrošinot efektīvāku darbību un uzlabotus darba apstākļus vairāk nekā 80 darbiniekiem.

“OC Vision” izpilddirektors Toms Dzenis norāda, ka šis solis ir daļa no uzņēmuma ilgtermiņa attīstības plāna, kas vērsts uz biznesa procesu pilnveidošanu, darbinieku darba vides uzlabošanu un biznesa izaugsmes veicināšanu. Jaunā atrašanās vieta un vienotā uzņēmuma telpu struktūra sniegs iespēju paaugstināt darbības efektivitāti un nodrošināt atbalsta procesus tālākai biznesa ekspansijai gan Baltijas valstīs, gan ārpus tām.

"Viens no būtiskiem biznesa attīstības aspektiem, izvēloties jaunas telpas, ir to pielāgošana uzņēmuma individuālajām vajadzībām. Visefektīvāk šo procesu var realizēt būvniecības laikā," norāda "Hepsor" valdes loceklis Martti Krass.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sekojot līdzi apmeklētāju vēlmēm un vajadzībām, kā arī aktuālajām tirgus tendencēm, iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole Alfa” savu telpu un infrastruktūras uzlabošanā un modernizācijā šogad investēs vairāk nekā divus miljonus eiro.

Modernizācijas plānā ietilpst jaunu un mūsdienīgu māmiņu istabu izveide, labierīcību pārplānošana un interjera izbūve, un to skaita palielināšana, jaunas navigācijas sistēmas izveide, kā arī iekštelpu atpūtas zonu uzlabošana.

““Akropole Alfa” 71 000 m2 plašajā teritorijā modernizācijas darbi notiek nepārtraukti. Šogad plānotie uzlabojumi ir lielākie kopš iepirkšanās centra “Alfa” pievienošanās “Akropole” saimei, un tie ir nozīmīgi gan mūsu apmeklētājiem, gan nomniekiem,” komentē SIA “Akropole Latvija” ģenerāldirektors Kaspars Beitiņš.

Modernizācijas darbi tiks organizēti tā, lai neradītu neērtības iepirkšanās centra apmeklētājiem un darbiniekiem. Darbi norisināsies vairākos posmos, un tos ir plānots pabeigt līdz 2026. gada sākumam.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas lieljaudas elektroauto uzlādes tīkls “Ignitis ON” vienojies par elektroauto uzlādes staciju izbūvi pie iepirkšanās centriem “Akropole Rīga” un “Akropole Alfa”.

Tiks attīstīti divi plaši elektroauto uzlādes centri ar kopumā 80 uzlādes punktiem.

Sadarbības projekts tiks īstenots divās kārtās. Līdz 2026. gada otrajai pusei katrā no “Akropole” iepirkšanās centriem tiks uzstādīti 20 ultra ātrās uzlādes punkti, savukārt nākamajā attīstības posmā – līdz 2029. gadam – vēl papildus 20 uzlādes punkti katrā lokācijā. Visi uzlādes punkti būs ar ultra ātro līdzstrāvas (DC) jaudu, vienam uzlādes punktam nodrošinot līdz pat 240kW jaudu.

“Redzam, ka Latvijā arvien vairāk ģimenes un uzņēmumi izvēlas videi draudzīgāku transportu. Piemēram, šī gada pirmajā ceturksnī jauno plug-in hibrīdu reģistrācijas trīskāršojušās, bet lietoto elektroauto skaits vairāk nekā dubultojies,” norāda Kristaps Muzikants, “Ignitis Latvija” izpilddirektors.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Arvien biežāk būvniecības projektos Latvijā tiek plānoti iekštelpu sakaru risinājumi, tostarp bāzes stacijas un signāla pastiprinātāji, lai nodrošinātu augstu mobilo sakaru kvalitāti ēkās.

Kā norāda elektronisko sakaru un IKT pakalpojumu sniedzēja “Bite Latvija” Radiotīkla nodaļas vadītājs Aleksandrs Beļajevs, ja līdz šim iekštelpu sakaru risinājumu uzstādīšana galvenokārt bija mobilo sakaru operatora iniciatīva, šobrīd arvien vairāk projektu attīstītāju jau būvniecības sākotnējā posmā vēršas pie pakalpojuma sniedzēja, apzinoties objektīvus apstākļus, kas ēkā var ierobežot tīkla kvalitāti. Līdz šim “Bite Latvija” ir uzstādījusi jau 100 iekštelpu sakaru instalācijas, kas nodrošina stabilu un augstas kvalitātes mobilo sakaru pārklājumu dažādās vietās – biroju ēkās, ražotnēs, kā arī publiskās vietās, piemēram, lidostā, muzejos, pilsētu laukumos, tirdzniecības centros, skolās, sporta hallēs, medicīnas iestādēs, koncertzālēs un citur.

Reklāmraksti

Jaunākie tehnoloģiskie risinājumi un ZEISS briļļu lēcas – izcilai redzes kvalitātei

Reklāmraksts,27.10.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: visioncenter.lv

Brilles ir viens no populārākajiem redzes korekcijas līdzekļiem, ko visā pasaulē lieto vairāk nekā 4 miljardi iedzīvotāju. Brillēm mūsdienu cilvēka dzīvē ir nozīmīga loma, jo tās ne tikai nodrošina skaidru redzi, bet aizsargā acis no kaitīgā UV starojuma un ierīču izstarotās zilās gaismas, vienlaikus kalpojot par gaumīgu aksesuāru. Pateicoties mūsdienu tehnoloģiskajiem risinājumiem, ir iespējama mūsdienīgu un individualizētu briļļu lēcu izgatavošana. Raksta turpinājumā noskaidro, kādas brilles redzes uzlabošanai piedāvā pasaulē atpazīstamais ZEISS zīmols!

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, tirdzniecības centra „Akropole Alfa” atklāts jau otrais kosmētikas un labsajūtas zīmolu produktu importētāja un izplatītāja Baltijas valstīs „Tradehouse” veikals.

Uzņēmums piedāvā vairāk nekā 100 000 skaistuma produktus no 800 skaistumkopšanas zīmoliem,

“Lēmums atvērt otro veikalu tieši tirdzniecības centrā “AkropoleAlfa” tika pieņemts, ņemot vērā tā stratēģiski ērto lokāciju – tas ļaus mums būt tuvāk klientiem, kas dzīvo vai strādā Rīgas otrā pusē”, stāsta Laura Kuldkepp, „Tradehouse” izpilddirektore. Līdz šim Tradehouse fiziski bija pieejams tikai iepirkšanās centrā “Olimpia”, Pārdaugavā.

Uzņēmums šobrīd līdz ar otrā veikala atvēršanu nodrošina 15 jaunas darba vietas.

"Tradehouse" veikals piedāvā tādus kosmētikas zīmolus, kas nav sastopami citviet galvaspilsētā, piemēram, uzņēmums ir Baltijas valstīs vienīgais oficiālais “Sigma Beauty” un „Jane Iredale” importētājs. Tāpat veikalā ir nopērkami produkti no zīmoliem “Diva”, “Geske” un “Stylpro”, „Frudia”, „Inebrya”, "Alter Ego Italy", "Ofra”, daudzu kosmētikas pazinēju iemīļotais „Art Deco” un matu kopšanas kosmētikas zīmols CHI, kā arī citu zīmolu produktu.